jukkan kirjoitti:Ai se olit sinä joka hait nuo ovipahvit TiCaBolta samaan aikaan kun mä hain oman autoni verhoilusta. Hyvältä näyttivät kaikessa yksinkertaisuudessaan!
Kiitosta vaan, mikäs auto sul siel oli? Itsellä oli pikkasen erilaista mielessä ensin, mutta Tiitin ehdotus vei voiton. Itsekin tykkään tosta kovasti, on alkuperäishenkinen(jos nyt näin voi sanoa) ja ei liian pramea. Tuota arvokasta alcantara-kangastahan on jo tehtaan jäljiltä Recaroissa, mutta Mitsubishilla ovat säästäneet ja laittaneet oviin sit vastaavan näköistä, mutta halvinta mahdollista kangasta. Mulla se näky jo pienenä kulumisena kuskin puolen ovessa, vaikka mittaris vasta 45tkm. Tuolla tulee siis ovet, vaihdekepin pussi ja kyynärnoja. Idea tikkauksien väriksi otettiin harmaaksi maalatuista osista sisällä + grafiitin värisestä orkkisnahkaverhoilusta penkeissä. Kattoo jos vielä jossain vaiheessa samaan tyyliin laittas pilarit ja katon.
puerco kirjoitti:Aijai, mä tykkään. Hyvältä näyttää. Kaaret vaan rullalle ja kovaa ajoa ;)
Juuri näin! :)
puerco kirjoitti:Pekellä on _vielä_ tehtaanjäljiltä muuten vaan monisävyinen keltanen. (on muuten paskamainen väri siitä kun alumiinissa, pellissä ja muovissa kaikissa väri näkyy hieman erivärisenä)
Just, monissa muissakin väreissä sama juttu, mutta taitaa keltainen olla pahin. Mullakin huomaa esim. ovenkahvoista et on eri väriset(peltinen ovi vs muovinen kahva). Maalaavat prkl noita osia eri tehtailla, niin saavat sinne "tarkoituksella" pienet sävyerot.