Mikä on kun ei kiinnosta !?
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä on kun ei kiinnosta !?
Olen viikon sisällä lätkinyt muutamaan autoliikkeeseen s-postilla kuvien kera suuntaa-antavaa väliraha pyyntöä 4wd pakuista, ja yhdestäkään ei ole oltu yhteydessä.
Onko nyt niin että kiinnostukseni kohteena olevat autot haetaan väkisin kynää hermostuneesti napsuttelevalta kännykkään sopertelevalta viikolopun kaljatalkoista sopivalta ns. työtätekevältä myyjältä käsistä, vai ovatko liian kiireisiä kun kolleegat ovat lomilla?
Onko nyt niin että kiinnostukseni kohteena olevat autot haetaan väkisin kynää hermostuneesti napsuttelevalta kännykkään sopertelevalta viikolopun kaljatalkoista sopivalta ns. työtätekevältä myyjältä käsistä, vai ovatko liian kiireisiä kun kolleegat ovat lomilla?
-
- -
- Viestit: 480
- Liittynyt: 23.7.2003 12:54
Kyllähän nykypäivänä pitää reagoida maileihin tosi hyvin ja nopeesti. Muuten homma ei toimi.
Tiedän firmoja jossa mitataan aikaa, kuinka nopeasti asiakkaiden maileihin vastataan...
Joidenkin ihmisten on vaan hankalaa sopeutua nykypäivän tapaan hoitaa asioita (maileihin). Esim. rakennusaikana kyselin tarvikkeista tarjouksia niin 40% vastasi ajoissa, 20% ei koskaan, 20% alle 2 viikkoa määräajan jälkeen ja 20% 2-4 vko määräajan jälkeen.
Voi arvata kenen kanssa tein kauppaa tarvikkeista. Yleensä kyky/halu hoitaa asiat maililla vastaa suoraan kykyä/halua hoitaa mahdollista reklamointitapausta.
Ja jotkut ei halua mitään kirjallista ja hoitaa asiat puhelimessa. Tällöin ainakin minä haistan palaneen käryä ja kusetuksen makua...
Tiedän firmoja jossa mitataan aikaa, kuinka nopeasti asiakkaiden maileihin vastataan...
Joidenkin ihmisten on vaan hankalaa sopeutua nykypäivän tapaan hoitaa asioita (maileihin). Esim. rakennusaikana kyselin tarvikkeista tarjouksia niin 40% vastasi ajoissa, 20% ei koskaan, 20% alle 2 viikkoa määräajan jälkeen ja 20% 2-4 vko määräajan jälkeen.
Voi arvata kenen kanssa tein kauppaa tarvikkeista. Yleensä kyky/halu hoitaa asiat maililla vastaa suoraan kykyä/halua hoitaa mahdollista reklamointitapausta.
Ja jotkut ei halua mitään kirjallista ja hoitaa asiat puhelimessa. Tällöin ainakin minä haistan palaneen käryä ja kusetuksen makua...
Näin on, mutta jostain syystä meileihin vastaaminen on joissakin liikkeissä mahdotonta. Jos niihin meileihin ei vastata, miksi edes julkaista koko osoitetta?
Monilla ei ole työpäivän aikana aikaa soitella kaikkia maailman liikkeitä läpi kun pitäisi töitäkin tehdä, sähköposti on nykyaikaa. No, onneksi voi aina äänestää jaloillaan ja jättää sellaiset liikkeet väliin joista kyselyihin ei ole vastattu.
Monilla ei ole työpäivän aikana aikaa soitella kaikkia maailman liikkeitä läpi kun pitäisi töitäkin tehdä, sähköposti on nykyaikaa. No, onneksi voi aina äänestää jaloillaan ja jättää sellaiset liikkeet väliin joista kyselyihin ei ole vastattu.
Ihan tavallista toimintaa liikkeiltä, uudempien ja kalliimpien myynti kiinnostaa.
Oltiin eräässä autoliikkeessä japanilaisvalmisteista autoa katsomassa ja golffia vaihdossa tyrkyttämässä, no japsissa pintanaarmuja kyljissä, sakkorenkaat alla ja tuulilasi halki, hinta ei kuulemma näiden osalta laskenut yhtään ja golffista hyvitys 1000e.
Sanoin että aika heikko tarjous kun liikkeen rivistä löytyy vastaava golffi 3 vuotta vanhempana ja 30tkm enemmän ajettuna peltivanteilla ja akvaariolaseilla hintaan 2700e, siihen loppui myyjän mielenkiinto kaupantekoon.
Oltiin eräässä autoliikkeessä japanilaisvalmisteista autoa katsomassa ja golffia vaihdossa tyrkyttämässä, no japsissa pintanaarmuja kyljissä, sakkorenkaat alla ja tuulilasi halki, hinta ei kuulemma näiden osalta laskenut yhtään ja golffista hyvitys 1000e.
Sanoin että aika heikko tarjous kun liikkeen rivistä löytyy vastaava golffi 3 vuotta vanhempana ja 30tkm enemmän ajettuna peltivanteilla ja akvaariolaseilla hintaan 2700e, siihen loppui myyjän mielenkiinto kaupantekoon.
^Onhan se nyt selvä, että uudempien ja kalliimpien myynti kiinnostaa enemmän, niistä kun luulisi jäävän paremmin rahaa näppiinkin. Jos ajatellaan, että autostasi hyvitetään 1000€ ja pyynniksi lätkäistään vaikka se 2900€. Joku tarjoaa autosta vaikka 2500€ ja se myydään sillä. Siitä kun vähennetään pesu/puunaus fixaus varastointi ym. kulut niin eipä siitä nyt varmaan niin hirveästi rikastumaan pääse.
Voisi äkkiseltään kuvitella, että ainakin isoihin liikkeisiin tulee sen verran mailin kautta tarjouksia, että ainakin yhden myyjän työaika menisi niihin vastaamiseen ja mikä on sitten sitä kautta toteutuneiden kauppojen määrä. Ei varmaankaan kovin iso.
Sitten kun myyjä erehtyisi antamaan epäselvien kuvien perusteella jostain lommoisesta ja naarmuisesta autosta liian hyvän arvion ja paikan päällä se olisi huomattavasti pienempi, niin täällä itkettäisiin sitten, että "mut huijattiin xxx km päästä xxxx hyvityksellä katsomaan autoa ja paikan päällä luvattiinkin vain nnnn summa."
Voisi äkkiseltään kuvitella, että ainakin isoihin liikkeisiin tulee sen verran mailin kautta tarjouksia, että ainakin yhden myyjän työaika menisi niihin vastaamiseen ja mikä on sitten sitä kautta toteutuneiden kauppojen määrä. Ei varmaankaan kovin iso.
Sitten kun myyjä erehtyisi antamaan epäselvien kuvien perusteella jostain lommoisesta ja naarmuisesta autosta liian hyvän arvion ja paikan päällä se olisi huomattavasti pienempi, niin täällä itkettäisiin sitten, että "mut huijattiin xxx km päästä xxxx hyvityksellä katsomaan autoa ja paikan päällä luvattiinkin vain nnnn summa."
On, on mutta jos myyjä olisi edes hieman ollut mukana kaupanteossa ja tiputtanut hintaa noiden muutaman vian takia niin kaupat olis tullut ilman vaihdokkia ja käteisellä mutta kun ei niin ei.
Silloin se netti saadaan auki kun vaihtoauton hintaa mietitään, etitään se kaikkein halvin pommi ja siitä hinta vaikka vaihdossa olisi helmi tulossa, sama juttu vakuutuskorvaustilanteessa, työkaveri ajoi just viikolla -99 530 bemun ojaan jossa kivi ja etupää vinoon, ensin meinattiin korjata mutta nyt tuli päätös että lunariin meni, vakuutustarkastaja tarjoaa 6000e mutta nettiauton halvin -99 6900e.
Silloin se netti saadaan auki kun vaihtoauton hintaa mietitään, etitään se kaikkein halvin pommi ja siitä hinta vaikka vaihdossa olisi helmi tulossa, sama juttu vakuutuskorvaustilanteessa, työkaveri ajoi just viikolla -99 530 bemun ojaan jossa kivi ja etupää vinoon, ensin meinattiin korjata mutta nyt tuli päätös että lunariin meni, vakuutustarkastaja tarjoaa 6000e mutta nettiauton halvin -99 6900e.
Voisiko olla yksinkertainen syy, että liikeeseen on tullut niin paljon näitä turhia vaihto kysymyksiä sähköpostitse, että on päätetty että s-posti kyselyihin ei enään vastata.
Eli tosiostaja soittaa tai lähtee käymään paikanpäällä.
Itselläni tosin vastasivat ihan kiitettävästi talvella noihin nettiauton kautta tehtyihin kyselyihin. Tosin kyseessä oli pienempiä putiikkeja.
Eli tosiostaja soittaa tai lähtee käymään paikanpäällä.
Itselläni tosin vastasivat ihan kiitettävästi talvella noihin nettiauton kautta tehtyihin kyselyihin. Tosin kyseessä oli pienempiä putiikkeja.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
No jos ei tarjousta sähköpostitse ehdi/halua antaa, niin voisi silti vastata jotain. Esim. pyynnön tulla käymään paikanpäällä tai soittamaan. Vääntää kaikille auton tarjoajille/ostajille saman vakioviestin niin ei aikaakaan tuhraannu. Antaa huomattavasti paremman kuvan liikkeen asiakaspalvelusta kuin kokonaan vastaamatta jättäminen.Voisi äkkiseltään kuvitella, että ainakin isoihin liikkeisiin tulee sen verran mailin kautta tarjouksia, että ainakin yhden myyjän työaika menisi niihin vastaamiseen ja mikä on sitten sitä kautta toteutuneiden kauppojen määrä.
Simula: tässä paskalla istuskelen ja papaeri loppu, et viittis lähtee heittään ;)
Olen huomannut että varsinkin kesäaikaan vastaaminen on huonompaa. Se myyjä (tjms) jolle postia laitttaa onkin lomalla eikkä lomaviestiä ole kytketty, ja ketään muuta ei sitten oikein nappaa vastata kun ei oikein ole "oma homma".
Itse vastailen työn puolesta paljon kyselyihin, mikäli ei heti vastausta ole olen ottanut tavaksi vastata että homma noteerattu ja selvityksen alla, tai kenelle on suolattu ja kuka hoitaa.
Olen huomannut että varsinkin kesäaikaan vastaaminen on huonompaa. Se myyjä (tjms) jolle postia laitttaa onkin lomalla eikkä lomaviestiä ole kytketty, ja ketään muuta ei sitten oikein nappaa vastata kun ei oikein ole "oma homma".
Itse vastailen työn puolesta paljon kyselyihin, mikäli ei heti vastausta ole olen ottanut tavaksi vastata että homma noteerattu ja selvityksen alla, tai kenelle on suolattu ja kuka hoitaa.
Kävinpä tässä taannoin täkäläisessä autokaupassa (Länsiväylän automarkkinointi) ja aikani sisällä autoja katseltuani aloin ihmetellä, että jopas on omituinen kauppa ko ei yhden yhtä myyjää missään. Noh kohta kuului huutoo jostain toimistosta ja sieltähän se kauppias itse huuteli, että mitäs etsit. Minä ajattelin, että jo on vittu, eikö äijä osaa tulla sieltä pois ja kysyä kasvotusten. Menin vähän lähemmäs, että näin sen myyjän ja huusin takas, että farkkua etsin. Myyjä tuumaili, että tule tännepäin nii ei huutaa tartte. Sillon joutu sanoo, että jos joku tässä liikkuu nii se en oo ainakaan minä. Ei tullu kyllä myyjäkään pois sen pöytäsä takaa. Tiedä sitten itteesäkö siellä räpläs vai mitä helvettiä duunas, mutta tuumasin sille vaan, että saa niitä autoja muualtakin. Istu sinä vaan siellä nii minä painasen vittuun täältä. Ostinpa sitten autoni muualta
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 24.10.2009 5:01
Mitäs tuosta nyt herneitä:) Hymy naamalle ja kääntö kannoilla liikettä kohti jossa vielä asiakaspalvelu kiinnostaa. Me suomalaiset kun olemme kuluttajina sieltä kilteimmästä ja vaatimattomimmasta päästä niin mitä muutakaan sitä voi odottaa ?
Kannattaa myös muistaa, että asiallisesti annettu reklamaatio on vastaanottajalleen aina tärkeä ja olennainen osa myynnin ja asiakaspalvelun kehittämistä. Saattaa löytyä liike joka sitä myös arvostaa.
Kannattaa myös muistaa, että asiallisesti annettu reklamaatio on vastaanottajalleen aina tärkeä ja olennainen osa myynnin ja asiakaspalvelun kehittämistä. Saattaa löytyä liike joka sitä myös arvostaa.
Kävinpä tässä taannoin täkäläisessä autokaupassa (Länsiväylän automarkkinointi) ja aikani sisällä autoja katseltuani aloin ihmetellä, että jopas on omituinen kauppa ko ei yhden yhtä myyjää missään. Noh kohta kuului huutoo jostain toimistosta ja sieltähän se kauppias itse huuteli, että mitäs etsit. Minä ajattelin, että jo on vittu, eikö äijä osaa tulla sieltä pois ja kysyä kasvotusten. Menin vähän lähemmäs, että näin sen myyjän ja huusin takas, että farkkua etsin. Myyjä tuumaili, että tule tännepäin nii ei huutaa tartte. Sillon joutu sanoo, että jos joku tässä liikkuu nii se en oo ainakaan minä. Ei tullu kyllä myyjäkään pois sen pöytäsä takaa. Tiedä sitten itteesäkö siellä räpläs vai mitä helvettiä duunas, mutta tuumasin sille vaan, että saa niitä autoja muualtakin. Istu sinä vaan siellä nii minä painasen vittuun täältä. Ostinpa sitten autoni muualta
Jospa se oli vastailemassa niihin tarjouspyyntöihin, jotka odottaa siellä sähköpostissa...
On se jännä miten rahatukko taskussa tekee asiakkaasta niin ison herran
Herrasta en tiedä, mutta kyllä se on ilman yhtään poikkeusta niin, että se kumman pitää tehdä aloite ja lähestyä, ON myyjä eikä asiakas. Näistä kahdesta myyjä on palveluammatissa ja asiakas puolestaan loppupeleissä maksaa myyjänkin palkan.
Epäkohtelias käytös on sitten kummankin osapuolen kohdalla asia erikseen eikä ole suotavaa missään tilanteessa.
Kuukauden aikana nyt ollaan kierrelty toistakymmentä eri autoliikettä läpi länsirannikolla (merkkiliikkeitä ja pikkupuljuja) ja täytyy kyllä oikein ihmetellä nykyistä asiakaspalvelun laatua. Ollut nimittäin kerrassaan loistavaa. Ainoa mikä jäänyt hiertämään kun merkkiliikkeen myyjä ei kyennyt puolentunnin aikana selvittämään mitä eroa on trend,comfort ja highlineillä. ??
Ei oo kyllä sopivaa autoa vieläkään löytynyt :(
Ei oo kyllä sopivaa autoa vieläkään löytynyt :(
Appiukko aikoinaan kun parin vuoden sisään osti 2kpl täysin uutta autoa toimi seuraavasti.
Merkillä ei ollut väliä vaan sillä miten kohdellaan liikkeeseen verkkareissa sisään astuvaa. Useamman liikkeen se kiersi ja mistä ei palvelua saanut ei tullut myöskään kauppoja.
Päätyi sitten Nissaniin ja Fordiin kun olivat ainoita missä myyjä vaivautui palvelemaan :-)
No joo, mutta jaksan kyllä ihmetellä miksi sähköpostiosoite sinne kotisivuille laitetaan jos ei vaivauduta edes jotain vakioviestiä vastaamaan. Tai sitten vastaus tulee n. 2viikon viiveellä. Eikä autoliikkeet ole ainoita, myös ikkunafirmat, rautakaupat ja monet muut tekee samaa. Liikaa asiakkaita ?
Merkillä ei ollut väliä vaan sillä miten kohdellaan liikkeeseen verkkareissa sisään astuvaa. Useamman liikkeen se kiersi ja mistä ei palvelua saanut ei tullut myöskään kauppoja.
Päätyi sitten Nissaniin ja Fordiin kun olivat ainoita missä myyjä vaivautui palvelemaan :-)
No joo, mutta jaksan kyllä ihmetellä miksi sähköpostiosoite sinne kotisivuille laitetaan jos ei vaivauduta edes jotain vakioviestiä vastaamaan. Tai sitten vastaus tulee n. 2viikon viiveellä. Eikä autoliikkeet ole ainoita, myös ikkunafirmat, rautakaupat ja monet muut tekee samaa. Liikaa asiakkaita ?
Ihmekkös se että palvelu pelas, nimenomaan tässähän on Nissanin myyjä huomannut tuulipuvusta että tämä herra on nimenomaan potentiaaline Nissanin ostaja;)Merkillä ei ollut väliä vaan sillä miten kohdellaan liikkeeseen verkkareissa sisään astuvaa. Useamman liikkeen se kiersi ja mistä ei palvelua saanut ei tullut myöskään kauppoja.
