Asiakirjaväärennös/petos yrityksen toimesta?
Valvoja: ffp jäsenet
Asiakirjaväärennös/petos yrityksen toimesta?
Asia on nyt kunnossa joten poistin viestin enkä sen enempää tule enää kommentoimaan.
Viimeksi muokannut rulppa, 10.9.2009 13:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
Meidän pitäjän MH vaatii aina nimen selvennyksen kuittauksen alle, samoin tekee meidän postin asiamies -hyvä niin.
Kerran on minulle osoitetun postipaketin saapumisilmoitus oli eksynyt väärään postilaatikkoon. Pakettia noutaessani selvisi, että paketti on jo kuitattu vastaanotetuksi. Postin asiakaspalvelu kehotti tekemään asiasta rikosilmoituksen poliisille. Näin tehtiin ja pakettini kuittaajakin löytyi nimen selvennyksen perusteella. Alakouluikäinen kossi, joka oli vielä tietämättömyyttään/tyhmyyttään tuhonnut lähetyksen sisällön. No, asiasta selvittiin lapsen isän suorittamalla selkeällä rahallisella korvauksella.
Itse varmaan ottaisin yhteyttä MH:n asiakaspalveluun ja pyytäisin selvittämään asian.
Kerran on minulle osoitetun postipaketin saapumisilmoitus oli eksynyt väärään postilaatikkoon. Pakettia noutaessani selvisi, että paketti on jo kuitattu vastaanotetuksi. Postin asiakaspalvelu kehotti tekemään asiasta rikosilmoituksen poliisille. Näin tehtiin ja pakettini kuittaajakin löytyi nimen selvennyksen perusteella. Alakouluikäinen kossi, joka oli vielä tietämättömyyttään/tyhmyyttään tuhonnut lähetyksen sisällön. No, asiasta selvittiin lapsen isän suorittamalla selkeällä rahallisella korvauksella.
Itse varmaan ottaisin yhteyttä MH:n asiakaspalveluun ja pyytäisin selvittämään asian.
-
- -
- Viesti:
Mä muistan jokunen vuosi stten kun ei kyselty mitään. Sit kyseltiin nimenselvennystä, ja ihan tutuiltakin asiakkailta.. Kun kuulemma vaan pakko.
Nyt et saa pakettia ulos ilman valtakirjaa jos toisen nimellä olevaa pakettia kyselet..
Ei ainakaan mansessa mitään eroa hakiko rahtia jossa rahti maksettu tai ei.
Sinällään hassua, postissa kukaan kysy oikeastaan yhtään mitään ikinä ellei ole ns. saantitodistuskirje ja vain vast. ottajalle henkilökohtaisesti.
Nyt et saa pakettia ulos ilman valtakirjaa jos toisen nimellä olevaa pakettia kyselet..
Ei ainakaan mansessa mitään eroa hakiko rahtia jossa rahti maksettu tai ei.
Sinällään hassua, postissa kukaan kysy oikeastaan yhtään mitään ikinä ellei ole ns. saantitodistuskirje ja vain vast. ottajalle henkilökohtaisesti.
-
- -
- Viesti:
Nuo allekirjoituksethan ovat vielä eri sivuilla (sivu 5 väärä ja sivu 6 alkuperäinen). Ovat varmaan ottaneet väärälle sivulle allekirjoituksen ja vielä sitten luovuttaneet väärän sivun paketin noutaneelle asiakkaalle. Eikö yleensä itselle hakiessa jää kopio jossa ei ole omaa allekirjoitusta.
Ei kyllä mene järkeen, miksi ovat itse allekirjoittaneet sitten tuon toisen... olisi ollut huomattavasti kauaskantoisempaa myöntää virhe..
Ei kyllä mene järkeen, miksi ovat itse allekirjoittaneet sitten tuon toisen... olisi ollut huomattavasti kauaskantoisempaa myöntää virhe..
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”