Tehoton laiska savuttava AAZ
Valvoja: ffp jäsenet
Tehoton laiska savuttava AAZ
Elikkäs jakopää oli hypänny yhen yli kun oli ollu löysällä hihna, merkit laitettu kohdilleen, vaihdettu kampiakselinpyörä + kunkkupultti. Nyt kiihdyttäessä kiihtyy huonosti ja tulee aika paljon mustaa savua. Syöttöjä on kokeiltu säätää ja tällä hetkellä niin pienellä että kaasuun vastaa vasta polkimen puolessa välin ja silti savuttaa.. Ahdot vaikuttais nousevan aika hitaasti. Ei oo vuotoja missään. Missähän voisi olla vika, mitä asialle vois tehdä? Ois kiirus katsastamaan.
Vaikka merkit on kohdillaan niin ajoitus ei välttämättä ole. Saa tuon syöttöpumpun korvakuulollakin kohtuu kohdilleen säädettyä. Suosittelen kuitenkin mittakelloa tai tarkkaa työntömittaa ajoitukseen.
Onko varma että ei tullut venttiileihin jotain vauriota kun oli jako pielessä? Hampaan pielessä niin ei vielä ota männät venttiileihin, mutta jos enemmän oli niin menee ainakin venttiileitä vaihtoon.
Onko varma että ei tullut venttiileihin jotain vauriota kun oli jako pielessä? Hampaan pielessä niin ei vielä ota männät venttiileihin, mutta jos enemmän oli niin menee ainakin venttiileitä vaihtoon.
Viimeksi muokannut Madbull, 8.9.2009 7:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En tiiä onko venttiileihin tullu vaurioita, kyllähän se naputtaa tyhjäkäynnillä, mut ku laittaa kierrosta niin sitten ei.. ja paikallaan kiertää hyvin muttei ajaess..
"Mahtaisko olla niin että jakohihna oli hampaan pielessä ollessaan oikeassa kohdassa koska edellinen omistaja oli säätänyt jotain?" -Tuota en oikein ymmärtäny mut että ois ollu merkit oikeessa kun sanoin et oli hypänny yli? Kyllä se auto muuttu erilaiseks kun hyppäs yli. en tiiä?
"Mahtaisko olla niin että jakohihna oli hampaan pielessä ollessaan oikeassa kohdassa koska edellinen omistaja oli säätänyt jotain?" -Tuota en oikein ymmärtäny mut että ois ollu merkit oikeessa kun sanoin et oli hypänny yli? Kyllä se auto muuttu erilaiseks kun hyppäs yli. en tiiä?
Vauhtipyörästä merkki siihen reiän keskelle, nokkaakselin päästä ura tasalleen ja pumpunratas merkit lukittamalla. Tuossa aamulla kun kokeilin autoa niin kiihty paljon paremmin mutta kaasupohjassa peilistä ei oikein nähny muuta kuin mustaa savua. Syöttöä vähän pienensin niin kiihtyvyys taas huononi mut savutus oli hieman pienempi. Eikö se normaalisti pitäis vastata kaasuun kun vähän poljinta polkee? Kun tällä hetkellä saa painaa suunnilleen puoleen väliin ennenku vastaa kaasuun.
Ei ime ahtoletkua lyttyy, ei ole ahtomittarin letku irti. Eli viimeks kun ajoin niin kiihty hyvin, paikallaan kaasua polkiessa ei pahasti savuttanu mutta ajossa savutti täyskaasulla paljon. Ja samalla kerralla lähdin kiihdyttämään niin kuulu sellainen ääni kun ois ahtoletku irronnu niinkuin on ennen käyny mut nyt ei käyny niin ja nyt turbo pitää ihmeellistä kovaa vinkumis ääntä kun polkee kaasua, tyhjäkäynnillä kuuluu myös. Löytyykö apua?
tommosen topicin löysin: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=72379 ja vaikuttaa samalla tavalla et hukkaportin tankoa laittaa kiinni niin ääni häviää. Mutta ahtoja ei nosta yhtään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa