Elikkä autossa on Tein:in coiloverit ja takapäässä on jousilautaset jämähtäneet niin lujaa kiinni että ne ei taida aueta muutenkuin hajottamalla. On kokeiltu wd40 kylpyjä, kylmää, kuumaa, iskuja, vääntöä, mutta ei vaan aukea. Onko jollain jotain kikka kuutosta hihassa?
Ja saako noihin noita jousilautasia erikseen ja käykö muun merkkisistä tolpista?
Coiloverien jousilautaset jumissa
Valvoja: ffp jäsenet
Ite sain omat tolpat herkisteltyä niin, että ensin putsasin näkyvän osan kierteestä huolellisesti. Sitten vaan rost-offia muhimaan ja vähän ajan päästä säätölautasta lämmittämällä ja talttarukarin ja vasaran kanssa antaen iskuja lähti irti.
ps. tolpat oli siis ruuvipenkissä kiinni. auton alla hommasta ei tuu kyllä yhtään mitään.
ps. tolpat oli siis ruuvipenkissä kiinni. auton alla hommasta ei tuu kyllä yhtään mitään.
Viimeksi muokannut Dubsonic, 13.8.2009 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itsellä meni kw rosteri tolpassa komposiitti lautanen jumiin kun oli kierteeseen jostain tullut lytyssä oleva kohta.
Sehän vetäs täysin jumiin sen, eikä auttanut mikään.
KW:lta saa onneksi varaosia us-partsista, joten iskari irti ja varovasti leikaten rälläkällä jumissa oleva lautanen.
Kierteen korjasin dremelillä ja on taas hyvä. Uus lautanen, kasaus ja kovaa ajoa.
Ei tää kyllä varmaa mitenkää auttanut sun ongelmassa, mutta kerroinpahan oman korjauksen.
Sehän vetäs täysin jumiin sen, eikä auttanut mikään.
KW:lta saa onneksi varaosia us-partsista, joten iskari irti ja varovasti leikaten rälläkällä jumissa oleva lautanen.
Kierteen korjasin dremelillä ja on taas hyvä. Uus lautanen, kasaus ja kovaa ajoa.
Ei tää kyllä varmaa mitenkää auttanut sun ongelmassa, mutta kerroinpahan oman korjauksen.
Aikanaan mulla meni hiekkaa jenkoihin, vaikka kuinka oli putsannut. Siellä pysyivät, kunnes katkaisi kahtia. Teräs tolppa ja alumiinilautanen.
Toisaalta saman sarjan etutolpat lähtivät auki vaikka olivat olleet kolme vuotta säätämättöminä paikoillaan. Jos olisi ollut rosteritolppa, olisi leikannut kiinni jo ekan kuukauden aikana.
Toisaalta saman sarjan etutolpat lähtivät auki vaikka olivat olleet kolme vuotta säätämättöminä paikoillaan. Jos olisi ollut rosteritolppa, olisi leikannut kiinni jo ekan kuukauden aikana.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa