kuvia 1.6/1.9td mk1 golffin tai jetan konehuoneesta
Valvoja: ffp jäsenet
kuvia 1.6/1.9td mk1 golffin tai jetan konehuoneesta
tarvis saada ideoita miten on toteutettu välijäähytin td-koneiseen ykköskorin jettaan, golffiin tai caddyyn. tutkinu ja pähkäily että mistä sais fiksusti ahtoputket mutta minä ei keksi.. olisin kiitollinen kuvista.
-
- -
Mulle asennettiin näin, mahtuu akkukin
Pissapojan säiliö myös pienemmäksi.
Edelliseen viestiin viitaten, mulla meni 65mm paksu cooleri mutta 50mm olis mennyt paremmin.
Heh, olikohan tuo jo kolmas cooleri mitä tuonne laitettiin, tätä ennen oli paksumpi cooleri ja syyläri jäi alapäästään irti. Nythän irvistää vähän yläpäästä mutta kuitenkin NYT pysyy paikoillaan. Ja tuulihaka mullakin tuli "eteen"...
Ei ole mainos mutta mää laitatutin tälläisen: Nettiautosta.
Eihän tuo varmasti paras ole mutta kuitenkin mahtui tähänastisita näteimmin.
Pissapojan säiliö myös pienemmäksi.
Edelliseen viestiin viitaten, mulla meni 65mm paksu cooleri mutta 50mm olis mennyt paremmin.
Heh, olikohan tuo jo kolmas cooleri mitä tuonne laitettiin, tätä ennen oli paksumpi cooleri ja syyläri jäi alapäästään irti. Nythän irvistää vähän yläpäästä mutta kuitenkin NYT pysyy paikoillaan. Ja tuulihaka mullakin tuli "eteen"...
Ei ole mainos mutta mää laitatutin tälläisen: Nettiautosta.
Eihän tuo varmasti paras ole mutta kuitenkin mahtui tähänastisita näteimmin.
-
- -
itse tuli loppujen lopuksi toteutettua jäähytin probleema näin. itse ainaski olen tyytyväinen loppu tulokseen. siis käytännöllisyyden takia. öljyn vaihto onnistuu helposti, jopa jakopäänki sai esille ilman että tarvi irroittaa yhtään liitosta. tosin varmaan tuun teettään uudestaan alumiiniputket että saa vähemmän liitoksia

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”