Bug Run 2009 (5-7.6)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
^wtf! Kuulostaa, no hmm, mielenkiintoiselta..
No kun zero teki siistin ilmanoton, niin poikain kanssa tehtiin Jettaan vähän enemmän ihan noin kirveellä ja vapaalla kädellä, meni vaan alipainepumput yms samalla. Täytyyhän grillin ilmaa saada...wtf...noh sitten näätte :)
edit: kerkeisköhän zero/kilpijoki hakeen pressua katokseen, ala Biltema pieni valkoinen toimis varmaan hyvin sivuseinänä. Mä voin ottaa nippusiteitä. Kävin kaiveleen tänään katoksen esiin + maakiilat. Naruakin varmaan tarttis.
Kuten aina, sään ennustaminen ja sen päivitteleminen kaks viikkoa etukäteen on ihan turhaa. Nyt Mantorpin viikolopun sää näyttää jo, ei nyt paljoa, mutta hieman paremmalta. Tosin se voi kyllä muuttua vieläkin suuntaan jos toiseen. Ja mehän ei olla siellä kun pe-iltapäivästä su-aamupäivään...
http://vader.aftonbladet.se/Vaer.aspx?ID=14774127
http://vader.aftonbladet.se/Vaer.aspx?ID=14774127
Toihan alkaa menemään jo ihan tyttöjen keliksi. Kaikki hienohelmatkin tulee kohta paikalla. Räntäsadetta kenttään sanon minä.
pae: saako tänään tulla suorittamaan hirvikortin? jettakortin? jonkun ammuntakortin? Ampumaan ilman korttia edes..? Ei siitä mitään siistiä tullut, viimneistely ontuu (siis se osuus työstä jossa mun kädet säätää), mutta mitä uutta.
pae: saako tänään tulla suorittamaan hirvikortin? jettakortin? jonkun ammuntakortin? Ampumaan ilman korttia edes..? Ei siitä mitään siistiä tullut, viimneistely ontuu (siis se osuus työstä jossa mun kädet säätää), mutta mitä uutta.
Aika osuva uutinen :D http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uuti ... id=1693602
Vielä kun sinne saadaan tämän tasoista show:ta ;)
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanoma ... gline4.jpg
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanoma ... gline4.jpg
^ City Gross näyttäis olevan silti auki: http://www.citygross.se/vara-butiker/mantorp
Juu jos sitä sit joku vuosi pääsisi kaikki lähtemään Lahden porukasta harrastelaitteilla. Nyt mennään niillä mitkä on liikuntakykyisiä. Viime tingassa meinas päästä vielä yllättämään kun yhdestä autosta kajahti kansipahvi, noh onneksi vara-auto löytyi. Lahdesta lähtee ainakin 5 autoo ja 11 henkeä, tosin kahteen eri porukkaan jaettuna ja eri laivoilla.
Jep jep :)
Auton lähtöselvitys on oltava tehty viimeistään 30
minuuttia ennen lähtöä, yli 2,4 m korkeat ajoneuvot viimeistään 45 min. ennen
lähtöä.Myöhempi saapuminen johta varatun autopaikan menetykseen. Siksi suosittelemme
automatkustajien saapuvan lähtösatamaan (Turku-Linnansatama) hyvissä ajoin -
vähintään 1-1,5 tuntia ennen laivan lähtöaikaa, varsinkin kesäkaudella, suurimpien
pyhien yhteydessä sekä viikonloppuisin.
Auton lähtöselvitys on oltava tehty viimeistään 30
minuuttia ennen lähtöä, yli 2,4 m korkeat ajoneuvot viimeistään 45 min. ennen
lähtöä.Myöhempi saapuminen johta varatun autopaikan menetykseen. Siksi suosittelemme
automatkustajien saapuvan lähtösatamaan (Turku-Linnansatama) hyvissä ajoin -
vähintään 1-1,5 tuntia ennen laivan lähtöaikaa, varsinkin kesäkaudella, suurimpien
pyhien yhteydessä sekä viikonloppuisin.
Lähtö käsillä, juupa juu. Lähdenpä tästä kasaan autoo :D
edit... Jos jollain on ylimääräisenä kakkiksen takalokarin eteen tulevia pieniä kiveniskusuojia, niin kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan. Pitäis olla vanhanliiton mallia, pienet ja pyöreät. Pitäis löytyä runista auto mistä puuttuu.
edit... Jos jollain on ylimääräisenä kakkiksen takalokarin eteen tulevia pieniä kiveniskusuojia, niin kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan. Pitäis olla vanhanliiton mallia, pienet ja pyöreät. Pitäis löytyä runista auto mistä puuttuu.
Viimeksi muokannut reynolds, 4.6.2009 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Löytyisikö täältä apua, huomenna pitäisi suorittaa tarkastuslaskenta välillä Tukholma- Mantorp. Toissa vuodelta on olemassa hieman epätarkat laskelmat. Nyt sisi pitäisi selvittää montako lonkeroa kyseinen matka on.
Itse muistaisin mitanneeni 12, kaveri väitti, että 14. Joten voisiko joku avulias olla huomenna mittaus apuna? :D
Itse muistaisin mitanneeni 12, kaveri väitti, että 14. Joten voisiko joku avulias olla huomenna mittaus apuna? :D
Itse muistaisin mitanneeni 12,
ihmeen hyvin muistat.... tarkka tais olla 12,5 kun jarrutin siihen levikkeelle,niin puolikas kaatui portterin ilmanvaihto kanavaan.
No niin, nyt on makkaraperunat syöty joten voisi ruveta keräilemään kamppeita kasaan. Jäätkin on noudettu.
Vettä tulee kun saavista kaamalla,mutta kaipa sitä vaan on lähdettävä ajelemaan. Toivotaan nyt että muksujen askartelut pysyy paikoillaan. Pienen vesisateen ne kesti,mutta tuollasesta sateesta ei vielä ole varmuutta.(onneksi jhonka osaa askarrella. Otan korjaussarjan mukaan niin niin saat korjailla;) )
Mun olis tarkoitus ottaa pienipluginen laturi myös mukaan. Mahtaako Juicen Kubotassa riittää virta kännykän lataukseen?
Kai sitä pitäis alkaa laukkua pakkailemaan pikkuhiljaa.
- Sadetakki
- Aurinkolasit
- Kumisaappaat
- Karvahattu
- Aurinkorasva
- Pilkkihaalari
- Lapaset
- Shortsit
- Pitkät kalsarit
Kai sitä pitäis alkaa laukkua pakkailemaan pikkuhiljaa.
- Sadetakki
- Aurinkolasit
- Kumisaappaat
- Karvahattu
- Aurinkorasva
- Pilkkihaalari
- Lapaset
- Shortsit
- Pitkät kalsarit
Kuivajäät haettu ja tuli vähän ylimääräistä kun olivat tilanneet koko lootan ja eivät suostuneet myymään puolta lootaa (yllätys yllätys mutta onpahan jäätä). Kattötällinki on pakattu ja ollaan suunnittelemassa lähtöä kuuden maissa. Meijän porukasta kahdella ilmeisesti vielä autokin katsastamatta että ei kait mulla ole edes kiire vielä.
Heijj från sverige...
Täällä se VAG-Crew poppoo vaan linköpingin skandik hotellissa löhöilee ja odottaa innolla huomista siirtymistä tapahtumaalueelle.
Vettä tullut ja myös aurinko porottanut tämän päivän aikana. Että ei ainakaan niin pahalta vaikuta kuin alkuviikosta ennustettiin.
Kalusto kesti tänne asti niin eiköhän se takasinki kestä :D
Palataan astioille
Täällä se VAG-Crew poppoo vaan linköpingin skandik hotellissa löhöilee ja odottaa innolla huomista siirtymistä tapahtumaalueelle.
Vettä tullut ja myös aurinko porottanut tämän päivän aikana. Että ei ainakaan niin pahalta vaikuta kuin alkuviikosta ennustettiin.
Kalusto kesti tänne asti niin eiköhän se takasinki kestä :D
Palataan astioille
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”