Kannattaa muuten tarkistella roskapostit, jos siinä tilausvahvistuksessa kestää. Mulla meni nimittäin gmailissa roskapostiksi jostain syystä.
Kumit tuli aika tarkkaan viikossa siitä, kun olin tilauksen jättänyt.
Rengasonlinesta...
Valvoja: ffp jäsenet
Itekkin tossa kuukausi sitten tilasin renkaat ja viikossa tuli suoraan kätevästi asennuspisteeseen. Asennuspiste tosin olisi voinut soittaa kun renkaat saapuvat. Muutenki kesti yli tunti asennuksessa vaikka oli aika varattu. Autona oli Flairi Jetta ja apinat päättivät nostaa auton ilmaan helmamuoveista -_- No siitä kun mainitsin niin "Joo nää volkkarit on kaikki tommosilla klipsuilla, senku lykkää takasi kiinni vaan", nätisti tais mennä klipsut poikki. Harmi vaan etten heti huomannut sitä katsoa. Muttei rengasonlinesta pahaa sanottavaa!
Ajattelin itse tilata renkaat rengasonlinen kautta. Yksi kysymys on jäänyt vaivaamaan mieltäni. Eli jos toimituksessa on jotain häikkää niin voinko hoitaa asiaani eteenpäin SUOMEN kielellä vai onko tässä puljussa vaatimuksena osata saksaa tai englantia? Entä jos soitan liikkeen antamaan numeroon niin vastaako toisessa päässä suomea puhuva ihminen?
Sipowitz:
Itse jouduin ottamaan palautelomakkeella yhteyttä kun sähläsin visan numeron väärin. Ihan suomea siihen solkkasin ja tunnin sisällä tulikin jo tieto että maksu saatu suoritettua. Muutenkin nopiata toimintaa. 6.8 pe päivällä tilasin renkaat (lähtivät kahtena rahtina), toinen satsi oli odottamassa kuistilla 12.8 to ja tänään 13.8 pe odottelee toinen satsi (dpd toimitteli ainakin tänne kymenlaakson suunnille).
Itse tilailen kyllä toistekkin aivan varmana tuolta nakkeja.
Itse jouduin ottamaan palautelomakkeella yhteyttä kun sähläsin visan numeron väärin. Ihan suomea siihen solkkasin ja tunnin sisällä tulikin jo tieto että maksu saatu suoritettua. Muutenkin nopiata toimintaa. 6.8 pe päivällä tilasin renkaat (lähtivät kahtena rahtina), toinen satsi oli odottamassa kuistilla 12.8 to ja tänään 13.8 pe odottelee toinen satsi (dpd toimitteli ainakin tänne kymenlaakson suunnille).
Itse tilailen kyllä toistekkin aivan varmana tuolta nakkeja.
17.8. Tilattu+maksettu ja 24.8. DPD toi kotiin Barum Bravuris2 gummit jotka oli paistettu 2310.
Maksettiin Nordean tilille suomeen
Samaan hintaan olis 18 tuumaisissa saanut kotomaasta Delfinit, Minervat, Nangangit, ja Wanlit. Sitten pienellä lisäinvestoinnilla olis irronnu Nexenit tahi Tyfoonit...
ko.Barum pärjäs ainaki Tuulilasin testissä 2009 (oli 2.)
Pari vuotta sitten eräs rengasmyyjä kehui että Barum on Continentalille sama, kun Kleber Michelinille eli edullisemi "premiumrengas"
Jokatapauksessa taas sain Rengasonlinesta kohtuu laadukkaat länsieurooppalaiset kumit kiinalaisten scheisse -renkaiden hinnalla eli tulen jatkossakin suosimaan kotimaisia rengasliikketä vain asennustöissä (naapurissa alta alle 40€ ja sanoi ettei häneltä kannata edes 18" renkaita ostaa ku saksasta saa niin halvalla)
Offtopic:
Itellä aikaisemmat muistot/kokemukset Barumista on tosin karummat koskapa tuo ajokortti on ollut taskussa jo silloin kun takamoottori Skodia liikkui vielä käyttöautoina ja Barumit tais olla noissa vielä OEM laatua... Lisäksi pentuna mulla oli Barumin vuotava ilmapatja, sellainen tekstiilipntainen :(
Maksettiin Nordean tilille suomeen
Samaan hintaan olis 18 tuumaisissa saanut kotomaasta Delfinit, Minervat, Nangangit, ja Wanlit. Sitten pienellä lisäinvestoinnilla olis irronnu Nexenit tahi Tyfoonit...
ko.Barum pärjäs ainaki Tuulilasin testissä 2009 (oli 2.)
Pari vuotta sitten eräs rengasmyyjä kehui että Barum on Continentalille sama, kun Kleber Michelinille eli edullisemi "premiumrengas"
Jokatapauksessa taas sain Rengasonlinesta kohtuu laadukkaat länsieurooppalaiset kumit kiinalaisten scheisse -renkaiden hinnalla eli tulen jatkossakin suosimaan kotimaisia rengasliikketä vain asennustöissä (naapurissa alta alle 40€ ja sanoi ettei häneltä kannata edes 18" renkaita ostaa ku saksasta saa niin halvalla)
Offtopic:
Itellä aikaisemmat muistot/kokemukset Barumista on tosin karummat koskapa tuo ajokortti on ollut taskussa jo silloin kun takamoottori Skodia liikkui vielä käyttöautoina ja Barumit tais olla noissa vielä OEM laatua... Lisäksi pentuna mulla oli Barumin vuotava ilmapatja, sellainen tekstiilipntainen :(
Rengas-Online tekee mitä huvittaa. Esimerkki kirjeenvaihdosta Rengas-onlinen kanssa:
Date: Sun, 31 May 2015 11:48:39 +0300
From: Jouni Kujala
To: [email protected]
CC: [email protected], Jouni Kujala,
"rengas-online.com" <[email protected]>
Subject: Re: Tilauksesi RD 21668204
Hei,
Ette ole lähettäneet minulle lupaamaanne selvitystä. Ette ole myöskään
korjanneet myymienne tuotteiden tietoja totuudenmukaisiksi. Olkaa hyvä
ja lähettäkää selvitys, ja korjatkaa myymienne tuotteiden tiedot. Ei ole
oikein että jatkuvasti ja tahallanne myytte tuotteitanne väärillä tiedoilla.
Terveisin,
Jouni Kujala
On 07-May-15 23:33, Jouni Kujala wrote:
> Hei,
>
> En ole saanut teiltä vielä lupaamaanne tietoa selvityksenne tuloksista.
> Voitteko ystävällisesti kertoa mitä asiasta on selvinnyt?
>
> Terveisin,
> Jouni Kujala
>
>
> On 25-Apr-15 15:29, Jouni Kujala wrote:
>> Hei,
>>
>> Kiitos viestistänne. En ole saanut teiltä vielä lupaamaanne tietoa
>> selvityksenne tuloksista. Voitteko laittaa tulemaan? Vai onko
>> selvityksenne mahdollisesti vielä kesken?
>>
>> Terveisin,
>> Joun Kujala
>>
>>
>> On 15-Apr-15 00:23, [email protected] wrote:
>>> Hei,
>>>
>>> kiitos viestistäsi. Selvitämme luonnollisesti asiaa vielä.
>>> Pahoittelemme, että meille ei ollut tullut varastostamme mitään tietoa
>>> näin vanhasta DOT-merkinnästä, jonka tässä tapauksessa olisimme
>>> luonnollisesti liittäneet myös renkaan tietoihin. Saat meiltä pian
>>> lisätietoa.
>>>
>>> Toivottaa sinulle,
>>>
>>> Sanna Maria Yli Siuru
>>>
>>> Delticom AG,
>>>
>>> Brühlstr. 11,
>>>
>>> 30169 Hannover, Germany
>>>
>>> Puhelin: 09-42598603
>>>
>>> Faksi: +4951187989178
>>>
>>> Hallintoneuvoston puheenjohtaja: Rainer Binder
>>>
>>> Johtokunta: Thierry Delesalle, Susann Dörsel-Müller, Philip von Grolman,
>>> Sascha Jürgensen, Andreas Prüfer
>>>
>>> Yhtiön toimipaikka: Hannover
>>>
>>> Rekisterinumero: Hannover, Saksa HRB 58026
>>>
>>> ALV-numero: FI 19147408
>>>
>>> [email protected] <mailto:[email protected]>
>>>
>>> https://www.facebook.com/rengasonline
>>>
>>> https://twitter.com/rengasonline
>>>
>>> Renkaita pikkurahalla
>>>
>>> http://www.rengas-online.com
>>>
>>>
Kaikille rengas-onlinen tai muiden eurooppalaisten webbikauppiaitten kanssa tappeleville vinkki: Kannattaa valittaa Euroopan kuluttajakeskuksen (http://www.ecc.fi/) kautta. Valittaminen onnistuu suomeksi, ja paikallinen organisaatio hoitaa sitten asiaa kohdemaassa. Minulle Rengas-online maksoi suurimmat osan rahoistani takaisin yli-ikäisestä renkaasta tosi pikaisesti valituksen jälkeen.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”