Päätyi sitten Nissaniin ja Fordiin kun olivat ainoita missä myyjä vaivautui palvelemaan :-)
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 24.8.2007 8:18
Jos nuo liikkeet vastailisivat kaikkiin haaveilijoiden posteihin niin sitä varten pitäisi palkata täysipäiväinen työntekijä. Se nyt vaan edelleenkin menee niin että se sähköpostin lähettäminen on aina anonyymimpaa kuin soittaminen/käyminen paikanpäällä, ja siksi sen postin voi aina pistää helpommin "jos nyt kysyn vaikka ei rahaa olekaan" -periaatteella. Soittajat ja ihan paikan päällä käyvät ovat aina keskimääräistä enemmän tosissaan ostoaikeissa ja heidän palveluunsa luonnollisesti kannattaa panostaa enemmän.
Jos kauppa käy ilman niihin tuhansiin posteihin vastaamista niin miksi niihin sitten vastailla..
Kannattaa myös muistaa että liikkeissä liikkuu paljon ihmisiä ja aika isoa ossa tosiostajiakin ärsyttää liian päälle käyvä myyjä ja siksipä sitä palvelua ei sillä sekunnilla välttämättä saa kuin sisään astuu. Toki joillekin se auton ostaminen rahalla on niin iso merkkitapahtuma että kun kerrankin on käteistä niin sitä palvelua pitää tulla sillä sekunnilla kun saranat narahtaa.
Jos kauppa käy ilman niihin tuhansiin posteihin vastaamista niin miksi niihin sitten vastailla..
Kannattaa myös muistaa että liikkeissä liikkuu paljon ihmisiä ja aika isoa ossa tosiostajiakin ärsyttää liian päälle käyvä myyjä ja siksipä sitä palvelua ei sillä sekunnilla välttämättä saa kuin sisään astuu. Toki joillekin se auton ostaminen rahalla on niin iso merkkitapahtuma että kun kerrankin on käteistä niin sitä palvelua pitää tulla sillä sekunnilla kun saranat narahtaa.
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 24.10.2009 5:01
Onko tästä ihan tutkimustulosta? Mikä tekee asiakkaasta tärkeämmän, jos hän tarttuu luuriin soittaakseen liikkeeseen/vaivautuu paikan päälle vs. lähettää liikkeeseen sähköpostia?Soittajat ja ihan paikan päällä käyvät ovat aina keskimääräistä enemmän tosissaan ostoaikeissa
Itse tykkään lähettää liikkeeseen postia määritellen tarkoin, mitä haluan ja myyjä voi sitten tarkistaa tarjontansa ja hintatasonsa ja vaikka soittaa minulle sitten, kun hänelle sopii. Puhelimitse voi myyjälle olla vaikea esim. toisaalla olevalta päätteeltä tarkistaa varastotilanne ja hinnat.
Itse tykkään printata saamani sähköpostitarjouksen mukaani, kun menen liikkeeseen noutamaan tavaraa. Pari kertaa on käynyt niin, että hinta ei olekaan sama paikan päällä, kuin mitä on sovittu. Tällöin painettu sana pätee. Puhelimen kautta saatua tarjousta voi olla vaikea todistaa.
Totta sekin on, että sähköpostilla on näitä ihmeen kyselijöitä, joka alalla. - Sama kuin nettiautossa, jengi kyselee "tiukkaa hintaa" ihan lämpimikseen..
Loppuu liikkeet kesken:) Mä en enää edes jaksa laitella maileja minnekään, soitan, tai mieluummin menen paikan päälle jos mahdollista. Pelkän sähköpostiin vastailun perusteella on minusta typerää tehdä palvelutasosta isompia johtopäätöksiä, monesti paikanpäällä asioidessa palvelu monessa narikassa on ollut ensiluokkaista..
sähköpostiosoite löytyy mainoksesta tai kotisivulta, mutta kellään ei ole aikaa tai kiinnostusta vastata viesteihin.
Näissä tapauksissa siirryn yleensä toisen liikkeen palveltavaksi.
