100+ Motor Show 26.-27.9.2009, Tampere
Valvoja: ffp jäsenet
100+ Motor Show 26.-27.9.2009, Tampere
Tervehdys!
Järjestyksessään viides 100+ MotorShow starttaa 26.-27.9.2009 Tampereen Messu- ja
Urheilukeskuksessa
Mukana on alan yrityksiä ja harrastajien rakentamia upeita erikoisautoja sekä moottoripyöriä.
Esiintyjinä tapahtumassa on huippusuositut Duudsonit ja Fintelligens, sekä lisäksi
Divine Dancers ja Scandinavian Hunks. Lauantai-ilta päättyy Ravintola Emmaan jonne kaikki näytteilleasettajat ovat etuoikeutettuja pääsemään.
Halutessasi ajoneuvosi vielä mukaan, ilmoittaudu jonotuslistalle.
Tervetuloa mukaan Suomen suurimpaan autonäyttelyyn!
Näyttelyterveisin
Team 100+ MotorShow
www.100plus.fi
Järjestyksessään viides 100+ MotorShow starttaa 26.-27.9.2009 Tampereen Messu- ja
Urheilukeskuksessa
Mukana on alan yrityksiä ja harrastajien rakentamia upeita erikoisautoja sekä moottoripyöriä.
Esiintyjinä tapahtumassa on huippusuositut Duudsonit ja Fintelligens, sekä lisäksi
Divine Dancers ja Scandinavian Hunks. Lauantai-ilta päättyy Ravintola Emmaan jonne kaikki näytteilleasettajat ovat etuoikeutettuja pääsemään.
Halutessasi ajoneuvosi vielä mukaan, ilmoittaudu jonotuslistalle.
Tervetuloa mukaan Suomen suurimpaan autonäyttelyyn!
Näyttelyterveisin
Team 100+ MotorShow
www.100plus.fi
En kyllä ikimaailmassa maksaisi 15euroa siitä että saisin nähdä jonkun 20vuotta vanhan tuunatun corollan. Siis ei nyt millään pahalla mutta noi autot on ihan helvetin rumia jos niitä on laitettu liikaa. Kyllä muaki kiinnosti tollaset viritykset sillon alle 22vuotiaana. Mutta enää ei oikein iske, jos ilmatteeks pääsisi niin sitten voisi ehkä käydä pyörähtämässä. Miksiköhän ylipäätänsä vastasin tähän ketjuun. Jos joku tykkää laittaa autoonsa semmoseksi niin mikäs siinä. Eipä oo mun päänvaiva.
Huomattiin veljen kanssa ainakin, että on tuommosien tapahtumien kiertäminen nyt tässä. Koko hallissa oli ehkä yhden käden sormilla laskettavissa autot joista tuli sellanen wow fiilis. Ehkä taso on vain tällä hetkellä niin kovaa, että muut autot sitten näyttävät laimeilta.
Ruotsalaisten autot olivat taas aivan toisella tasolla ja rata-autoja oli ihan liikaa. Ratapäivillä noita on ihan kiva katsella, mutta tuommoisessa styling tapahtumissa voisivat olla pienemmässä roolissa.
Ruotsalaisten autot olivat taas aivan toisella tasolla ja rata-autoja oli ihan liikaa. Ratapäivillä noita on ihan kiva katsella, mutta tuommoisessa styling tapahtumissa voisivat olla pienemmässä roolissa.
Tuolta pääsee kattoo joitain kuvia
http://fin-tuning.net/FTBB/index.php?to ... ;topicseen
http://fin-tuning.net/FTBB/index.php?to ... ;topicseen
Tais olla jopa enemmän kakkiksia ku hötsissä (vai oliko?) :) Mutta jostain syystä ei vaan tullu semmosta fiilistä ku halliin asteli. Mutta se kyllä yllätti mite hiljasta siellä oli. Miks aina ku kakkiksella ajava kommentoi näyttelyä, joku heittää heti perään kommentin etteikö kakkiksia ollu tarpeeks?
http://dazuissi.kuvat.fi/kuvat/Auto%20t ... rge%29.JPG
Ei jumalauta sentään. :D Makuasioista voi kiistellä ja saatana, mutta toi on kauhea. Vanteetkin haettu Biltemasta.
...jatkoa seuraa.
Ei jumalauta sentään. :D Makuasioista voi kiistellä ja saatana, mutta toi on kauhea. Vanteetkin haettu Biltemasta.
...jatkoa seuraa.
Hyvät messut jälleen kerran =) Tosin tuntuu vielä tänäänki, että pämpänny koko viikonlopun. Kalusto oli komeeta, monta sellasta mitä en ollut ennen nähnytkää, mm. valkonen vip-tyyliin rakennettu Skoda Seinäjoelta. En tiedä pyöriikö foorumilla.
Järjestelyt oli hoidettu hienosti, ainoastaan sähköstä maksaminen pisti v*tuttamaan todella isosti eikä olisi tullu yksityisenä edes harkittua sen tilaamista. Jotain 130ekeä tais olla meidän osaston sähkön hinta.
Järjestelyt oli hoidettu hienosti, ainoastaan sähköstä maksaminen pisti v*tuttamaan todella isosti eikä olisi tullu yksityisenä edes harkittua sen tilaamista. Jotain 130ekeä tais olla meidän osaston sähkön hinta.
Toi valkoinen "VIP" skoda..ihan hieno skoda mutta ei se kyllä mun mielestä ole kauhean VIP tyylinen.
Ruottalaisten autot oli kyllä hienoja ja nimenomaan se ruskea audi jäi mieleen.Se valkoinen coupe bemari on kyllä aina ollut kanssa hieno peli vaikka ei ole tainnut muuttua muuta kuin omistaja autolla parin vuoden sisään,mutta mitä sitä hieno autoa muutteleen lähtisikään.
Ruottalaisten autot oli kyllä hienoja ja nimenomaan se ruskea audi jäi mieleen.Se valkoinen coupe bemari on kyllä aina ollut kanssa hieno peli vaikka ei ole tainnut muuttua muuta kuin omistaja autolla parin vuoden sisään,mutta mitä sitä hieno autoa muutteleen lähtisikään.
-
- -
http://www.kuvaboxi.fi/kansio/8143010478555348710.html omat otokset tuolla..myös testikuvia kun siirsin kaikki kerralla..
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dhsv+d ... 92009.html väärä linkki oli äsken,tässä oikea
^^^Täällä tarvii!
Kuten olen joskus aiemminkin sanonut, niin ilmeisesti ravintolassakaan ei saa valittaa huonosta ruuasta, ellei itse satu olemaan kokki.
Sama pätee mielipiteisiin ja kommentteihin jotka koskevat näyttelyssä esiintyviä autoja. Jos et itse ole maalari, niin maalauksia ei voi arvostella.
Kuten olen joskus aiemminkin sanonut, niin ilmeisesti ravintolassakaan ei saa valittaa huonosta ruuasta, ellei itse satu olemaan kokki.
Sama pätee mielipiteisiin ja kommentteihin jotka koskevat näyttelyssä esiintyviä autoja. Jos et itse ole maalari, niin maalauksia ei voi arvostella.
mctikku vielä smurffi iässä niin kauhee älämölö alkoi asiasta. Mut se on vain animaatiosarja, kyl siitä pääsee yli.
Eikö tuo liene, että jokainen saa mielipiteensä esittää, oliko ammatiltaan huora tai kokki. Tietääkseni tässä ko. paskavaltiossa tämän oman mielipiteen suoltaminen vapaasti on melkoisen sallittua. Lukuunottamatta tietenkään natsismin omaavia paikkoja, joissa ei tarvii tietysti käydä / olla.
Mersu on tosiaan hieman "yliampuva" ja mielestäni näin ollen vielä ruma, kuvien perusteella. Maalauksiin en ota sen kummallisemmin kantaa, koska kuvat eivät kerro ikinä koko totuutta.
Mitä nyt oon näitä keskusteluja seurannut tapahtumista ja messuista täällä. Tuntuu siltä, että aina pitää hakea se ääriesimerkki koko messuista esille, ja haukkuu messut pystyyn sen perusteella.
Kaikkia ei voi miellyttää ja se on fakta. Ihme kitinää jatkuvasti.
Eikö tuo liene, että jokainen saa mielipiteensä esittää, oliko ammatiltaan huora tai kokki. Tietääkseni tässä ko. paskavaltiossa tämän oman mielipiteen suoltaminen vapaasti on melkoisen sallittua. Lukuunottamatta tietenkään natsismin omaavia paikkoja, joissa ei tarvii tietysti käydä / olla.
Mersu on tosiaan hieman "yliampuva" ja mielestäni näin ollen vielä ruma, kuvien perusteella. Maalauksiin en ota sen kummallisemmin kantaa, koska kuvat eivät kerro ikinä koko totuutta.
Mitä nyt oon näitä keskusteluja seurannut tapahtumista ja messuista täällä. Tuntuu siltä, että aina pitää hakea se ääriesimerkki koko messuista esille, ja haukkuu messut pystyyn sen perusteella.
Kaikkia ei voi miellyttää ja se on fakta. Ihme kitinää jatkuvasti.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”