VW Golf Mk2 1.3I 1990

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

VW Golf Mk2 1.3I 1990

ViestiKirjoittaja janzu90 » 2.9.2009 18:18

Elikkäs tuli käytyä viikonloppuna uusi projekti alle. kopiksi valittiin vuoden 1990 1.3 nelipisteruisku koneella varustettu kakkis.alustana toimii -60/60mm Ap sportfahrwerken alustasarja. kunhan projekti muuuten edistyy pistän tilaukseen jomin säädettävät tolpat. tarkoituksena kuitenkin olisi ihan aluksi saada auto katsastettua. autolla rullattu aika tarkalleen se 300tkm ja ei tunnu vielä missään ;). Koeajo lenkkinähän toimi matka Lahdesta Joensuun seudulle.. ja hyvin tuntu auto pelaavan. Autosta oli jo entisen omistajan toimesta poistetttu kylkilistat, takalasin pyyhin ja turhat merkit.. mutta koska autoon vedetty luokattoman huono maalipinta olisi uusi maalauskin sitten edessä :)
Viimeksi muokannut janzu90, 10.11.2009 21:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 2.9.2009 18:34

Joo eli tuolta löytyy auton kuvat ja merkittömän maskin teosta muutamia kuvia :) nyt pitäisi linkin toimia..

http://s741.photobucket.com/albums/xx53/janzu90/
Viimeksi muokannut janzu90, 3.9.2009 9:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Juhi_
-
Viestit: 470
Liittynyt: 25.4.2005 18:11
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhi_ » 2.9.2009 18:51

Eipä kuvalinkit näy toimivan.

mosir
-
Viestit: 419
Liittynyt: 16.2.2007 8:40

ViestiKirjoittaja mosir » 2.9.2009 20:19

^ http://s741.photobucket.com/albums/xx53/janzu90/

Sitä mä vaan ihmettelin että vieläkö joku jaksaa itekin vääntää kun lähes ilmasia on nuo merkittömät kakkiksenmaskit..

Toevo
-
Viestit: 76
Liittynyt: 10.2.2007 11:45

ViestiKirjoittaja Toevo » 2.9.2009 21:08

on muuten hyvän värinen!

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 2.9.2009 22:00

heh :D No ei maksaiskaa kyl.. mut ajattelin tehdä väliaikaisen ennen ku pistän osat tilaukseen :)

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 2.9.2009 22:23

Tulipa selailtua tuota vikalistaa vähän tarkemmin ja seuraavanlaista laittoa viikonlopuna tiedossa... pyyhkijänsulat vaihtoon, käsijarru kuntoon, etuvalo umpio vaihtoon, pieni paikka pohjaan, taka-akselin puslat, vetonivelen suojakumi.. kaikkea pientä mukavaa :D

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 2.9.2009 22:27

aikamoine rojekti taas

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 2.9.2009 22:35

*aikamoine rojekti taas*

Noo tuota.. nuo laitot oli vaan leimalle... kyllä tähän autoon olis tarkoitus vähän muutakin tehdä..

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 10.11.2009 21:54

joo-o...autosta paljastuu tällaisiä mukavia pikku yllätyksiä.. Tälleen ilmojen viiletessä huomasinpa ettei auto höngi lämmintä ilmaa ollenkaan sisälle.. Eikun tutkimaan ongelmaa tarkemmin.. Ja konehuonettaa tutkiessani huomasin että kennollehan ei tule letkuja ollenkaan.. Jotain itse tehtyjä patentteja sen sijaan löytyi sitäkin enemmän.. Tämähän oli selvää.. Nesteen ei haluttu kiertää kennolle asti.. Kojelaudan purettuani löysin syynkin miksi ei..kenno nimittäin oli pahasti halki.. uusi kenno tuli vaihdettua tilalle.. Sitten seuraavaan :D koritöitäkin olisi edessä.. Listojen poistokin on tapahtunut perus amis meiningillä.. Pelkkää kittiä ja takapuolelle muoviverkko tueksi ilmastointi teipillä kiinnitettynä :D selvästikin asentaja ainesta.. Itseajattelin että puhtaasti pellillä ja kori liimalla reijät tukkoon.. Tulisipahan kerralla hyvin tehtyä nekin.. Mistähän tuota kori liimaa mahtaisi saada ja minkähän hintaista tuo mahtaisi olla ? Tällä viikolla kuitenkin tarkoitus olisi lähinnä saada vaihdettua uusi 220tkm ajettu 1.3 pata pellinalle niin että entiset ruiskuvehkeet, imusarja ja pakosarja heitetään tuon uuden koneen kylkeen..

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 10.11.2009 22:09

auton alkuperäisnä värinä joskus toiminut tuo L90E ja sillä sävyllä tuo olisi tarkoitus uudestaan maalatakin.. Kun ei oikeen omaan silmään iske tuo beige.. Ja auton tulevasta tyylisuunnasta hiukan että tarkoitus olisi rakentaa sopivan hillitty mutta silti maustettuna mukavilla pikku yksityiskohdilla..

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 22.12.2009 2:18

Miks ihmeessä joku 1.3 ratakiree laiskapska?

Siinä ois jo enemmän haastetta jos pellin alle viskais vaikka Supran twinturbo tekniikan

CrazyMaik
-
Viestit: 233
Liittynyt: 25.1.2008 13:25

ViestiKirjoittaja CrazyMaik » 22.12.2009 13:01

jos vielä tarviit sitä merkitöntä maskii niin mulla ois uus tuossa ylimääräsenä.

yv:tä jos kiinnostaa.

Jonetsu
-
Viestit: 92
Liittynyt: 29.8.2009 18:08

ViestiKirjoittaja Jonetsu » 25.12.2009 16:54

hehe tsemppiä nelipiste ruutan kanssa ja loppu auton. ja jokainen omalla tavallaa, pitääkö aina olla isoin mahdollinen kone pellin alla ja turbot ynm.?

noin OT:nä 1,3 Nelipiste ruutta jetta voittaa 1,6 kaasari jetan ;) ettei nyt ihan mitää nuha pumppuja ole.

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 25.12.2009 22:14

No kyllä se tuntuu mukavemmalta ku auto kiihtyy esim motarille mentäessä.

Ei tuokaan oma mikään raketti ole, mutta onhan 1.3 aika mopo tuohon verrattuna. Oli nelipisteruisku tai ei.

Eikä herneitä.

Ja saahan sillä kylillä enemmän rispektiä jos pellin alla on joku oikean kokonen kone eikä mopon kone. ;)

Jonetsu
-
Viestit: 92
Liittynyt: 29.8.2009 18:08

ViestiKirjoittaja Jonetsu » 26.12.2009 2:01

juu ei herneitä siis, huvittavaa vain.

kyl sitä rispektiä on tollaki 1,3 saanu ku hinaillu ojista niitä 2,0 ja isompi myllysiä ku ei oo pysynä näemmä käsissä.

Motari asias kyl oot oikees.

jees, vetäydyn taaemmas seurailemaa tätä.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa