Tuleva VAG:sti etsii Passattia tositarkoituksella. Entisenä Opel kuskina päätin kokeilla onko se ruoho vihreämpää aidan takana... Ei mitään huonoa sanottavaa Opeleista mutta aina oon tykänny Volkkareista ja nyt pitäis löytää 3B Pase kohtuu pienellä budjetilla. A4 on myös vaihtoehtona mutta omasta mielestä saman ikäinen Passatti on komeempi ja tuoreemman näkönen kuin Audi. Toisaalta Audikin quatrona ja herkuilla olis toki mukava...
Kysymys kuuluukin onko mitään järkeä lähtee Saksasta tuomaan noin vanhaa/halpaa autoa? Oon täällä opiskelemassa vielä 2kk ja aikaa olis autokin ettiä, budjetti olis max 4500e ja siihen rahaan pitäis saada verotkin maksettua Suomessa sit. Suomesta jos ostaa niin näkyy olevan kaikki paljon ajettuja nuo halvimmat ja mobile.de:stä esim löytys alle 150tkm ajettuja aika paljon kohtuu hinnalla, mutta uskaltaako niitä ostaa? Olisko järkeä ottaa yhteyttä johonkin firmaan joka välittää autoja Suomeen ja niiltä pyytää jelppiä?
Vaatimuksina ilmastointi, 1.8/T tai 1.9TDI kone, bensa ensisijaisesti. Suomesta mitä oon katellu nii suurin osa paseista on väriltään vihreitä (miksi sellaisia on ees pitäny ostaa? ale väri vissiin ollu)
Mielipiteitä ja keskustelua kiitos :)
3B Passatti Saksasta?
Valvoja: ffp jäsenet
Mielenkiintoinen tavoite jos alle 150tkm ajettua etsit. Kyse kuitenkin noin 10v vanhasta autosta joilla ajetaan suht paljon. Itse ainakin katsoisin enemmän kuntoa kun mittarilukemaa, nuo kun kuitenkin kestävät hyvällä huollolla helposti sen puoli miljoonaa. Ja tuoko se hyvän mielen jos 400tkm ajetun mittari on ruuvattu siihen 130tkm....
No se 150t oli nyt vaan esimerkkinä ja moottoria tarkotin 1.8 ja 1.8T... Kyllä se taitaa olla että ei ole järkeä alkaa täältä sitä autoa hommaan kun ei sitä tällä kielitaidolla yksin osteta ja eipä näistä byrokratian kiemuroista aina kaikkea tiedä, pääsee paljon helpommalla kun ostaa sitten suomesta. Eipä sillä sitten kuitenkaan koko loppuelämää ajeta niin sama vaikka on kilsoja mittarissa, kunhan toimii ja on hyväkuntoinen. Ja tutkin noita firmoja jotka tuovat autoja suomeen ja auttavat etsinnässä, ei kannata näin halpaa alkaa kissojen ja koirien kanssa ettimään...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”