Järvenpää Kokoontumiset.
Valvoja: ffp jäsenet
Järvenpää Kokoontumiset.
Ei ainakaan löytynyt sopivaa topiccia, joten.
Miten ois ois järvenpää/lähialuueen, Wv..etc rupeis kokoontumisia/paskapuhumista joku arki-ilta harrastamaan, jossain kahvinääressä?
Miten ois ois järvenpää/lähialuueen, Wv..etc rupeis kokoontumisia/paskapuhumista joku arki-ilta harrastamaan, jossain kahvinääressä?
Mikä ettei, mut ei abc:llä ku mun autolla ei pääse sinne pihaan :D. btw: Ajoko threadin aloittaja kenties mun valkosen Venton perässä tänään? :D
Edit. Olithan se sinä :D
Edit2: ehdotan et kokoonnutaan Nummenkylän ST1:llä, siin on hyvä piha, vähemmän porukkaa (pissiksiä sun muita) siel sisällä yms.
Edit3: Miten olisi sunnuntaina vaikka kello 18 em. ST1:llä?
Edit. Olithan se sinä :D
Edit2: ehdotan et kokoonnutaan Nummenkylän ST1:llä, siin on hyvä piha, vähemmän porukkaa (pissiksiä sun muita) siel sisällä yms.
Edit3: Miten olisi sunnuntaina vaikka kello 18 em. ST1:llä?
-
- -
- Viesti:
Noo oliks siel ketään vai missä se oli? :D VAGCREW posse ainaki kiinnostuneita, kuhan tarkka paikka päivä ja aika selvii..
Kova yritys olis lähtee ainaki muutamal vessal.. Rusalta lähtö millo vai mistä häh? :)
Täältä päin tulossa ketään vw openiin lauantaina? vois jossain pikkuletkassa vaikka ajella tjtn.
Kova yritys olis lähtee ainaki muutamal vessal.. Rusalta lähtö millo vai mistä häh? :)
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Juuu vaikka heti uuestaa ens sunnuntaina, tai jos jengi haluu joka toine sunnuntai ni sekin passaa ihan miten vain ja päin :D Olis kiva uskaltaa ottaa jo enskerralle oikea kamera mukaan jos piha täyttys vaggineista :P
Niin ja mielikuvitus palkinnot jaettiin seuraavasti.. PIIPPOLOIDEN CHOICE mk2 jetta, PARAS MAALI vento, TIUKIMMAT RIMSSIT golf mk3, OLDTIMER derby, NOKISIN VASARA mk1 jetta ja LUISTAVIN KYTKIN caddy.... ainiii ja HÄTÄSIN LÄHTIJÄ se toinen vento :D no jooo..ZZZzzzzzz
Niin ja mielikuvitus palkinnot jaettiin seuraavasti.. PIIPPOLOIDEN CHOICE mk2 jetta, PARAS MAALI vento, TIUKIMMAT RIMSSIT golf mk3, OLDTIMER derby, NOKISIN VASARA mk1 jetta ja LUISTAVIN KYTKIN caddy.... ainiii ja HÄTÄSIN LÄHTIJÄ se toinen vento :D no jooo..ZZZzzzzzz
-
- -
- Viesti:
Mukava miitti oli taas. Kiva nähdä myös uusia kasvoja ja autoja. Parit edelliskerralla käyneet puuttuivat mutta silti oli 12 autoa paikalla. Siitä sitten parin tunnin rupattelun jälkeen mentiin hienossa 7 auton letkassa alatikkurilan mäkkärille syömään ja siitä ruskeasannan shellille jatkamaan paskanjauhantaa.
(yksi kupla puuttuu kuvasta)

(yksi kupla puuttuu kuvasta)

-
- -
-
- -
Oisko kellää lisäkuvia tuosta keltaisesta ventosta mikä näkyy noissa parissa kuvassa?
Ai tästä... http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=113638
Eka miitti mulla ja vastaanotto oli hyvä! Voishan tuolla alkaa käymään. :)
Hah.
Joku edellisistä omistajista ne kilvet on siihen hommannut. Oon mä sen kilpientilauslapun jo kirjoittanutkin kerran valmiiks mut en ikinä saanu vietyä konttorille sitä. Pitänee tässä kesälomalla koittaa muistaa hoitaa sekin.
Ei se kyllä ainoa pilattu osa ole tossa autossa. Siinä on myös ovipahvit reijitetty 10 euron kajareiden takia, alkuperäiset kylkilistat oli sheivattu sekä kaikki helmat ja lokasuojankaaret maalattu mattamustalla. Itse olen vielä pilannut sitä enemmän lisäämällä kivirekialustan, liian matalat renkaat joille suhteessa liian leveät vanteet joissa on vielä offsettikin väärä joten laakerit kuluu nopeasti.
Joku edellisistä omistajista ne kilvet on siihen hommannut. Oon mä sen kilpientilauslapun jo kirjoittanutkin kerran valmiiks mut en ikinä saanu vietyä konttorille sitä. Pitänee tässä kesälomalla koittaa muistaa hoitaa sekin.
Ei se kyllä ainoa pilattu osa ole tossa autossa. Siinä on myös ovipahvit reijitetty 10 euron kajareiden takia, alkuperäiset kylkilistat oli sheivattu sekä kaikki helmat ja lokasuojankaaret maalattu mattamustalla. Itse olen vielä pilannut sitä enemmän lisäämällä kivirekialustan, liian matalat renkaat joille suhteessa liian leveät vanteet joissa on vielä offsettikin väärä joten laakerit kuluu nopeasti.
Yksi idea voisi olla siirtää miittiä vaikka neljäksi ja kruisata letkassa Paippisten Moottorikahvilaan sumpeille ( www.moottorikahvila.fi ). Mukavaa mutkatietä n.15km. ja kiva paikka pysähtyä muutenkin. Tällaista voisi pohtia. No, jahka nyt ensin selviäisi itse ensikertaa tuohon Jägemiittiin...
kellon aikaa ei kyllä ainakaan yhtään aikaisemmaks kun toi 18:00 tekee tiukkaai jos samana sunnuintaina on joku häppeningi niin oikeestaan mahdoton keritä paikalle.. jos kellon aikaa siirtää niin ennemmin myöhemmäks... =) mut joo katotaan nyt kerkiikö tänäänkään kun on hommia taas kasaantunut hirveesti mutta yritetään tulla
Yeah, ymmärtäähän sen että kiireitä kesäsunnuntaina riittää. Toi kahvila menee vaan kiinni klo 18 sunnuntaina ja se rajoittaa aikatauluja. Mut joskus vois toteuttaa ton moottorikahvila vierailun porukalla, siellä on yleensä muutenkin hienoa kalustoa paikalla.
Viimeksi muokannut Eksu, 28.6.2009 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse kävin äsken tolla potholeindicatorilla ajelee ton Paippisten tien, oli jopa hyvässä kunnossa ja hyvät landemaisemat. Moottorikahvilan piha täynnä moottoripyöriä ja volvoja, eli siellä taitaa kaikenmaailman kissanristiäisiä olla pitkin päiviä. Olisi kiva mennä sellaisena päivänä sinne, että saataisiin kaikki autot edes sinne kahvilan pihamaalle riviin. Täytyy pistää tuo motorkaffe harkintaan, jos joku päivä kävis siel sit porukalla.
Muutenkin voitaisiin kuun lopulla keräillä porukkaa kasaan täältä alueelta ja lähetään letkalla Bug In Finniin ja myöhemmin sit muihin tapahtumiinkin :)
Mutta joo, parin tunnin päästä kaikki vaan ST1:lle, sää ainakin suosii :)
Muutenkin voitaisiin kuun lopulla keräillä porukkaa kasaan täältä alueelta ja lähetään letkalla Bug In Finniin ja myöhemmin sit muihin tapahtumiinkin :)
Mutta joo, parin tunnin päästä kaikki vaan ST1:lle, sää ainakin suosii :)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”