Tuli pitkästä aikaa skannailtua vikakoodit ja seuraava koodi oli tärähtänyt muistiin...
Address 46
01135 - Interior Monitoring Sensors
36-10 - Open Circuit - Intermittent
Eli ilmeisesti sisätutkan aiheuttama vika??? Saisikohan jotenkin tutkittua että kumman puolen tutka on kyseessä? Vai kannattaako heti vaan käydä takaovien johdotusten tutkintaan???
Vikakoodi???
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
xXx
Näin mä vähän arvelinkin kun vian poistin ja ei ainakaan toistaiseksi oo tullut takaisin... Tosin toisen takaoven liittimet oli kohtuullisesti hapettuneet. Nyt putsailtu ja myrkytetty saa nähdä kuinka kestää...
minulla sama vika, paitsi että minulla se jatkuva...
2 Faults Found:
36-00 - Open Circuit
00935 - Electric Window Motor: Rear Right (V27)
35-10 - - - Intermittent
eli toinen on jotain ikkunan kanssa, huomasin että jos avaan molemmat takaikkunat ja suljen ne, niin vasemman puoleinen on kiinni pari sekunttia ennen oikeanpuoleinen?...
mutta tuo monitor sensors, pystyykö jotenkin tarkistamaan lähemmin että mikä sensori? autossa on se parempi hälytin, oli se sitten murto tai varas, mutta on siis sisätilan tutkat.
2 Faults Found:
36-00 - Open Circuit
00935 - Electric Window Motor: Rear Right (V27)
35-10 - - - Intermittent
eli toinen on jotain ikkunan kanssa, huomasin että jos avaan molemmat takaikkunat ja suljen ne, niin vasemman puoleinen on kiinni pari sekunttia ennen oikeanpuoleinen?...
mutta tuo monitor sensors, pystyykö jotenkin tarkistamaan lähemmin että mikä sensori? autossa on se parempi hälytin, oli se sitten murto tai varas, mutta on siis sisätilan tutkat.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”