Yhtä pakettia odottelen kolmatta viikkoa Puolasta? Onko kokemuksia kauanko yleensä menee?
Epäilyt tosin myyjään kohtaankin on kasvanut, vaikka ebay:n puolella hänet ollaan luotettavaksi kehuttu (business seller). Sain nimittäin kaipaamani seurantakoodin vasta tänään kolmannen sposti kyselyn jälkeen. Myyjä on jo viime viikolla seurantakoodin antamisen sijasta vakuuttanut, että paketti matkalla. Kauan tuntuu vain kestävän.
Myyjä tosin mainitsi yhdessä viestissä, ettei näe missä paketti menee, joten onko toi Puolan postin seurantajuttu niin köppäinen vai onko myyjä hakenut vain postituslipun seurantakoodeineen minua varten? :)
Ihmeelliseksi asian tekee se, että pakettia ei näy Suomessa Itellan sivuilla (vieläkään) eikä Puolan postin sivuillakaan...? Kaippa ne nyt sinnekkin Puolan sivuille rekisteröi edes koska paketti on otettu vastaan?
Kokemuksia Puolan postista?
Valvoja: ffp jäsenet
Toimitusaika riipuu toimitustavasta. Lentorahtina tuleva paketti tulee yleensä viikossa tai kahdessa, mutta maantiekuljetuksessa oleva voi kestää jopa 8 viikkoa.
Pienemmät paketit tulevat kirjeinä jolloin tulevat muutamassa päivässä Suomeen.
Nopeampia toimituksia jos haluaa niin pyytää kuriiri-toimituksena, mutta kustannukset yleensä pomppaavat aikalailla silloin.
Näin siis yleisesti Euroopan alueella. Ja Puolasta sen mitä itse olen tilannut on tullut postit samaa tahtia kuin muualta Euroopasta.
iTellan sivuilla paketit näkyvät vasta kun paketti on heidän hallussaan.
Pienemmät paketit tulevat kirjeinä jolloin tulevat muutamassa päivässä Suomeen.
Nopeampia toimituksia jos haluaa niin pyytää kuriiri-toimituksena, mutta kustannukset yleensä pomppaavat aikalailla silloin.
Näin siis yleisesti Euroopan alueella. Ja Puolasta sen mitä itse olen tilannut on tullut postit samaa tahtia kuin muualta Euroopasta.
iTellan sivuilla paketit näkyvät vasta kun paketti on heidän hallussaan.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”