Kysyttävää chinavasion sivustosta
Valvoja: ffp jäsenet
Kysyttävää chinavasion sivustosta
Eli, mietin onko kellään kokemusta " www.chinavasion.com " sivustosta?
Olisin tilaamassa soitinta ja muuta pikku sälää, mutta en tiedä kuinka luotettava kyseinen sivusto on ja saapuuko paketit perille.
Olisin tilaamassa soitinta ja muuta pikku sälää, mutta en tiedä kuinka luotettava kyseinen sivusto on ja saapuuko paketit perille.
-
- -
Mä tilasin tämän
Kyllähän se perille tuli, tullin kautta toki, kuten kaikki tuosta firmasta, kun on tullin tarkkailulistalla (tuoteväärennökset, väärin ilmoitetut pakettien sisällöt jne).
Osta multa toi pois niin ei tartte jännittää että mitä sieltä tulee jos tulee ja paljonko tulee maksamaan ;)
Kyllähän se perille tuli, tullin kautta toki, kuten kaikki tuosta firmasta, kun on tullin tarkkailulistalla (tuoteväärennökset, väärin ilmoitetut pakettien sisällöt jne).
Osta multa toi pois niin ei tartte jännittää että mitä sieltä tulee jos tulee ja paljonko tulee maksamaan ;)
-
- -
Saako vähän ohi aiheen udella, että toimiiko toi? Mitä karttoja käyttää vai voiko paiskata netistä "mitkävaan" kartat ja päivitellä niitä itse sitä mukaa kun siltä tuntuu?
No toimii se, eihän se mikään kaikkein edistyksellisin laitos ole, softa on lähinnä hätäpäissään kyhätty läjä eri hardiksien käyttöliittymiä johon on päälle tehty kosketusnäytön käyttö. Softan ulkoasukin on enintään ala-arvoinen, mutta täyttää kuitenkin tehtävänsä, toimintoja voi käyttää.
Vaikka laitteen mukana ei sanota toimitettavan karttaohjelmistoa, mukana tuli piraattiversio Route 66 ohjelmasta. Paria eri softaa olen yrittänyt asentaa, mutta ne (IGO8 ja McGuider 7) eivät toimineet suoraan kortilta vaan vaatisivat asennuksen käyttikselle, joka on MS CE5. Asennuksen pitäisi onnistua jos olisi usb -> mini-usb adapteri näppäimistölle, jolloin pääsisi itse käyttistä räpläämään. Periaatteessahan tuohon olisi mahdollista asentaa vaikka mikä käyttöliittymä, jos vain taidot riittäisi ja olisi jostain softaa jota sinne laittaa.
Itse meinasin että mökillä tulisi tuota telkkaria käytettyä ja toi dvd olisi muksulle hyvä, mutta paskat, ei me käytetä kuin tota navia ja radiota, joten pitää hommata alkuperäinen MFD navi tuon tilalle.
Voisinkin vaihtaa alkuperäisen autossa alunperin olleen MCD navin ja antaa tuon laitoksen kaupantekijäisiksi MFD:hen ja karttalevyyn ;)
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Ei suoraan tuolta ko.sivustolta, mutta samantapaista tavaraa.
Itselle jäi käteen tällainen, kun olin ostoksilla paikallisella ostarilla Malesiassa. Hinta oli vajaa 60 €. Kyllä se toimii ja sitä voi sanoa puhelimeksi, mut omppu-logoa ei laitteesta löydy :-P
Joku javakoodari varmaankin saisi laitteesta paremman, jos näkisi vaivaa.
Mut kivoja leluja siellä Kiinassa tehdään.
Itselle jäi käteen tällainen, kun olin ostoksilla paikallisella ostarilla Malesiassa. Hinta oli vajaa 60 €. Kyllä se toimii ja sitä voi sanoa puhelimeksi, mut omppu-logoa ei laitteesta löydy :-P
Joku javakoodari varmaankin saisi laitteesta paremman, jos näkisi vaivaa.
Mut kivoja leluja siellä Kiinassa tehdään.
-
- -
Saman tyylinen tuolta tulossa: CLICK
Väristä voi päätellä että menee vaimon testailtavaksi ;-)
Väristä voi päätellä että menee vaimon testailtavaksi ;-)
Hello Kitty versio noista puhelimista on päivän hitti täälläpäin. Mieltymykset tiettyihin asioihin on hieman erilaista näillä kaukoidän ihmisillä :-P
Toivottavasti on parhaiten toimiva versio. Puhelimen rautaa löytyy ainakin 3 eri versiota, vaikka päällepäin näyttäisi samalta ja siihen vielä eri koodareiden tekemät softat.
Toivottavasti on parhaiten toimiva versio. Puhelimen rautaa löytyy ainakin 3 eri versiota, vaikka päällepäin näyttäisi samalta ja siihen vielä eri koodareiden tekemät softat.
-
- -
Puhelin saapui about viikossa, ja muutamien minuuttien testauksella tuntuu melko hyvältä. Myös kosketusnäyttö on hyvä :-)
Voin todella suositella tuota paikkaa, ja jos tuollaisen 2 simin "iPhone" maksaa kotiin lähetettynä 64e, niin voi olla että jos/kun nykyisestä N95:stä aika jättää, tilaan tuolta jotain.
Voin todella suositella tuota paikkaa, ja jos tuollaisen 2 simin "iPhone" maksaa kotiin lähetettynä 64e, niin voi olla että jos/kun nykyisestä N95:stä aika jättää, tilaan tuolta jotain.
Tilattiin porukalla sälää tuolta vasionista noin 370e arvoinen ostoskori,tulli lätkäisi alvia ja tullia niin että 540 meni rikki.
Kiinalaiset ilmoitti tullille dollareissa pienenpänä loppusumman ja tullille piti selvittää oikeat hinnat.
kamat oli pettymys ,gps tuotteet ei ole toimineet länsimaisissa ohjelmissa.Xenon sarjat toimivat mutta suomesta saa samaan hintaan tuon tullin takia.
Riitti yksi kerta.
Kiinalaiset ilmoitti tullille dollareissa pienenpänä loppusumman ja tullille piti selvittää oikeat hinnat.
kamat oli pettymys ,gps tuotteet ei ole toimineet länsimaisissa ohjelmissa.Xenon sarjat toimivat mutta suomesta saa samaan hintaan tuon tullin takia.
Riitti yksi kerta.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”