Tällaisen projekti/harrastepassatin löysin itselleni ennen joulua:
Specsit:
-5-sylinterinen k-jetronic, 115 hv raakaa voimaa, ajettu 410tkm. Oettinger-tekstille ei sitten valitettavasti ole katetta :(
-alkuperäinen huoltokirja tallessa
-4+E käsivaihteisto, etuveto
-väri alpinweiss L90E
-aito GT, muovikaaret, helmat, sävylasit, mustat kattokaiteet ja sportsisusta
-tuotu Saksasta Suomeen v. 2001
-H&R -40mm madallussarja
-lisävarusteina kattoluukku, ohjaustehostin sekä takapenkin niskatuet
-kori varsin hyvässä kunnossa, mätävikaa ainoastaan ovien alaosissa ja tankinluukun ympärillä
-kesäksi 15" BBS RA
Suunnitelmat:
-ajellaan silloin kun haluaa kunnon kasarifiiliksiä ;)
-korjataan ruosteet pikkuhiljaa kuntoon
-hiotaan valoista nuo edellisen tekemät tummennukset pois!
-asennetaan jotain OEM-lisävarusteita (mm. keskuslukko, sähkölasit jne)
Kuvia:
edestä
takaa
sisältä
voimanpesä
talvimaisema
Jos jollakin pyörii nurkissa jotain kivoja lisävarusteita niin voipi tarjota YV:llä
Ja kommentoida saa!
VW Passat variant 2.0 GT 1987
Valvoja: ffp jäsenet
VW Passat variant 2.0 GT 1987
Viimeksi muokannut -Tom-, 2.2.2010 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuohan oli jonkin aikaa sitten myynnissä, mutta oma kiinnostukseni hyytyi siihen, että koneesta puuttuvat ne 2.2-litraisen 22 lisähevosvoimaa, joihin olin tottunut tässä yksilössä.
Iso Vaalee oli oivallinen käyttöauto, tilava ja taloudellinen, 90 km/h keskinopeudella ainetta kului tasan seitsemän litraa, eikä kulkuvaroista tarvinnut paljoa tinkiä, kun koppa painaa vain reilut 1100 kg ja tehoa on 100kW.
Tuollainen samanlainen nelipuolainen ratti saattaisi löytyä nahkaisena.
Iso Vaalee oli oivallinen käyttöauto, tilava ja taloudellinen, 90 km/h keskinopeudella ainetta kului tasan seitsemän litraa, eikä kulkuvaroista tarvinnut paljoa tinkiä, kun koppa painaa vain reilut 1100 kg ja tehoa on 100kW.
Tuollainen samanlainen nelipuolainen ratti saattaisi löytyä nahkaisena.
onkos toi oettiger tarra/merkki ihan syystäkin tässä vai muuten vaan koristamassa?
-5-sylinterinen k-jetronic, 115 hv raakaa voimaa, ajettu 410tkm. Oettinger-tekstille ei sitten valitettavasti ole katetta :(
Tarra tuli laitettua tuohon, kun korjatussa kontinkannessa ei ollut orkkismerkkien "reikiä". Eli täysin ulkonäöllistä tarratuninkia tuli harrastettua:)
Heh, tarra kyllä lähtee pois, jahka kerkeän ottaa...
Tähän asti tehty vain jotain pikkutuhertelua, mm. valokatkaisin ja puhaltimen katkaisin uusittu ja kumimatot vaihdettu alkuperäisiin kangasmattoihin. Myös vuotava paisuntasäiliön korkki vaihtui. Seuraavaksi paneudutaan heikkoon lataustehoon, ilman kuormaa mittasin latausjännitteeksi vain vähän yli 13V...
Ja jos 85kW ei riitä niin tuolla tallin nurkassa huilaa Audista peräisin oleva 2,2 101kW pata joutilaana...
Tähän asti tehty vain jotain pikkutuhertelua, mm. valokatkaisin ja puhaltimen katkaisin uusittu ja kumimatot vaihdettu alkuperäisiin kangasmattoihin. Myös vuotava paisuntasäiliön korkki vaihtui. Seuraavaksi paneudutaan heikkoon lataustehoon, ilman kuormaa mittasin latausjännitteeksi vain vähän yli 13V...
Ja jos 85kW ei riitä niin tuolla tallin nurkassa huilaa Audista peräisin oleva 2,2 101kW pata joutilaana...
Tälle ei ole tehty juuri muuta kun ajettu - hyvin on toiminut. Kilsoja tullut n. 5000 sitten ostohetken.
No jotain pientä sentään, jäähdytin vaihtui uuteen kun vanha (auton alkuperäinen) mureni käsiin, paikallisesta AD-sta sai ihan samanlaisen Valeon tekeleen tilalle.
Parit kesäkuvat bbs-vantein:
sivusta
toinen
takaviisto
Ruosteet kukkii edelleen siellä-täällä, en ole oikein ehtinyt tehdä niille mitään...
Näillä mennään - kommentoida saa vapaasti!
No jotain pientä sentään, jäähdytin vaihtui uuteen kun vanha (auton alkuperäinen) mureni käsiin, paikallisesta AD-sta sai ihan samanlaisen Valeon tekeleen tilalle.
Parit kesäkuvat bbs-vantein:
sivusta
toinen
takaviisto
Ruosteet kukkii edelleen siellä-täällä, en ole oikein ehtinyt tehdä niille mitään...
Näillä mennään - kommentoida saa vapaasti!
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa