Golf IV farkun lasien tummennus, kokemuksia..?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV farkun lasien tummennus, kokemuksia..?
Tästä aiheesta yleensä on varmasti ollut keskustelua aivan riittävästi laidasta laitaan, mutta tieto jota kaipailen on se, että onnistuuko farkun sivulasien tummentaminen ilman kalvon lämmitystä? Äkkiseltään näyttäisi aika suorilta, ainoastaan yhdensuuntaista kaarevuutta eli periaatteessa pitäisi onnistua ilman lämmitystä, mutta kokemuksia kaivataan! Tiedän heti, että heitänkö hanskat tiskiin vai yritänkö edes... Takalasi onkin sitten taas ammattimiehen heiniä jos yhdestä palasesta lämmittelee...
Joo tarkoitus oli käyttää vanhaa tuttua 3M kalvoa, mutta on vaan vierähtäny taas vuosia edellisestä kalvotuksesta. Voisihan tuota takalasiakin kokeilla kun ei siihen nyt valtaisasti kalvoa mene kokonsa puolesta. Onko näiden aukeavien lasien kalvojen muotoonleikkaamiseen jotain hyviä vinkkejä? Viimeksi taisin purkaa lasit irti ja näin vaivaa lopputuloksen eteen, mutta eipähän ole kalvot irtoilleet!
Eli siis huomenna taidan aloitella projektia!
Eli siis huomenna taidan aloitella projektia!
-
- -
Heitä hanskat tiskiin. Ei tule yhtään mitään. Itse olen koittanut kolmesti läträtä saippuaveden kanssa ja lämmittää kalvoa, ja niillä lastoilla mitä saa motonetistä ei tee mitään. Vie suosiolla liikkeeseen niin säästät rahaa. Ja jos jotenkin ne saat lasiin suht kauniisti kiinni niin ne ovat täynnä ilmakuplia. Tarkoitan tuolla suht kauniilla sitä että se kalvo pysyy ikkunassa eikä ole ilmakuplia kummempaa. Jos alat jollakin neulolla puhkomaan ilmakuplia niin se on viimeistään lopun alkua.
Huominen ei ole vielä koittanut, mutta näin asian eteen vaivaa ja tein sapluunat millä leikkaan kalvot muotoon valmiiksi ja asennushan on sitten lastenleikkiä... ainakin teoriassa, mutta monta autoa on tullut kalvotettua, että ei tässä ihan noviisina olla matkassa..!
Ilmoittelen sitten kun olen projektin aloittanut, että miten tässä pääsi käymään...
Ilmoittelen sitten kun olen projektin aloittanut, että miten tässä pääsi käymään...
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”