Joo vähän on tätäkin hipistelty taas. Jomit on laitettu alle ja todettu että keula tippuu niin paljon että maavaraa jää ehkä 3-4cm, eikä vetarit ota vielä kiinni. Takapää taas toisaalta jää suhteellisen korkealle vrt etupäätä, että taidan pitää sen vaakatasossa koska se ainoana ja päivittäisenä käyttöautona on. Nykyään se on katsatuskorkeudessa, koska se muutoskatsastus ja normi katsastus tulisi suorittaa pikimmiten.
Ainoana mainittavana asiana jomeista on, että ovatko sinkittyjä - en tiedä rautaa ne silti olivat ja sinkkiä vedin joka puolelle myös kierteisiin, että ei ruoste pääse ihan heti raiskaamaan ja kierteet pysyis paremmassa kunnossa. :)
"Omgit" sain maalarilta ja tässä pari kuvaa laadusta:
Saksalaista painavaa laatua. Digidigi henkilövaaka näytti 23.5kg vanteelle, jossa rengas päällä
Kuva laadusta Kysymys kuuluu kuinka monen promillen humalassa maalari on ollut pohjatöitä tehdessä? :) Ois sitä pohjamaalia varmasti saanu vähän enemmänki laittaa....
Omgeihin vedin Meguiarsin #16 mirror glazee 2 kerrosta kauttaaltaan sisä- ja ulkopuolelle. Josko pysyisivät nyt helppohoitoisempina, ainakin huomattavasti liukkaampi pinta tuli. :)
Luultavasti ensi viikolla olisi myllytys vahaus hommaa autolle(3step kiillotus 3M tuotteilla), notta josko sitte saatais jotai kesäkuvaa aikaseks. Monta rautaa tulessa, mutta tämmöstä tänään...
hapa11: Nyt on vähän kokemusta alustasta ja ei se mikään kivireki ole. Ehkä hieman pomppiva pienellä kuormalla. Etupää kyllä tippuu melkeen katuun asti, mutta takapää jää minun makuuni ehkä hieman liian ylös.
Etupäässä lyhensin pohjaanlyöntikumia ehkä 1-1.5cm ja takapäähän jätin vakiot enkä lyhentänyt niitä yhtään.