tuning jälleenmyyntiarvo.
Valvoja: ffp jäsenet
tuning jälleenmyyntiarvo.
mitenkäs tuunikiautojen jälleenmyyntiarvo?? itse olen noin 1000€:lla laittanut koriin uutta puskuria, maalia ja lamppua sun muuta koristinta. ja hifit sen toisen tonnin on maksanu verhoiluineen. autoliikkethän ei luonnollisesti niin katso että onko auto tuunattu vai ei. tai katsoohan ne, mutta ei ne anna autosta yhtään enempää. kyllähän nuo kaverit on uhkaillu että et saa omiasi takaisin, mutta työtunteja on useita kymmeniä ja työn tulos on kiitettävää. onko kellään kokemusta saako edes omansa takaisin jos autoa lähtee yksityisille kauppaamaan??
Sanoisin että pääsääntöisesti autoliikkeiden silmissä Tuning vain vähentää auton arvoa.
Kittilevikkeet ja hifit on aikalailla pitkä miinus, koska autoliikkeillä on vastuu myymistään autoista, eikä kovin mielellään ala kauppaamaan eteenpäin pörinäpöntöillä ym. varustettua rassia...pitää siis tyrkyttää moiset jobbareiden matkaan tuonne häkkikauppoihin.
Elikkä yksityiselle on käytännössä ainoa kanava, mikäli haluat päästä mahdollisimman pienillä tappioilla...turkkiin tulee kuitenkin! :D
Kittilevikkeet ja hifit on aikalailla pitkä miinus, koska autoliikkeillä on vastuu myymistään autoista, eikä kovin mielellään ala kauppaamaan eteenpäin pörinäpöntöillä ym. varustettua rassia...pitää siis tyrkyttää moiset jobbareiden matkaan tuonne häkkikauppoihin.
Elikkä yksityiselle on käytännössä ainoa kanava, mikäli haluat päästä mahdollisimman pienillä tappioilla...turkkiin tulee kuitenkin! :D
Liikkeelle tuuninkiauto on vaikea myytävä koska ostajakunta on suppea, moniko kortin saanut etsii autoa autoliikkeen rivistä, kyllä se nettiauto on mitä selataan.
Liikkeitä kiinnostaa muutenkin vaihtoautosta vain vuosimalli,ajomäärä,malli ja varusteet, muilla ei väliä.
Sama juttu on kun auton ruttaat, vuosimallia ja ajomäärää tuijotetaan vaikka olisi 2 tonnin aluvanteet alla.
Liikkeitä kiinnostaa muutenkin vaihtoautosta vain vuosimalli,ajomäärä,malli ja varusteet, muilla ei väliä.
Sama juttu on kun auton ruttaat, vuosimallia ja ajomäärää tuijotetaan vaikka olisi 2 tonnin aluvanteet alla.
Eipä nuo lasikuituhilppeet ainakaan sen arvoa nosta yhtään vakioon verrattuna. Toisaalta veikkaisin, että tälläkin foorumilla esiintyvä "tonttiin ja leveet vanteet alle" oem-tuning voi vaikuttaa positiivisesti auton jälleenmyyntiarvoon. Vr6-lippa, hyvä alustasarja, sekä bbs:n vanteet eivät onneksi ole vielä saaneet "tuunaus" -kliseesanan mainetta... onneksi.
Hifit painavat todella harvoin yhtään auton jälleenmyyntiarvossa, varsinkin jos kyse on "jumputijumputi" -laitteista. Onhan noita paremminkin soivia autoja yritetty kaupata hifien kanssa, mutta useimmiten menevät loppupeleissä erikseen. Eräänä hyvänä esimerkkinä Heikkisen Tommin maailmallakin kohtuullisen paljon huomiota saanut Audi, joka tässä taannoin oli autoliikkeessä myynnissä kohtuullisen normihintaan täydellisellä (ja harvinaisella) laitteistolla. (Radiovalmius 8:lla kaiuttimella ;) )
Hifit painavat todella harvoin yhtään auton jälleenmyyntiarvossa, varsinkin jos kyse on "jumputijumputi" -laitteista. Onhan noita paremminkin soivia autoja yritetty kaupata hifien kanssa, mutta useimmiten menevät loppupeleissä erikseen. Eräänä hyvänä esimerkkinä Heikkisen Tommin maailmallakin kohtuullisen paljon huomiota saanut Audi, joka tässä taannoin oli autoliikkeessä myynnissä kohtuullisen normihintaan täydellisellä (ja harvinaisella) laitteistolla. (Radiovalmius 8:lla kaiuttimella ;) )
Kyllä nuo tuningit taitavat sitä ostajakuntaa harventaa, mutta riippuhan toki mitä autolle on tehty... Se että sisustassa on karvanopat, konehuoneessa vv-filsu, vanteina 15" alut ja taka äänenvaimennin vaihdettu ei mielestäni nosta auton arvoa penniäkään vaikka noita tuolla nettiauton puolella kyllä näkee.
Nauratti tuo aloittajan kysymys, että saako EDES omiaan pois... =D Jos vakioautoa ja laitettua verrataan, niin jos saa 50% laitettujen osien hinnasta pois, niin se on jo tosi hyvin. Mitään työtunteja tähän siis ei ole laskettu.
Riippuen aina tietysti mitä autoon on laitettu. Mutta karkeasti ostajakunta on kapeampi ja "laitetun" auton osien hinnasta voi ehkä saada kolmasosan-puolet pois. Jos siis sattuu sellainen ostaja joka juuri sellaisen haluaa.
Riippuen aina tietysti mitä autoon on laitettu. Mutta karkeasti ostajakunta on kapeampi ja "laitetun" auton osien hinnasta voi ehkä saada kolmasosan-puolet pois. Jos siis sattuu sellainen ostaja joka juuri sellaisen haluaa.
Auto on helvetin huono sijoitus rahalle. et saa omiasi pois varmasti.
Ellet osta jotain keräilyharvinaisuus Ferraria tjsp.
Itsellä jos lukee tuning tai lastutettu, jää kaupat tekemättä ellei autoa palauteta normaaliksi tai ole todellakin tehty laatuosilla ja hienosti.
Muuten aina ohitan noi tuunatut, sen verta monta paskaa ja rautalankavekotinta nähnyt työn puolesta ettei kiinnosta ollenkaan.
Mikähän siinä on että ne tuuninki pelit on yleensä huonosti pidettyjä muuten?
Ellet osta jotain keräilyharvinaisuus Ferraria tjsp.
Itsellä jos lukee tuning tai lastutettu, jää kaupat tekemättä ellei autoa palauteta normaaliksi tai ole todellakin tehty laatuosilla ja hienosti.
Muuten aina ohitan noi tuunatut, sen verta monta paskaa ja rautalankavekotinta nähnyt työn puolesta ettei kiinnosta ollenkaan.
Mikähän siinä on että ne tuuninki pelit on yleensä huonosti pidettyjä muuten?
Mikähän siinä on että ne tuuninki pelit on yleensä huonosti pidettyjä muuten?
Kun on autoon asennettu tuuninkia; Lippaa taakse, läppää eteen ja sivuille vähän aukkoa että ilma kulkee miten sattuu, aiheuttaa se ikävän monessa ajatuksen että autoon on asennettu vähintään 100 hevosta lisää vaikka sille yks piste äkäselle koneelle ei ole mitään tehtykkään. Tietenkin tämä ajatus edesauttaa sitä perkeleellistä kaasun käyttöä ja kurvailua.
Jep, ja todennäköisesti niihin tuning-palikoihin on saatu rahat säästettyä leikkaamalla varat suoraan auton ylläpito/huoltokustannuksista. Mitäs sen auton teknisellä kunnolla väliä, kunhan on 19" kromit alla ja komia kuttaperkkasetti katukiviä raapimassa! Ei sillä öljynvaihdolla pissiksiä kyytiin saa...
Eikai kukaan oikeesti edes kuvittele, että autoliikkeiden hyvityksissä paina mikään muu, kuin väliraha? (ja vaihdokin ikä ja kilsat, muutenhanlienee sama millainen peli on)
Itse suuresti ihmettelen ihmisiä, jotka myy autoa niin että siitä on purettu about kaikki. Ei ainakaan mulla riittäisi vaivannäkö.. Tietty, jos pari vuotta sitten laitetuista osista pitäs saada uusien osien hinta.. mutta väittäisin ehjän, toimivan, asiallisesti tuunatun pelin menevän kaupaksi helpommin kuin sellaisen joka on sellainen ollut, mutta myynnin tullessa eteen, ajokista purettu kaikki rahanarvoinen irti.
Myynti-ilmossa joku *LASTUTETTU*, *SUOMEN HALVIN* tms scheisse on aina totaaline turn off...
Itse suuresti ihmettelen ihmisiä, jotka myy autoa niin että siitä on purettu about kaikki. Ei ainakaan mulla riittäisi vaivannäkö.. Tietty, jos pari vuotta sitten laitetuista osista pitäs saada uusien osien hinta.. mutta väittäisin ehjän, toimivan, asiallisesti tuunatun pelin menevän kaupaksi helpommin kuin sellaisen joka on sellainen ollut, mutta myynnin tullessa eteen, ajokista purettu kaikki rahanarvoinen irti.
Myynti-ilmossa joku *LASTUTETTU*, *SUOMEN HALVIN* tms scheisse on aina totaaline turn off...
^^ Tuo on oman kokemuksen perusteella totta. Mitä enemmän laitettu auto, sitä vähemmän on huolloissa käytetty.
Omiaan ei saa takaisin koskaan vaikka kyllähän noita vanhoja rakennettuja autoja tuolla nettiautossa näkee paljon myynnissä uuden hinnalla. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...
Omiaan ei saa takaisin koskaan vaikka kyllähän noita vanhoja rakennettuja autoja tuolla nettiautossa näkee paljon myynnissä uuden hinnalla. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...
Sitä myös ihmettelen että mihin ollaan menossa, kun Hifit ja kuttaperkka myy paremmin kun huollettu ja täysin kunnossa oleva auto. Tämän olen huomannu myydessä autoa.
Itsellä menee ainakin seuravaanlaisesti, että plussaa tulee tasan kahdesta "tuning" varusteesta:
+ Vanteet
+ Alustasarja
Kaikki muut lärpäkkeet, lasikuitu levikkeet, 30cm pituiset kromipöntöt, maalatut sisäosat yms. saa aikaan semmoisen turn offin että autoa en edes harkitse! Hifin kohdalla on vähän niin ja näin. Yleensä ne on tehty vaan siten, että pahentavat sisustaa, kun on diskanttia teipillä kojelaudalla jne. Jos hifit eivät näy mihinkään, eli piilottaminen on onnistunut, annan siitä plussaa... Mutta tingeli tangeli soittimet, DVD soittimet jne. vaihdan kyllä mielummin OEM soittimiin.
Varmaan ne kaksi suurinta syytä on että kukaan ei halua tuning autoja on se että tyylitajua ei yleensä ole alkuukaan:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2866430
No offense omistajalle (makunsa kullakin), mutta kun vertaa toiseen täysin vastaavaan, niin voisi luulla että hinnat on menny näissä kahdessä väärin päin...
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2914004
Se että heitellään vähän sivuhelmaa, isoa soitinta, lisävaloja, putkistoa joka ei sovi autoon jne. rumentaa autoa helvetisti. Totuus on kuitenkin että auton ulkonäköä parantaa 80% alustasarja (hillitty) ja vanteet. Kaikki muu 20% on kosmeettista, yleensä rumentaa.
Toinen on juuri tuo että laitetaan ne rahat vanteisiin + muuhun, mutta autoa ei korjata. Eihän se ole kivaa kun autoon pitää laittaa 200e perushuoltoon, jos sillä rahalla saa tuning pöntön ja K&N filsun.
Itsellä menee ainakin seuravaanlaisesti, että plussaa tulee tasan kahdesta "tuning" varusteesta:
+ Vanteet
+ Alustasarja
Kaikki muut lärpäkkeet, lasikuitu levikkeet, 30cm pituiset kromipöntöt, maalatut sisäosat yms. saa aikaan semmoisen turn offin että autoa en edes harkitse! Hifin kohdalla on vähän niin ja näin. Yleensä ne on tehty vaan siten, että pahentavat sisustaa, kun on diskanttia teipillä kojelaudalla jne. Jos hifit eivät näy mihinkään, eli piilottaminen on onnistunut, annan siitä plussaa... Mutta tingeli tangeli soittimet, DVD soittimet jne. vaihdan kyllä mielummin OEM soittimiin.
Varmaan ne kaksi suurinta syytä on että kukaan ei halua tuning autoja on se että tyylitajua ei yleensä ole alkuukaan:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2866430
No offense omistajalle (makunsa kullakin), mutta kun vertaa toiseen täysin vastaavaan, niin voisi luulla että hinnat on menny näissä kahdessä väärin päin...
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2914004
Se että heitellään vähän sivuhelmaa, isoa soitinta, lisävaloja, putkistoa joka ei sovi autoon jne. rumentaa autoa helvetisti. Totuus on kuitenkin että auton ulkonäköä parantaa 80% alustasarja (hillitty) ja vanteet. Kaikki muu 20% on kosmeettista, yleensä rumentaa.
Toinen on juuri tuo että laitetaan ne rahat vanteisiin + muuhun, mutta autoa ei korjata. Eihän se ole kivaa kun autoon pitää laittaa 200e perushuoltoon, jos sillä rahalla saa tuning pöntön ja K&N filsun.
joo tuossa golf esimerkissä on kyllä kovasti laitettu lisä hintaa ns keskeneräisestä autosta..
mutta tietenkin omien saantiin vaikuttaa se paljonko on itse maksanut (Ehkä tyhmyyksissään) autostaan ostohetkellä.. kaikki järjellä ja taidolla tehdyt hillityt ja palautettavissa olevat muutokset voivat olla plussaa jos ne on todellakin hyvin tehtyjä.. mutta pelkillä ulkoisilla muutoksilla ei ole niin paljon virkaa kuin tekniikkapuolelle tehdyillä muutoksilla tietty pelkkä lastuttaminen ei auton arvoa nosta..
itse olen joka autoon lähest tuon 1000-2000 upottanut.. mutta voitolla olen joka auton myynyt pois (parhaassa tapauksessa autoa vaihtaessa väliraha katto jo autoon menneet kulut..),
tosin popit on jääneet ylensä itselle, mutta ulkoisesti yleensä ei ole jäänyt muuta jälkeä kuin soittimen reikä kojelautaan..
mutta tietty jos ostaa ihan priimakunnossa olevan auton "normaali hintaan" niin ei sillä voittoa tee.. mutta kun ostaa auton jossa on puutteita niissä kohdissa joita on suunnitellut laittaa ja tinkaa auton hinnan viellä pohjamutiin, ja osaa kaupata auton viellä järkevästi hinnoteltuna pois niin kyllä niistä ainakin omansa pois saa (edellyttäen että työ tunneille ei laske arvoa, tämähän on harrastus..).. mutta aina kauppa ei käy heti samalle päivälle ilmoituksen jätöstä..
mutta tietenkin omien saantiin vaikuttaa se paljonko on itse maksanut (Ehkä tyhmyyksissään) autostaan ostohetkellä.. kaikki järjellä ja taidolla tehdyt hillityt ja palautettavissa olevat muutokset voivat olla plussaa jos ne on todellakin hyvin tehtyjä.. mutta pelkillä ulkoisilla muutoksilla ei ole niin paljon virkaa kuin tekniikkapuolelle tehdyillä muutoksilla tietty pelkkä lastuttaminen ei auton arvoa nosta..
itse olen joka autoon lähest tuon 1000-2000 upottanut.. mutta voitolla olen joka auton myynyt pois (parhaassa tapauksessa autoa vaihtaessa väliraha katto jo autoon menneet kulut..),
tosin popit on jääneet ylensä itselle, mutta ulkoisesti yleensä ei ole jäänyt muuta jälkeä kuin soittimen reikä kojelautaan..
mutta tietty jos ostaa ihan priimakunnossa olevan auton "normaali hintaan" niin ei sillä voittoa tee.. mutta kun ostaa auton jossa on puutteita niissä kohdissa joita on suunnitellut laittaa ja tinkaa auton hinnan viellä pohjamutiin, ja osaa kaupata auton viellä järkevästi hinnoteltuna pois niin kyllä niistä ainakin omansa pois saa (edellyttäen että työ tunneille ei laske arvoa, tämähän on harrastus..).. mutta aina kauppa ei käy heti samalle päivälle ilmoituksen jätöstä..
-
- -
- Viestit: 24
- Liittynyt: 30.10.2009 1:23
Ehkäpä se riippuu ihan ostajasta. Kuka mitäkin arvostaa. Minä en ainakaan laske yhtään mitään arvoa - päinvastoin - teinituningtingeltangelille. Alustasarja ja vanteet on ainoa asia mikä käy päinsä. Jotkut helmalevikkeet ym. roippeet käy yleensä yhtä hyvin kuin tukka sialle :) Toki harrastuksena se menee siinä varmasti kuin mikä muu tahansa, mutta tuskin ikinä rahojaan niistä saa takaisin.
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Miten te määritätte mikä on tuunattu ja mikä ei? Vai onko olemassa vielä joku kolmas muoto?
1 - Täysin originaali
2 - Stailattu (Styling)
3 - Tuunattu (Tuning)
Mielestäni tohon "stailattu"-ryhmään kuuluu kovin moni auto tältä porukalta. Tarkoittaa mielestäni lähinnä sitä, että autoa on ehostettu originaaliosilla, tai ainakin ei-tingeltangel-osasilla, jotka sopii auton alkuperäiseen näköön. Eli alustasarja, vanteet yms. järkevät jutut.
Esimerkiksi toi mun auto on mielestäni stailattu. Jos joku kutsuu tuota tuunatuksi, vien hänet saunan taakse.
Tuuninki on sitten sitä lasikuitua yms. radikaalimpaa, joka hyvin harvassa tapauksessa on näyttänyt hyvältä. Ugh.
Ugh.
Oikein
Tuo "Stailaus" kuullostaa kuitenkin vähän liikaa Inno ym ohjelmalta...
OEM+ termiä on käytetty GTI lehdessäkin.
2 vuotta (ja 60tkm. yht 190tkm) sitten sain neloskoppasesta saman kuin ostaessa kahta vuotta aiemmin, takkiin tuli kuitenkin orkkis navin, renkaiden ym orkkis osien muodossa.
Tosin hävettää nuo celis valot, vaikka olivatkin kalliit ja laadukkaat Hellat.
Viimeksi muokannut tos, 15.11.2009 21:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Otetaan nyt esimerkiksi tähän tämmöinen, kuinka moni maksaisi tästä autosta tuon 5500e? Se on kumminkin about tuplaten mihin hintaan saa tuunaamattomia.
http://www.nettiauto.com/opel/astra/2884234
http://www.nettiauto.com/opel/astra/2884234
Enpä ite maksai mitään tosta oopelist..
Mut jos otetaan esimerkiksi esim tommonen http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/2667892 mitä tommonen vakio maksaa noin. 500€ nii tosta oli pyynti lähemmän 4000€ ja meni kaupaksi. Joistakin räpellyksistä ei kannata maksaa mitään , mutta toisista voi. eipä noilla vakio autoilla viikkoo pitempään viitti ajella. vakio ei vaan ole ainakaan itellä edes vaihto ehtona.
Mut jos otetaan esimerkiksi esim tommonen http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/2667892 mitä tommonen vakio maksaa noin. 500€ nii tosta oli pyynti lähemmän 4000€ ja meni kaupaksi. Joistakin räpellyksistä ei kannata maksaa mitään , mutta toisista voi. eipä noilla vakio autoilla viikkoo pitempään viitti ajella. vakio ei vaan ole ainakaan itellä edes vaihto ehtona.
Miksei tuolla muka kehtais ajaa?? ite voisin vaikka maksaakki ton 4000€ tosta autosta.. eipä tuu samanlista vastaan . Just hienoja noi wide body kitit.. Tunnisyaa vaikka ison kauppakeskuksen parkkipaikalta.. Yleensä hän ne kateeliset käy noita haukkumas..
Yleensä "haukkumiset" on omia mielipiteitä, ei kateellisten panettelua. Ja ite ajasin ton corollan pelkästään kevätjäille kesää odottelemaan.
Tässä tultiin juuri siihen, että tuollaisten autojen markkinat ovat niin marginaaliset, että paremmin isommalla rahalla saa myytyä normaalissa kunnossa olevan auton.
Onko toi nyt joku wide body kit, parin millin levikkeet... Onkohan mun yksi Mini sitten superhypermegawide kun levitystä on kolmisenkymmentäsenttiä.
Onko toi nyt joku wide body kit, parin millin levikkeet... Onkohan mun yksi Mini sitten superhypermegawide kun levitystä on kolmisenkymmentäsenttiä.
No jos tajuaa autonsa arvon eikä pyydä yli hintaa nii kyllä sen saa rakennettunakin kaupan.. Kyllä niitäki vaan ihmiset ostaa.. muuta ei noita vanhoja autoja niin hyvin nyky aikana saa myytyä.. enemmän ihmiset uusia ostaa
Nyt kyllä pistää vähän miettimään, vanhoja autoja ei saa myytyä, wat? Nykyaikana?
Mutta IMO tuo 4000e jostain -89 corollasta on kyllä ylihintaa
http://www.nettiauto.com/volkswagen/vento/2770901 entäs tuo vento.. hintana ollu 4000€ .. pikkasene ehkä yli hintaa .. toi toyota on myyty tohon 4000€ monesti, mutta ei tuota ventoo... Ei musta ees paha hinta tosta toyotasta 4000€.. Voitte koittaa rakentaa 4000€ samanlaisen..
Omat kokemukset vaan on, että se ostajakunta ketä tuollaisista lasikuitukammotutkista tykkää, on niin perseaukista että röökiaskitkin ostaa osamaksulla. En suosittele kenellekkään minkään hieman tehokkaamman halvan auton myyntiä nettiautossa. Mulla meni muutama vuosi sitten hermot 1000e turboluupään myynnissä. Lopulta sai auto seistä pihalla pari kuukautta että joku oikeasti tuli sen pois hakemaan kun pistin uudestaan ilmoituksen, tosin vain ja ainoastaan lehteen.
-
- -
- Viestit: 24
- Liittynyt: 30.10.2009 1:23
No voi helevetti, että on susiruma Corolla :) Jos tuon nyt joku on sattunu ostamaan (mitä vähän kyllä epäilen) niin se on varmasti ollu joku itsetunto vammainen amis-pelle. Tuokin rahamäärä mitä on upotettu tuohon lasikuitu määrään nii olis voinu käyttää ehkä hiukkasta viisaammin. Aloittaa tuon rakentelun konehuoneen puolelta. Tai sitten laittaa rahat suoraan johonkin OIKEESEEN autoon ja jättää tuollasen häväistyksen tekemätä :)
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
No onko tuning puritistien mielestä merkitön maski tuunaamista? Sehän ei ole minkään merkin alkuperäis osa... Noissa koriosissahan on tarkoitus varmaan mallintaa kilpa-autoja, eikös ne kuitenkin ole "merkkeinä" ne autot siellä..?
Mutta, itse maksasin ulkonäon perusteella mielummin sen 4000 tuosta Ventosta, kuin Corollasta.. Jos pienempi auto riittäs ja kiinnostas
Mutta, itse maksasin ulkonäon perusteella mielummin sen 4000 tuosta Ventosta, kuin Corollasta.. Jos pienempi auto riittäs ja kiinnostas
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
NO tällä foorumilla on aina tykätty pienestä ja leveestä... . http://www.nettiauto.com/lincoln/town-c ... tys=mypros tos on tyylillä rakennettu auto:) Kaveri meinas tehokampaa konetta vaihtaa tohon corollaan, mutta ei haluttu missän nimessä bensan kulutuksen nousevan.. tais neki rahat mennä ennemmin popilaitteisiin.
Eli täälä suurin osa on tuning autoja. Tuning tarkoittaa alunperin auton moottorin, jarrujen ja alustan parantelua siitä mitä autoon tehtaalla on laitettu.. Ihmisilä menny vaan sanat sekasin jossain vaiheessa ja pahasti..
Ja styling kaiken muun eli korin muutokset yn muuta..
Ja mitä se haitaa mihkä ne rahat menee?? ei niitä mukaan saa kun kuolee pois. eli turha rahaa on ke
Ja styling kaiken muun eli korin muutokset yn muuta..
Ja mitä se haitaa mihkä ne rahat menee?? ei niitä mukaan saa kun kuolee pois. eli turha rahaa on ke
-
- -
- Viestit: 24
- Liittynyt: 30.10.2009 1:23
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija