katuauto.fi tuotteet
Valvoja: ffp jäsenet
katuauto.fi tuotteet
eli mitä mieltä uskaltaisiko tuolta tilata tavaraa...
Parhaiten tällaiset luotettavuusasiat yleensä selviää soittamalla yritykseen ja tiedustelemalla asioita jotka mietityttää, samalla selviää tavoitettavuuskysymyskin sitten mahdollisissa myöhemmissä takuuhoidoissa.
Tässäkin tapauksessa jos jokin epäilyttää niin etusivulta löydät puhelinnumeron johon voit aina ottaa yhteyttä tuotetiedusteluissa, takuuasioissa tai asennusavussa. _Parhaiten_ kiinni saa aina klo. 11:00 - 21:00 aikavälillä viikolla ja myös viikonloppuisin.
Tässäkin tapauksessa jos jokin epäilyttää niin etusivulta löydät puhelinnumeron johon voit aina ottaa yhteyttä tuotetiedusteluissa, takuuasioissa tai asennusavussa. _Parhaiten_ kiinni saa aina klo. 11:00 - 21:00 aikavälillä viikolla ja myös viikonloppuisin.
Parhaiten tällaiset luotettavuusasiat yleensä selviää soittamalla yritykseen
Meinaatko että ne kertoo "ei me yleensä lähetetä tavaraa ja takuutkin on jätetty hoitamatta että ihan huoletta voit tilata" tyyliin ihan noin auliisti.
Epäilen. Siksi niistä on hyvä kysellä netissä. Itsekään kyseisestä puljusta ikinä kuullutkaan.
Ja en ole kyseisestä lafkasta mitään tilannut.
Edit: Näin hieman epäilnkin.
Viimeksi muokannut Sebastian, 9.11.2009 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katu uskottava :D
jep lähinnä hain jengin kokemuksia kyseisen firman tuotteista.
täytyy tilata sitten kun noin kehutaan..:D
täytyy tilata sitten kun noin kehutaan..:D
Asiallinen pulju kaikinpuolin. Ite en ole tilannu, koska toimitusmuotona on myös "toimitus Jyväskylän alueelle, 0e :)" Mutta useita onnistuneita kauppoja olen siis tehnyt, myös asennus, käyttö- ym. apua löytyy hyvin tarvittaessa. Luotettavuus, nopeus, loistava asiakaspalvelu sekä tietenkin etuulliset hinnat ovat tuon virman vahvuuksia. Takuuasiatkin pelaa mallikkaasti. Elikkä alkuperäseen kysymykseen vastaten, uskaltaa kyllä tilata ;) Sinne kannattaa sitten soittaa, hyvin vastaa puhelimeenkin :)
teinpä tilauksen
tuli viimeinkin tilattua keskuslukitus tuohon kölffiin, saapa nähdä millainen setti sieltä tulee ensviikolla...
Kerran polttimoita tilannut ja palvelu pelasi hyvin, mutta nyt kun tahtoisin tilata lisää polttimoita (GP Thunder-parkkeja) niin eivät vastaa sähköpostiviesteihin. Olen laittanut viestejä parin viikon aikana, mutta eivät vastaa. Edelliskerralla kun tilasin, niin vastasivat viesteihin samana tai seuraavana päivänä. Tarvitsisin todella ne polttimot, täytyy varmaan ensiviikolla soittaa ja kysyä niistä polttimoista.
Aivan kaikkiin tiedusteluihin ei ole mitään mahdollisuutta vastata sähköpostitse, tulleet tilaukset, niiden toimittaminen, takuuasiat sekä puhelinpalvelu ovat prioriteetissä ensimmäisenä. Polttimothan saat tilaamalla tuotetta lisää, ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa?
Soita vaikka heti, soittoaika on jokapäivä (myös viikonloppuisin ja sunnuntaisin) aamusta aina vähintään kymmeneen illalle.
Soita vaikka heti, soittoaika on jokapäivä (myös viikonloppuisin ja sunnuntaisin) aamusta aina vähintään kymmeneen illalle.
Koittakaa nyt voittaa vaan se rohkeus ja soittakaa, ettei tarvi täällä itkeä kun on niin hidasta mailien kanssa. Puhelintiedustelu on todellakin (yleensä muissakin paikoissa) se nopein ja kätevin, kokeiltaa vaikka. Saattaa meinaan olla että puhelimeen vastataan pikkasen nopeemmin kun siihen mailiin.. :D
Löytyykö tuoreita kokemuksia miten on hommat sujunut tämän toimijan kanssa?
Kauankos porukalla on kestänyt tuotteiden toimitus tuolta tilatessa?
Itse tilailin, maksoin samantien verkkopankista ja samantien tuli sähköpostiin ilmoitus että "tilaus vastaanotettu". Ilmoitteleeko noi erikseen esim. "tilaus käsittelyssä", "tilaus toimitettu", "odottaa tuotetta" tms.
Tuntuu nykyisin että suurimalla osalla tämän alan toimijoista on niin v*tusti hommia, asiakkaita ja rahaa ettei niitä tuo asiakaspalvelu juurikaan tunnu kiinnostavan.
En nyt tarkoita että niin olisi tässä tapauksessa, tai että tämä tilaus olisi mitenkään viivästynyt, ainakaan toistaiseksi.
Kauankos porukalla on kestänyt tuotteiden toimitus tuolta tilatessa?
Itse tilailin, maksoin samantien verkkopankista ja samantien tuli sähköpostiin ilmoitus että "tilaus vastaanotettu". Ilmoitteleeko noi erikseen esim. "tilaus käsittelyssä", "tilaus toimitettu", "odottaa tuotetta" tms.
Tuntuu nykyisin että suurimalla osalla tämän alan toimijoista on niin v*tusti hommia, asiakkaita ja rahaa ettei niitä tuo asiakaspalvelu juurikaan tunnu kiinnostavan.
En nyt tarkoita että niin olisi tässä tapauksessa, tai että tämä tilaus olisi mitenkään viivästynyt, ainakaan toistaiseksi.
Ainakin topicin otsikossa mainitussa yrityksessä asiakaspalvelu on pelannut oikeasti ja toimituksetkin sujuvat nopeasti jos vaan on tavaraa hyllyssä.
Itselläni jäi kerran pari ledipolttimoa jälkitoimitukseen joita en edes muistanut enää, tulivat sitten joskus pari kuukautta myöhemmin kirjekuoressa.
Omat kokemukseni 2008 - 2009
Itselläni jäi kerran pari ledipolttimoa jälkitoimitukseen joita en edes muistanut enää, tulivat sitten joskus pari kuukautta myöhemmin kirjekuoressa.
Omat kokemukseni 2008 - 2009
Hyvin on palvelu kyllä pelannut, tänne lappiinkin saakka. Tavara on tullut ajallaan ja hyvin paketoituna, samallakin viikolla.
Jos jotain ongelmia/kysymyksiä on ollut, vastaus on tullut nopeiten puhelimella.
Kaveriporukalle olen suositellut ko. puljua ja tyytyväisiä ovat olleet palveluun ja tuotteisiin.
Jos jotain ongelmia/kysymyksiä on ollut, vastaus on tullut nopeiten puhelimella.
Kaveriporukalle olen suositellut ko. puljua ja tyytyväisiä ovat olleet palveluun ja tuotteisiin.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa