ms-tuonti?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
ms-tuonti?
oletteko tilaillu tavaraa kyseisestä firmasta? onko saanu niinsanotusti rahoille vastinetta?
-
- -
-
- -
ei parjaamista kyseistä firmaa kohden koska ei ole kokemusta enkä ole kuullutkaan huonoa mutta yleensä firmojen kanssa menee siihen asti hyvin kunnes takuu asioiden kanssa joutuu painimaan.
ja mainitsen vieläkin että ei ole omakohtaista kokemusta muuten firmasta kuin kyselyn osalta ja hyvin ja asiallisesti on vastattu eli plussaa siitä
ja mainitsen vieläkin että ei ole omakohtaista kokemusta muuten firmasta kuin kyselyn osalta ja hyvin ja asiallisesti on vastattu eli plussaa siitä
-
- -
kiitoksia vaan palautteesta, jatketaan samaan malliin. piakkoin aukeaa nettisivut/verkkokauppa osoitteeseen www.mstuonti.fi
-
- uusi tulokas
MS-tuonti
minulla ei ole hyvää kokemusta firmasta. ilmeisesti kaikke menee hyvin niin pitkään kunnes tulee ongelmia, niitä kun tulee niin mikään ei tunnu onnistuvan.. taitaa olla aika pikkunen yritys koska ei onnistu posti toimitus enään toista kertaa vaan pitää hakea itse! etu valot tilasin ja ne tuli rikkinäisenä kuljetuksessa mennyt... sitten ooteltiin kolmisenviikkoo että uudet lähti tulemaan vissiinkin saksasta. luulis että sen verran oisi virmalla rahaa että oisi voinu lähettää mulle uudet valot heti ja selvitelllä sitten itse ms-tuonti takuu asioita. nyt sit pitäisi käydä vaihtamassa noi rikkinäiset uusiin ajella jämsään ja tehdä vaihto. eli jos aikaa on niin voi tilata mutta itse oo semmonen että jos haluun jotain niin pitää se viikonsisällä saaha käteen!!! eikä että siinä menee pari kuukautta!!!
-
- uusi tulokas
-
- -
Kuokkaselle sen verran, että kaikki ongelmat on luvattu selvittää, uudet valotkin jo tullut tilalle ja tuon ne vielä jyväskylään mukana ja haen virheelliset pois, niin kuin on luvattu. Ei se meidän vika ole, jos tukkurilla kestää reklamaation käsittely ja toimitukset. Ihan turhaa itkemistä ja paskan jauhamista.
Ei ne reklamaatiot päivässä tai parissa hoidu missään firmassa ja ei sitä uutta tavaraa noin vaan tilalle laiteta, ennenkö vika on selvitetty. Monista firmoista saa tavaraa odottaa jo alkuun useita viikkoja ja yhteydenottoihin reklamaatioista ei juuri edes vastata.
Yksikään virhe toimituksissa ja hidastelusta ei ole ollut meistä kiinni, vaan tukkurista saksassa, mistä tulee valot muillekin myyjille. Valot toimitetaan yleensä suoraan asiakkaalle, mutta reklamaatiot menee vähän mutkikkaammin, kun pitää saada vanhat takaisin ja tilalle tulevat ensin meille muitten tilauksien yhteydessä.
Ei ne reklamaatiot päivässä tai parissa hoidu missään firmassa ja ei sitä uutta tavaraa noin vaan tilalle laiteta, ennenkö vika on selvitetty. Monista firmoista saa tavaraa odottaa jo alkuun useita viikkoja ja yhteydenottoihin reklamaatioista ei juuri edes vastata.
Yksikään virhe toimituksissa ja hidastelusta ei ole ollut meistä kiinni, vaan tukkurista saksassa, mistä tulee valot muillekin myyjille. Valot toimitetaan yleensä suoraan asiakkaalle, mutta reklamaatiot menee vähän mutkikkaammin, kun pitää saada vanhat takaisin ja tilalle tulevat ensin meille muitten tilauksien yhteydessä.
-
- -
- Viesti:
Mulla on reklamaatiot käsitelty aina reaaliajassa naamatusten tai puhelimessa. :)Ei ne reklamaatiot päivässä tai parissa hoidu missään firmassa
Niin se mun mielestä kuuluis ollakin. Ei ole hyvää asiakaspalvelua vedota asiakkaan kannalta ostotapahtumaan liittymättömään toimitusportaaseen jos myyjä on se joka asiakkaalle on reklamaatiosta selvitysvelvollinen.
Vaan hankalaahan tuokin on jos on joku osa jota on yksi suomessa tai jos osa maksaa vaikkapa 20000€...
joo riippuu toki niin paljon tuotteesta. Hidasta on homma silloin kun tavaran toimittaa tukkuri suoraan asiakkaalle ja varastoja ei ole suomessa. Valoja ei edes mainosteta enää, niin niitä ei myöskään pidetä varastossa. Ainoastaan vanhaa varastoa myyty pois...
Niin ja edelliselle kirjoittajalle vielä, niin kyllä se tuokin reklamaatio reaalliajassa on käsitelty puhelimessa ja sähköpostilla. On myös ilmoitettu asiakkaalle moneen kertaan missä mennään. Se nyt ei vaan tosiaan ole toimitusajat meistä kiinni, kun sitä tavaraa ei ole suomessa. Huonolla tuurilla ei aina edes tukkurilla saksassa.
Niin ja edelliselle kirjoittajalle vielä, niin kyllä se tuokin reklamaatio reaalliajassa on käsitelty puhelimessa ja sähköpostilla. On myös ilmoitettu asiakkaalle moneen kertaan missä mennään. Se nyt ei vaan tosiaan ole toimitusajat meistä kiinni, kun sitä tavaraa ei ole suomessa. Huonolla tuurilla ei aina edes tukkurilla saksassa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”