Oppisopimus
Valvoja: ffp jäsenet
Oppisopimus
Onko kukaan FFP forumin jäsenestä ollu koskaan oppisopimuksella töissä? Ku ite oon suunnitelemas kovasti tuota oppisopimusta. Oon tällä hetkellä autokorin korjaajaksi opiskeleva, mutta ala on tuntunut alusta asti väärältä. Ja paikkani kuljetuspuolelta vei eräs asentajaämmä. Että nyt on sitte suunnitteilla totaalinen alanvaihto. Nii ja kuletushommat on kiinnostanu pikkupojasta asti. Eli siis positiivisia puolia oppisopimuksesta ja negatiivisia
Suositteleln myös tuota oppisopimusta. Itsellä hommaa kestää yhteensä reilu 2v, joka toinen viikko 2 päivää koulussa. Opetus koulussa on ollut hyvää, vähän pitkästyttävää kylläkin. Olenkin käynyt oikeastaan vaan suorittamassa näytöt.
Olen kyllä lomautettuna juuri nyt, muuten ei huonoa sanottavaa hommasta. Saan vielä ihan normaalia palkkaakin sillon kun on töitä eikä mitään harjottelijan liksaa. Nyt sitten opiskelen sen 2 päivää kahdessa viikossa ja saan liiton rahat:D
Olen kyllä lomautettuna juuri nyt, muuten ei huonoa sanottavaa hommasta. Saan vielä ihan normaalia palkkaakin sillon kun on töitä eikä mitään harjottelijan liksaa. Nyt sitten opiskelen sen 2 päivää kahdessa viikossa ja saan liiton rahat:D
sähköasentajan perustutkintoa ollaan tässä suorittamassa, mutta ei työpaikan vaihtoa tiedossa, eli nykyisen työnantajan kautta. Ollut jo 4v tässä työssä, ei sähköasentajana, mutta kummiskin. Nyt sitten nuo sähkö kakkonen haaveena
Niin ja pikkasen alta kaks vuotta olis tarkoitus kestää, kaks päivää kuussa lähiopetuksessa. Koulutuspaikkana on AEL
Niin ja pikkasen alta kaks vuotta olis tarkoitus kestää, kaks päivää kuussa lähiopetuksessa. Koulutuspaikkana on AEL
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”