Latvalan vuodatusvideo, mikä ralli ja vuosi?
Valvoja: ffp jäsenet
Latvalan vuodatusvideo, mikä ralli ja vuosi?
Eli hakusessa on Latvalan ulosajo jonka jälkeen ohjaamossa alkaa kunnon vuodatus. "Eeeiii, mä en kestä tätä!!!" jne...
http://www.youtube.com/watch?v=_FQL1A_Q ... re=related Ilmeisesti tämä oli hakusessa?
Edit: Eli Saksan ralli 06 ja kyllähän tuossa miestä käy sääliksi :D
Edit: Eli Saksan ralli 06 ja kyllähän tuossa miestä käy sääliksi :D
Viimeksi muokannut RapSu, 15.7.2009 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuolloinhan ei tainnut kyseessä olla tuo pääfoordin talli, vaan siinä ns. junnu tiimissä ajoi
Jep, Stobartin ratissa toi ulosajo sattu.
Kyllä se minunkin muistaakseni aikalailla ruikutti, kun tuohon kaiteeseen ajo, mutta en nyt niin tarkkaan muista, että voisin varmasti sanoa onko tuohon kenties jotain muiden ulosajojen itkuja lisätty.
Eipä tuo nykyään enää taida vastaavalla tavalla ruikuttaa ulosajon sattuessa, mutta niistä ulosajoista pitäs kyllä päästä eroon.
En luota pätkääkään siihen että se Jyväskylässäkään maaliin pääsee. Hyvä jos ekan päivän pysyy tiellä. Latvalan mokista kärsii jo Hirvonenkin aikalailla. Pahimmoilleen Hirvonen häviää Latvalan takia MM-kullan ja Ford valmistajien mestaruuden. Vaan eipä siinä, Loeb ei tarvitse kenenkään apuja. (Tosin Puolassa sen edeltä kylläkin vedettiin kaikki tehtaan Citikat pois...) Ja ehkä se Latvalakin alkaa ojien välissä pysymään jossain vaiheessa kun kokemusta kertyy. Kunhan ei tallipaikka mene alta ennen sitä riittävän kokemuksen kertymistä...Fordin rattiin kun on varmasti tyrkyllä muitakin.
Olis saanut Wilson antaa sellaset ehdot, että Jyväskylässä olet ykkönen tai kakkonen, riippuen Hirvosesta, tai saat etsiä uuden auton alles....Olis saattanut Sari-Mattia vähän jänskättää...
Viimeksi muokannut Eemeli, 16.7.2009 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onhan se jarska aikasemminkin ruikuttanu.. ja mitä väärää, eikai sitä asiaa tarvitse sanoa Äijämäisesti kun se auto on siellä ojassa tai jossakin betonipossussa, ajovirhe ja se on ollut siinä sitten, kyllä yhtä sun toistakin vituttais jos itse olis siellä ratin takana, ei tarvitsisi spekuloida ja jälkipyykätä asiaa kun tietäis täysin että miltä itsestä tuntuu keskeyttää jokin tämmönen pieni MM- ralli omaan ajovirheeseen.
Tuntuu että täällä on kaikki niin kovia jätkiä ettei ikinä murru. huoh..
kylläpä ihmiset tahtoo ruikuttaa kun murtuvat totaalisesti ja ei siinä mitään väärää ole.
Nähnyt paljonkin "koviakin" miehiä, jotka valittavat samalla lailla kun jotain paskaa tapahtuu, esim oma firma konkkaan. Yhtä lailla painetta on rallissakin päällä, varsinkin kun pitäisi näyttää niitä kykyjä ja pomot vaan laittaa lisää painetta niskaan.
no onpahan sanottu, jos toi sitten oli aito.
kylläpä ihmiset tahtoo ruikuttaa kun murtuvat totaalisesti ja ei siinä mitään väärää ole.
Nähnyt paljonkin "koviakin" miehiä, jotka valittavat samalla lailla kun jotain paskaa tapahtuu, esim oma firma konkkaan. Yhtä lailla painetta on rallissakin päällä, varsinkin kun pitäisi näyttää niitä kykyjä ja pomot vaan laittaa lisää painetta niskaan.
no onpahan sanottu, jos toi sitten oli aito.
Mahtaa tuntua munissa hyvältä kun pääsee tälläkin foorumilla anonyymisti pilkkaamaan Latvalaa ja keksimään pilkkanimiä.. Vittu hävetkää. Mikähän siinä on että kotimaasta löytyy aina ne kateellisimmat ilkkujat?
Jari-Matille on sattunut pahoja virheitä pahoissa paikoissa, mutta osaa kuitenkin kantaa vastuunsa kuin mies eikä alennu syyttelemään muita haavereistaan. Muistelkaapa kuinka monta subbea ja focusta Colin tuhosi uransa aikana, joskaan Puolan rallin kaltaista kalkkiviivoilla kaatumista ei muistu mieleeni. J-M on häikäisevän nopea kun asiat osuu kohdalleen eikä paineet ole niskassa, kyllähän fordin tallikin sen tietää ja ymmärtää kun jatkoivat sopimusta. Jyskälässä se sitten nähdään!
Mitä tulee noihin tunteenpurkauksiin, vanhaan aikaan nuo incar-kamerat oli todennäköisesti tiimien asentamia eikä niiden kuvamateriaali ollut samaan tapaan julkista kuin nykyään. Taisi Kankullakin olla muutaman kerran kyynel silmäkulmassa, kun parin viikon huolellisen valmistautumisen ja harjoittelun jälkeen kaikki romahtaa eka päivänä jyskälässä esim -94. Sitä vaan ei suuri yleisö nähnyt
Jari-Matille on sattunut pahoja virheitä pahoissa paikoissa, mutta osaa kuitenkin kantaa vastuunsa kuin mies eikä alennu syyttelemään muita haavereistaan. Muistelkaapa kuinka monta subbea ja focusta Colin tuhosi uransa aikana, joskaan Puolan rallin kaltaista kalkkiviivoilla kaatumista ei muistu mieleeni. J-M on häikäisevän nopea kun asiat osuu kohdalleen eikä paineet ole niskassa, kyllähän fordin tallikin sen tietää ja ymmärtää kun jatkoivat sopimusta. Jyskälässä se sitten nähdään!
Mitä tulee noihin tunteenpurkauksiin, vanhaan aikaan nuo incar-kamerat oli todennäköisesti tiimien asentamia eikä niiden kuvamateriaali ollut samaan tapaan julkista kuin nykyään. Taisi Kankullakin olla muutaman kerran kyynel silmäkulmassa, kun parin viikon huolellisen valmistautumisen ja harjoittelun jälkeen kaikki romahtaa eka päivänä jyskälässä esim -94. Sitä vaan ei suuri yleisö nähnyt
Jari-Matille on sattunut pahoja virheitä pahoissa paikoissa, mutta osaa kuitenkin kantaa vastuunsa kuin mies eikä alennu syyttelemään muita haavereistaan.
Juu, virheitä on tullut, mutta on se vauhtikin ollut kovaa, pohja-aikoja pätkille yms.
Virheitä tulee aina ja kun mennään siellä tien tapaisella sitä reilua hunttia niin se on silloin pienestä kiinni kun tapahtuu ja sattuu...
Juu, kyllähän se nopea on, mutta ei se pelkästään riitä. Virheitä sattuu juu, mutta ei joka rallissa voi puskia heilutella. Varsinkaan kun ajaa tehdastallissa mikä taistelee mestaruuksista. Jos ei edes pientä varmuutta ole ajamisessa niin sillon varmaankin lähdetään esim. Stobartille hakemaan sitä varmuutta ja sitten kun alkaa auto pysymään ojien välissä niin tullaan takas taistelemaan kärkisijoista. Ei muuten tasan tarkkaan Fordillakaan suhtauduta enää Latvalan virheisiin asenteella, että niitä sattuu kun ajetaan lujaa. Kyllähän sieltäkin puolelta on noottia tullut ja on haettu keinoja millä ne virheet saadaan loppumaan.
Tämä viimeisin moka oli jo sitä luokkaa että vähemmästäkin on kuskeja laitettu hyllylle.
Ei tässä mitään kateellisia olla, kyllä itsekin toivon että Latvala alkaa saamaan tulosta aikaan.
Ja se tuloksen tekeminen ei ole sitä, että vedellään pohjia siellä täällä, jos ei maaliin päästä. Tuloksen tekeminen on sitä että ollaan maalissa siellä podiumilla. Tai kunhan nyt oltas edes maalissa...
Tämä viimeisin moka oli jo sitä luokkaa että vähemmästäkin on kuskeja laitettu hyllylle.
Ei tässä mitään kateellisia olla, kyllä itsekin toivon että Latvala alkaa saamaan tulosta aikaan.
Ja se tuloksen tekeminen ei ole sitä, että vedellään pohjia siellä täällä, jos ei maaliin päästä. Tuloksen tekeminen on sitä että ollaan maalissa siellä podiumilla. Tai kunhan nyt oltas edes maalissa...
Mitä sitä nopeudella tekee, jos ei pääse edes kisoja maaliin asti?
Maaliviivan jälkeen ne pisteet ja glooriat jaetaan.
Latvalalla ei mielestäni ole kumpaakaan riittävästi.
Suosittelenkin sitten Latvalalle lämpimästi siirtymistä Historic luokkaan.
Maaliviivan jälkeen ne pisteet ja glooriat jaetaan.
Latvalalla ei mielestäni ole kumpaakaan riittävästi.
kattokaa tuloksia ja videoita lahden em historic rallista.. siinä on parasta jari-mattia..
vei meinaan pikkusen hienosti beetua ja kaiken lisäksi tais tulla jopa aika hyvä tulos..:)
Suosittelenkin sitten Latvalalle lämpimästi siirtymistä Historic luokkaan.
Pellet taas vauhdissa. On latvalalla ollut niit paljon äxönii uransa aikana ettei ihmekään jos alkaa ottamaan paineita ehkä turhastakin. Perfektionismi ei ole hyvä asia ja latvalalla sitä on liikaa. Ottaa pienestäkin asiasta liikaa stressiä ja jos ei tule täysin virheetöntä suoritusta niin pitää itseään epäonnistujana. Onneks latvala ajoi nyt jyväskylässä kolmanneksi.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa