Elämäni ensimmäistä kannettavaa tässä ostamassa, ja nyt ei oikein tiedä minkämoisen saa alle 500-600€
ominaisuuksina pitäis olla:
-wlan, mallia n
-bluetootti
-hdmi
-windows 7, home premium (mitä eroa on "starter" mallilla?)
Jonkun verran noita tuntuis tuohon hintaankin jo löytyvän, paitsi että aina joku "ominaisuus" uupuu.. ilmeisesti sinihammas ja n mallin wlani ei sovi samaan pakettiin..
Kannettavaa ostamassa
Valvoja: ffp jäsenet
Mikäli pystyy elämään sen kanssa, että bluetooth toteutetaan sentin koneen ulkopuolelle tulevalla mokkulalla, niin sen voi jättää vaatimuksista pois. Eipä ole minua haitannut edes miniläppärissä tuollainen pieni ulkoneva osa.
Itse vielä rälläköin tuota pienemmäksi, että menee koneeseen syvemmälle, epäilen että takuu ei enää ole voimassa :D
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
Itse vielä rälläköin tuota pienemmäksi, että menee koneeseen syvemmälle, epäilen että takuu ei enää ole voimassa :D
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
tällanen löyty, vaikkakin ylittää budjetin parilla kympillä:
Acer AS 5738ZG
ja sit toinen joka täyttäis kaikki vaatimukset, mutta budjetti ylittyy reilulla satasella:
Lenovo G550
Ja tuon lenovon pitäs olla laadukkaampi merkkikin kuin acer. Sinuna säästäisin vielä vähän ja ostaisin sen.
Acer AS 5738ZG
ja sit toinen joka täyttäis kaikki vaatimukset, mutta budjetti ylittyy reilulla satasella:
Lenovo G550
Ja tuon lenovon pitäs olla laadukkaampi merkkikin kuin acer. Sinuna säästäisin vielä vähän ja ostaisin sen.
-
- -
Se että siellä on samat komponentit ei tee koneista identtisiä. Jäähdytys on acereissa ja asuksissa kokemusten perusteella aivan paskat (ihan alalla työskennellyt pari vuotta takasin).. Lisäksi yksi mikä tekee suuria eroja valmistajien välille on se, että kuinka paljon paskaa he saavatkaan mahdutettua siihen "puhtaaseen" winkun asennukseen :)
Täältä kyllä ääni acerille. Taloudessa moinen läppäri löytyy ja ei mitään valittamista. Jopa aika vähän paskaa asennuksessa. Toiminta on loistava ja vaikka on tommonen 17" malli niin vielä muutaman vuoden jälkeenkin kestää 1.5h akulla.
Jos nyt pitäisi läppäri ostaa niin se oli acer tai asus.
Täältä löytyy pari kappaletta kans noita BT-tikkuja. Ovat aivan helvetin hyvä eikä ainakaan tiellä. Huoletta voi pitää jatkuvasti läppärissä kiinni.
Jos nyt pitäisi läppäri ostaa niin se oli acer tai asus.
Täältä löytyy pari kappaletta kans noita BT-tikkuja. Ovat aivan helvetin hyvä eikä ainakaan tiellä. Huoletta voi pitää jatkuvasti läppärissä kiinni.
Mielestäni voiton on vienyt käytetyt läppärit tmi Mikko Viitaselta.
IBM:iä useita ostanut hyvät takuut ollu ja myös toki muita merkkejä.Käyttiksenä yleensä
XP Pro.Mielestäni uuden hintaa on turha maksaa kannat koneen kaupasta ulos niin arvo
puolittuu heti.Tämä vain minun mielipiteeni.Jää rahaa enemmän ööliin tai kossuun.
IBM:iä useita ostanut hyvät takuut ollu ja myös toki muita merkkejä.Käyttiksenä yleensä
XP Pro.Mielestäni uuden hintaa on turha maksaa kannat koneen kaupasta ulos niin arvo
puolittuu heti.Tämä vain minun mielipiteeni.Jää rahaa enemmän ööliin tai kossuun.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”