g2 bensapumpun ns.varaaja
Valvoja: ffp jäsenet
g2 bensapumpun ns.varaaja
eli missäs malleissa golf mk2 mahtaa olla isompi pumppu? itsellä 1.8 kr-kone ja isompi pumppu ja se pumpun vakaaja eli
" 6. Varaaja - Tällä on kaksi tehtävää, se vaimentaa pumpun ääntä, ja säilyttää paineen putkistossa silloin kun pumppu ei ole päällä " (16vfaQ kohta k-jetronic)
tuo vuotaa! Jos joku tietäis missä kaikissa koneissa isompi pumppu niin alan etsiä kyseisiä.
pienemmän ja isomman pumpun yhteensopivuus = ei toimi
Kiitos avusta.
" 6. Varaaja - Tällä on kaksi tehtävää, se vaimentaa pumpun ääntä, ja säilyttää paineen putkistossa silloin kun pumppu ei ole päällä " (16vfaQ kohta k-jetronic)
tuo vuotaa! Jos joku tietäis missä kaikissa koneissa isompi pumppu niin alan etsiä kyseisiä.
pienemmän ja isomman pumpun yhteensopivuus = ei toimi
Kiitos avusta.
Onko sitten paineenvaraaja pienempi 8v gti:ssä kuin 16v:ssä? Olen aina luullu että ne on samat. Jos liittimien koot on samat niin ei niissä toiminnallisesti ole mitään eroa.
Kattelin etkasta ja ainakin vuoden 85 8v gti:ssä ja vuoden 90 16v:ssä on sama varaaja.
Vuotaako sulla putket vai onko varaaja puhki?
Kattelin etkasta ja ainakin vuoden 85 8v gti:ssä ja vuoden 90 16v:ssä on sama varaaja.
Vuotaako sulla putket vai onko varaaja puhki?
paineenvaraaja
http://www.ffp.fi/media/tekstit_mk2_golf_pumppu2.jpg
onko mulla tuommonen auton pohjassa(profiilin kulkine)?
mikä noista on tämä ns paineenvaraaja?
taitaa mulla olla kyseinen osa rikki, ku sahailuttaa...!?
onko mulla tuommonen auton pohjassa(profiilin kulkine)?
mikä noista on tämä ns paineenvaraaja?
taitaa mulla olla kyseinen osa rikki, ku sahailuttaa...!?
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
onko tuo sama asia kuin että käyttelee virtaa päällä ja pois useita kertoja ennen starttaamista, ei ole ainakaan ollut apuja.
sitte ku lähtee käyntiin niin käy ja kulkee ilman nikotteluja.
mutta tuo sahaaminen rupiaa jo vit___aan.. miten jos katkasen tuon tuloletkun konehuoneessa ja asennan siihen tuon pikkusen takaiskuventtiilin? (naapurin ajatus) kuunnellut tuota mun sahaamista....
sitte ku lähtee käyntiin niin käy ja kulkee ilman nikotteluja.
mutta tuo sahaaminen rupiaa jo vit___aan.. miten jos katkasen tuon tuloletkun konehuoneessa ja asennan siihen tuon pikkusen takaiskuventtiilin? (naapurin ajatus) kuunnellut tuota mun sahaamista....
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti: