
-poseeraus tallin pihassa-
Eli tuli ostettua kerhokaverilta Haatajan Samilta tuollainen mattavihriä paholainen.
Autoa yritin ostaa jo aikaisemmin kun sen päällä oli huntu upeaa Volkkarin omaa LA7V sävyä.
Aivan upea väri.
No mutta, Sami pysäkoi auton peuraa Kehällä ja siitähän se idea sitten lähti, auto vedettiin SA Intin värillä.Tosin ei sillä oikialla maalilla, sävy vain on sama.
Maalina on Spies Heckerin 630-sarjan rekkamaali mattana. (ilman lakkaa)
http://i91.photobucket.com/albums/k310/ ... G_0491.jpg
-kaveri vähän jumissa-
Sisusta tässä autossa on upea vaalean beigen sävyinen.
Reiittämätön hattuhylly (ruskea) tuo myös oikeaa tunnelmaa, ei ole niitä maailmanlopun 6x9:ien reikiä pilaamassa.
Myös lattiamatto on upeassa kunnossa, kaikin puolin koko auto on hyvässä kunnossa, onhan sillä ajettu vasta 150 000 kilometriä.
http://i91.photobucket.com/albums/k310/ ... 009637.jpg
-noi kuraläpät tosin lähtee ääntä nopeammin-
Sisustaa Sami on höystänyt "jalopuukuulapäällisillä" edessä ja hivenen pröystäillen myös takana löytvät nämä samat mukavuutta parantavat tuotteet.
Myös ratti on päivitetty jalosta puusta veistetyksi.
Todella hyvä ratti. =D
Ruoste on myös levinnyt sisälle, sille asialle tehdään vielä jotakin....
Kojelauta ja nappulat ovat hivenen Ristossa, otetaan työn alle kun ehditään.
Harmittava takaisku on kun nuo ovien kotelot ovat ilman kaiutinreikiä...
Olisi tarkoitus asentaa hivenen ratiota.
Jos jollakulla löytyy ylimääräsenä tuohon sopivat muovit niin YV paukkumaan.
Ulkokuorta on koristeltu merkittömällä maskilla ja ristikkovaloilla.
Listat on riisuttu poies.
Kattoteline on myös asennettu jos ei kontin vetoisuus riitä.
Ruostetta esiintyy myös ulkopuolella hivenen pinnoissa mutta sehän ei tämän ikäluokan autossa enään haittaa.
Tarroja on myös vino pino liimailtu, osa ihan asiallisia ,osa ei =D