RF 3sixty kauko-ohjaimen johto? [Ratkaistu]
Valvoja: ffp jäsenet
RF 3sixty kauko-ohjaimen johto? [Ratkaistu]
Pitäisi Rockford Fosgate 3sixty signaaliprosessorin kauko-ohjaimen kaapeli valmistaa, tai hankkia. Onko kenelläkään tietoa kytkennästä? Johdon molemmissa päissä on RJ-45 liittimet, mutta onko se jokin standardikaapeli (ethernet, nollamodeemi, ISDN), vai Rockfordin oma sovellus?
Viimeksi muokannut William, 15.9.2009 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
-
- -
Ja maahantuojaltahan ei kannata kysyä kaapelin saatavuudesta/kytkennöistä?
www.tele-tukku.fi
Ja tässä suorat tiedot:
www.tele-tukku.fi
Ja tässä suorat tiedot:
Autohifi ja autoradioasennustarvikkeet
Mika Koponen
suora +358 9- 4133 2209
mobile +358 400 150 287
[email protected]
-
- -
Uskon kuitenkin, että maahantuoja tietää vähän enemmän kuin paikallinen myyjäliike, joten kannattaa kysyä. Jos Rokkarilta oot suoraan kysynyt, niin jos sieltä vastauksen saat, niin varmaan tulee oikeaa tietoa, mutta en tiedä osaavatko sanoa, että mistä niitä saat esim. Suomen kamaralla. Ensimmäisessä viestissä vaan pyysit kertomaan, että mistä tuota voisi mahdollisesti saada, joten ehdotin siksi tuota Tele-Tukkua.
Sain vastauksen asiaan , joka vahvisti epäilykseni. Johto on tavallinen, suoraan kytketty, RJ-45 liittimin varustettu lattakaapeli. Eli periaatteessa tavallinen, suora eetteripiuha (TIA/EIA 568-A). Erona siis parikierteitys, värikoodaus ja johtimien paksuus.
Lisäksi maahantuojan mukaan varaosia ei ole saatavilla. Onneksi minulla on käytettävissä tarvittavat työkalut kaapelin valmistamiseksi. Minun puolestani asia voidaan julistaa ratkaistuksi.
Lisäksi maahantuojan mukaan varaosia ei ole saatavilla. Onneksi minulla on käytettävissä tarvittavat työkalut kaapelin valmistamiseksi. Minun puolestani asia voidaan julistaa ratkaistuksi.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”