suutinkärkien vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
suutinkärkien vaihto
autoni on passat 1,9 tdi AFN. tilasin saksasta race 520 suuttimet onnistuuko vaihtaa runkoihin itse/ täytyyko avautumispaineita säätää??
Hei, itellä kans olis afn:ään racet odottamassa mutta turbo ym. tarkoitus hommata vasta mahdollisesti keväällä. Eli kysymys olis että kannattaako ne pelkät racet laittaa kiinni, jos vaikka sitä iq heittäis suuremmalle, vai kannattaako kiltisti ajella evryllä vielä?
Ja tarkoittaako tuo Putkon mainitsema ennakko juuri tuota iq?
Ja tarkoittaako tuo Putkon mainitsema ennakko juuri tuota iq?
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
joo käytin Tammerdieselissä pumpun nestepään vaihdossa ja peruskorjauksella + samalla kunnostettiin kansi ku tiiviste oli vuotanu nelos pytyltä vesikanavaan. sain osat takaisin ja suuttimet oli laitettu paskaiseen pahvilaatikkoon kun olivat irroittaneet ne. vein auton kasattuani sen ensin tammerdieseliin tarkastukseen koska auto oli tehottomampi huomattavasti ja lisäksi väännätettäessä täristää voimakkaasti ( en usko että johtuu vauhtipyörästä koska auto on laiskempi tämän virityksen jälkeen) eivät löytäneet vikaa mutta jouduin kuitenkin tarkastuksen maksamaan! laitoin auton työpaikalla boschin testeriin ja katselin reaaliaikaisia ruiskutusmääriä ja näytti että 1. sylinteri sai 0,7, 2.sylinteri 0,65 ja 4.sylinteri 0,09 testerihän siis vertaa 3.sylinterin määrää muihin nähden. tästä päättelin että väännätettäessä kun polttoainetta tarvitaan ja 4.suutin lahaa pahasti perässä ja sylinteri ei saa tarpeeksi ainetta
Ei ole noissa korjausarvoissa vielä sanomista eikä täristyksen syytä. Tietysti voihan suuttimissa olla vikaa joka ei korjausarvoissa näy...
Täältä saa sopivaa kytkinsettiä kovalla VP:llä. S4 kytkin ei ole se sopivin, sehän on kait 2-massalle tarkoitettu. NSUmanhan nämä pitkittäisen kytkimet taisi ekana testailla?
Täältä saa sopivaa kytkinsettiä kovalla VP:llä. S4 kytkin ei ole se sopivin, sehän on kait 2-massalle tarkoitettu. NSUmanhan nämä pitkittäisen kytkimet taisi ekana testailla?
Jos sulla on vaikka 110 tai 90 hv suutin jossain niin vertaamalla silmällä näkee sen että on "race". Tai mie ainaki väitän näkeväni eron reikien koossa vertaamalla pikkusta ja racea. Parempi tapa on testata suutinpenkissä niin huomaat vermasti ison eron vakiossa ja racessa. Paras tapa on purkaa yks suutin ja kattoa mitä sen kärjen kyljessä lukee.
En oo koskaan sen tarkemmin näihin suuttimiin perehtyny. Ton siipeensä ottaneen suuttimen purin
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pitäskö tuosta alemmassa kuvassa olevasta lähtee noi sisukset irti?
Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Pitäskö tuosta alemmassa kuvassa olevasta lähtee noi sisukset irti?
Pitäs lähteä ja lähtee. Kun saat sen suutinkärjen irralleen niin sen kyljessä lukee numerosarja. Se googleen niin selviää, mikä se on. Jos se numerosarja on rälläköity pois niin voi olla ainaki "kiina race" eli dieselkontorin myymä race.
Mikä tuon suutinrikon aiheutti, vai aiheuttiko suutinrikko konerikon?
Mikä tuon suutinrikon aiheutti, vai aiheuttiko suutinrikko konerikon?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... gines.html
Tuolta ne on varmaan hommannu edellinen omistaja. Kysy tuolta, niin saat samanlaisen tilalle.
Tuolta ne on varmaan hommannu edellinen omistaja. Kysy tuolta, niin saat samanlaisen tilalle.
ja 0.260 kooltaan http://www.hflox.com/di_nozzles_car.htm
Tuolta saapi Suomesta http://www.findiesel.fi/fi/Suuttimet.html
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa