Mistä sitä vikaa sitte etitään..?
-99 passat 1.8t aj.210tkm. manuaali..
Autossa on lastu ja pelannu oikein!
Ahdot nousee parhaillaan 0.95 mutta yleensä keikkuu 0.8-0.5 ja silloin myös nykii kuormalla kiihyttäessä..?
Kait ahdot pitäs lastutetussa olla yli baarin,vai?
Tosiaan uusittu maf,by bass ja n75 kaikki vaihettu vähälle aikaa n.2vko. sisään ja paras parannus oli tuo n75 uusiminen muut ei hirveesti vaikuttanu!
Mitään vikakoodia ei tietysti anna perkele!
Onko vihjeitä mitä sitte uusittaan tarkistettaan ja pikaseen apuja muuten menee hermot?
Kylmänä kuuluu joskus nakutusta/siritystä kun vedättää,mistä lie se johtuu mut tulee mielestäni vänkärin puolelta..?
1.8T passat nykii ja ahdot seilaa?Vaihettu MAF,n75,by bass
Valvoja: ffp jäsenet
Ei tietoa mikä tai kenen softa tuossa on?
Laitettu varmaanki 2-3omistajaa sitte,mutta Jyväskylässä se on tehty jossain pajassa?
Itse rupean jo epäilemään turbo vikaa tai hukkaportti tms.?!
Tokihan voi johtua nuo nykimiset ja ahto vaivat myös ohjelmasta,eli taidan kokeilla vakio lastulla loppuuko nykiminen ja ahtojen seilaaminen koska onneks tuo vakio lastu löytyy..
Laitettu varmaanki 2-3omistajaa sitte,mutta Jyväskylässä se on tehty jossain pajassa?
Itse rupean jo epäilemään turbo vikaa tai hukkaportti tms.?!
Tokihan voi johtua nuo nykimiset ja ahto vaivat myös ohjelmasta,eli taidan kokeilla vakio lastulla loppuuko nykiminen ja ahtojen seilaaminen koska onneks tuo vakio lastu löytyy..
VilleP
Audi S2 Avant -96
Lähetetty: 4.10.2009 23:12 Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
Tyyppi paikasta en tiedä. Mutta jos johonkin alkupään letkuun saat rakennettua adapterin, millä työntää paine ilmaa putkiin, niin selviää vuodot.
Niitä ei ajossa kuule.
"Johonkin alkupään letkuun" on aika epämääräinen käsite, mutta hyvä vinkki joka tapauksessa.
Rakennat testerin alkaen 75mm pvc-adapterista, tarvittavat putket väliin ja loppuun 1/4" NPT-liitin (paineilma-uros). Tiivistät rakennelman esim. epoksilla ja valmis on. Kokonaishinta siinä kympin kummallakin puolella.
Testiin tarviit muovisen viinipullonkorkin kompuran lisäksi. Testeri kiristetään turbon imuputkeen (joka lähtee ilmansuodinkotelolta) ja viinipullonkorkilla tai vastaavalla tukitaan huohotinjärjestelmän aukko turbon imuputkessa (huohotinjärjestelmän kiekonmuotoinen venttiili irti - kiinnittyy metalliseen mustaan huohotinputkeen ja turbon imuputkeen). Sitten ruuvaamaan painetta kompuran bleediltä, varovasti alkaen .2 barista koko ajan kuunnellen. Itellä on vakio-ohjelma ja muutenkin vakioromut, eikä ole tarvinnut irrottaa testin ajaksi vielä lisäksi öljykorkkia, mutta kovemmilla paineilla voi olla tämäkin tarpeen. Älä paineista yli asetetun maksimiahtopaineen.[/quote]
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa