Ongelma olisi siis seuraavanlainen, minulla on otsikon mukainen acerin "minikannettava", jossa on asennettuna windows 7, mutta koska alunperin koneessa on ollu win XP, ei acerin sivuilta löydy 7:lle ajureita, joten osaisiko täällä joku neuvoa miten saisin koneessa toimimaan w-lanin, 3G-modeemin, webbikameran, jne. Kiitokset jo etukäteen :)
edit: Ja lisäyksenä vielä koneen tarkka malli, jos siitä on jotain apua.
Acer AspireOne AOA-150 Bw
Acer AspireOne + Win 7
Valvoja: ffp jäsenet
Tuli mieleen yksi mahdollisuus, jolla itse ratkaisin erään melko vanhan läppärin + Win7:n ajuriongelmat: avaa Windows Update -> Valinnaiset päivitykset ja katso, tarjoaako Windows sitä kautta ladattavaksi niitä puuttuvia ajureita.
Toinen vaihtoehto on hommata jokin ajureita skannaava ohjelma, olemassa on ainakin sellaiset kuin DriverScanner ja Driver Genious.
Toinen vaihtoehto on hommata jokin ajureita skannaava ohjelma, olemassa on ainakin sellaiset kuin DriverScanner ja Driver Genious.
Katsoo kenenkä valmistamaan piiriin esim Wlan kyseisessä läppärissä on rakennettu. Menee sitten piirinvalmistajan sivuille ja hakee sieltä ajurit. Esim. Broadcomm on yksi jonka sivuilta itse löysin ajurit vastaavassa tilanteessa.
Muutenkin noita ajureita saa tuoreempina versioina noiden piirivalmistajien sivuilta..
Muutenkin noita ajureita saa tuoreempina versioina noiden piirivalmistajien sivuilta..
tuolta näyttäisi löytyvän Vista ajuri Atherokselle, kannattanee kokeilla sitä 7:aan.
Sebastian, näet ajurin kun menet Windowsissa Verkkoyhteyksiin, klikkaan oikealla langatonta verkkosovitinta, valitse ominaisuudet, ylhäältä Määritä ja uudesta ikkunasta ohjain-välilehti. näin ainakin win7:ssa.
Sebastian, näet ajurin kun menet Windowsissa Verkkoyhteyksiin, klikkaan oikealla langatonta verkkosovitinta, valitse ominaisuudet, ylhäältä Määritä ja uudesta ikkunasta ohjain-välilehti. näin ainakin win7:ssa.
Täältä Atherosiin ajurit: http://www.atheros.cz/
Ja jos ja kun AR5007EG ei skulaa omilla ajureillaan, kannattaa pakottaa ajureiksi 5006:n ajurit, niillä tuntuisi järjestäen toimivan.
Ja jos ja kun AR5007EG ei skulaa omilla ajureillaan, kannattaa pakottaa ajureiksi 5006:n ajurit, niillä tuntuisi järjestäen toimivan.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”