Tomtom IQ routes kameratolpat
Valvoja: ffp jäsenet
Tomtom IQ routes kameratolpat
Ostin tuossa tomtom one iq routes skandinavia navigaattorin joka on ollut tässä nyt käytössä noin kuukauden päivät. Aikaisemmin minulla oli vanhempi tomtom one joka meni edellisen auton mukana. Edellisessä navissa tuo kameratolppien varoitustoiminto toimi kuin unelma hälyttäen aina ennen jokaista tolppaa olipa se sitten kummalla puolella tietä. Tässä uudessa ja älykkäämmässä versiossa on nyt sitten alettu hifistelemään tuonkin ominaisuuden kanssa niin että navi hälyttää vain sinulle "vaaralliset" kamerat eli ei vastaantulevia kuvaavia. Tiedä sitten kuka ihme nuokin on määritelly että mikä kamera on milläkin puolella tietä tomtom mukaan koska noin puolet kameroista jää hälyttämättä. Tietääkö joku mitä asialle voisi tehdä että hälyttäisi nyt vaikka kaikki kamerat ennemmin kuin silloin tällöin oikean.
-
- -
- Viesti:
-
- -
Tompan oma (maksullinen?) kamerakanta on kokemukseni mukaan melko suppea.
Kannattaa unohtaa se navin oma kameratolppasysteemi ja ladata kamerat POI-taulukkona ja määrittää hälyt itse.
http://tomtompoi.1g.fi/
Kannattaa unohtaa se navin oma kameratolppasysteemi ja ladata kamerat POI-taulukkona ja määrittää hälyt itse.
http://tomtompoi.1g.fi/
peltipoliisit
minäkin ostin tomtom XL IQ Routesin eikä siinä ole tolppakamera hälytystä, kattelin noita
ohjeita mut ne ei kai passaa tähän malliin kun tässä on ihan erilainen asetus logiikka vai miten on , jos sais opastusta olisin kiitollinen kun en haluaisi ostaa tompan omaa ohjelmaa vai onko se ainoa vaihtoehto
ohjeita mut ne ei kai passaa tähän malliin kun tässä on ihan erilainen asetus logiikka vai miten on , jos sais opastusta olisin kiitollinen kun en haluaisi ostaa tompan omaa ohjelmaa vai onko se ainoa vaihtoehto
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”