Tuontauton tietojen tarkistus merkkiliikkeestä
Valvoja: ffp jäsenet
Tuontauton tietojen tarkistus merkkiliikkeestä
Eli kyselenpähän vaan, että onnistuuko tuontiauton tietojen tarkistus merkkiliikkeistä, esim VW-autosta volkkareille jne. Eli saako merkkiliikkeet esimerkiksi edellisen huollon kilometrit ja vaikkapa huollon päivämäärän jostakin? Ja miten onnistuu jos onnistuu edellisten omistajien lukumäärän tarkistus? Kaikki tietojen hankkimiseen liittyvät neuvot ja vinkit tervetulleita.
Ei käsittääkseni anna muuta kuin henkilökohtaisen huoltohistorian, eli ne huollot mitä itse olet teettänyt. Jonkun näköinen yksityisyysturva ettei kerrota kaikkia muitten tekemisiä/tekemättä jättämisiä.
Toki taitaa siellä merkkiliikkeessä näytössä aina näkyä suht kaikki merkkiliikkeissä tehdyt huollot, että ihan pärstästä kiinni saako ne tiedot.
Toki taitaa siellä merkkiliikkeessä näytössä aina näkyä suht kaikki merkkiliikkeissä tehdyt huollot, että ihan pärstästä kiinni saako ne tiedot.
yksityisyysturva ettei kerrota kaikkia muitten tekemisiä/tekemättä jättämisiä.
Jos ostaa auton jota on käytetty merkkihuollossa, eivät enää anna huoltoleimaa jos jotain kohtaa jätetään huoltamatta/tekemättä. Mutta pääsääntönä; osta auto joka on merkkiliikkeen huoltama auto leimattuna huoltokirjaan huollot.
Mulla nyt lähinnä kokemuksia uudemman toisen merkkisen auton huollosta niin ihan avaimesta ottivat tiedot ulos, josta löyty kyllä kaikki kilometrit, holtokohteiden tarpeet ja vakio- ja lisävarusteet...
Kolaroinnista saadaan tietoa jos auto on korjattu vakuutusyhtiön piikkiin ja/tai se on lunastetttu niin varmasti. Mutta jos joku on sitä tölmänny ja kärsiny mokansa itse, ei sitä tietoa saa kuin tekijältään...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”