veeran ikkunahissit
Valvoja: ffp jäsenet
veeran ikkunahissit
joo elikkäs mulla on tommonen vm 92 oleva 2 ovinen veera josta molemmista ovista on ikkunahissit p*skana! olisko kellään tietoa mistä saisi korjaus sarjoja?? kuski puolelta on vaijeri menny poikki ja hanttarin puolelta menny se muovi härpäke rikki niin ei sitte toimi! ja olis ihan mukava saada kesäksi kunntoon:) Pitääkö ikkunat toimia ku käy katastamassa??
-
- -
Ei kai se uskon asia ole ;)
Jos pelottaa marmoritiskille meno, klikkaa Slamit.
Jos pelottaa marmoritiskille meno, klikkaa Slamit.
Häh, no kyllä mä olen saanut merkkiliikkeestä varaosia Corradoon vieläkin vaikka on sekin -91
Mutta tosiaan Slamitilta saa samat romppeet mitä marmoriltakin, mutta monesti vaan vähän halvemmalla.
Mutta ei niitä osia siellä Slamitin sivuilla ole, viskaa sähköpostia sinnepäin niin sillä se selviää löytyykö.
Mutta tosiaan Slamitilta saa samat romppeet mitä marmoriltakin, mutta monesti vaan vähän halvemmalla.
Mutta ei niitä osia siellä Slamitin sivuilla ole, viskaa sähköpostia sinnepäin niin sillä se selviää löytyykö.
Briteistä vaan uutta hissiä kovalla hinnalla: http://www.veedubmachine.co.uk/index.ph ... cts_id=245
Viimeksi muokannut leevi, 18.4.2010 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”