Loppuu liikkeet kesken:) Mä en enää edes jaksa laitella maileja minnekään, soitan, tai mieluummin menen paikan päälle jos mahdollista. Pelkän sähköpostiin vastailun perusteella on minusta typerää tehdä palvelutasosta isompia johtopäätöksiä, monesti paikanpäällä asioidessa palvelu monessa narikassa on ollut ensiluokkaista..
No, jos ei lainkaan vastata sähköposteihin, niin silloin sähköpostiosoitetta ei kannata edes tuoda julki.
Kaikkiin liikkeisiin ei niin vain voi astua sisään, eikä puhelinkaan ole aina paras keino tavoittaa, varsinkaan, jos kauppias ei ole ns. nurkan takana. Eilen viimeksi kysyin tarjousta noin $500 arvoisesta tuotteesta ja kun kauppias Kaliforniasta jaksoi ystävällisesti vastailla vielä kymmenen aikaan illalla sikäläistä aikaa, kaupat syntyivät oitis.
Kaikkiin liikkeisiin ei niin vain voi astua sisään, eikä puhelinkaan ole aina paras keino tavoittaa, varsinkaan, jos kauppias ei ole ns. nurkan takana. Eilen viimeksi kysyin tarjousta noin $500 arvoisesta tuotteesta ja kun kauppias Kaliforniasta jaksoi ystävällisesti vastailla vielä kymmenen aikaan illalla sikäläistä aikaa, kaupat syntyivät oitis.
Soittajat ja ihan paikan päällä käyvät ovat aina keskimääräistä enemmän tosissaan ostoaikeissa ja heidän palveluunsa luonnollisesti kannattaa panostaa enemmän.
Siinähän se tämän topicin vastaus tuli tai oikeastaan tässä :
Jos kauppa käy ilman niihin tuhansiin posteihin vastaamista niin miksi niihin sitten vastailla..
Eli jos bisnes pyörii ilman sähköposteihin vastaamistakin niin miksi vaivautua. Onko tästä vedettävä johtopäätös että niillä firmoilla joilla on aikaa vastata s-postiin ei mene niin hyvin (kauppa ei käy) ja tuotteet ylihinnoiteltuja ?
Eli jos bisnes pyörii ilman sähköposteihin vastaamistakin niin miksi vaivautua. Onko tästä vedettävä johtopäätös että niillä firmoilla joilla on aikaa vastata s-postiin ei mene niin hyvin (kauppa ei käy) ja tuotteet ylihinnoiteltuja ?
Tai sitten ne jotka eivät vastaile sähköposteihin, eivät halua mahdollista lisämyyntiä vaan odottelevat että asiakas saapuu liikkeeseen sisään.
Itsekkin tulee käytettyä sähköpostia (tai puhelimella asioidessa txt:tä jos ei kiirellistä asiaa) juurikin vuorotyön takia ja varsinkin silloin jos asia ei ole kiireinen ja on aikaa odottaa vastausta päivä, pari.
Tietty kiireellisissä asioissa soitetaan ja silloin oletan saavani palvelua heti silloin.
Työkseni tulee myytyä ja ostettuakin välillä varastoon tavaraa. Kyllä niitä meillekkin tulee tiedusteluja sähköpostilla enkä oleta niillä ainakan olevan tulipalokiire, ensin vastataan puhelimeen (tai otetaan soittopyyntö jos kiirusta, asiakas kun ei luurin päässä tiedä onko sinulla siellä liikkeessä jo asiakas naaman edessä palveltavana), sitten palvellaan tiskiasiakasta ja viimeisenä sitten sposti / mahdolliset txt-viestit.
Ei näytä autokauppiaita kiinnostavan tai sitten kaikki on kesälomilla.
Tällä hetkellä 8 vaihdokkia kirjainmerkeissä joihin on golffiista nettiauton linkit lähetetty, viikon aikana ei ainuttakaan yhteydenottoa.
Osa kohteista on tampereen seudulla, täytyy loppuviikosta lomareissulla poiketa katsomaan, muutama voortti on tuossa 60km päässä seinäjoella, täytyy sinne ajella huomenna.
Tällä hetkellä 8 vaihdokkia kirjainmerkeissä joihin on golffiista nettiauton linkit lähetetty, viikon aikana ei ainuttakaan yhteydenottoa.
Osa kohteista on tampereen seudulla, täytyy loppuviikosta lomareissulla poiketa katsomaan, muutama voortti on tuossa 60km päässä seinäjoella, täytyy sinne ajella huomenna.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa