t4 2.5tdi-96, 102hp--> lisää tehoa..ja kuinka ecun saa ir

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

peeki
-
Viestit: 1313
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

t4 2.5tdi-96, 102hp--> lisää tehoa..ja kuinka ecun saa ir

ViestiKirjoittaja peeki » 31.5.2009 21:15

Eli ko kulkineeseen tarttis lisää potkua, varmaankin lastu? Ja vaasassa auto jos jollakin olisi aikaa/ halua asentaa se...
Muitakin tehonlisäysehdotuksia kuunnellaan...
Viimeksi muokannut peeki, 2.6.2009 22:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 2.6.2009 9:36

Itsellä samanlainen. Aikoinaan (-01) muokkatulla vakioahtimella, modatulla pakoputkistolla ja vakiosuuttimilla 186hv ja ~400Nm Karalassa. Kulutus tuolloin 6,8L seka-ajossa yhden kesän kaikista ajoista laskettuna ja 5L satasen vauhdissa maantiellä. Pelkällä lastulla n. 135hv, 330Nm.

Sittemmin 370hv ja ~750Nm. Kulutus seka-ajossa kymppi. Ei voi suositella kenellekkään... ;)

Markus_K (make80)
-
Viestit: 640
Liittynyt: 10.3.2004 8:25

ViestiKirjoittaja Markus_K (make80) » 2.6.2009 13:00

valonviejä: Oliko toi 370hv 750nm etuvetoisessa T4:ssa? Mahtoi olla mielenkiintoinen ajettavuus.

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 2.6.2009 14:29

Etuvetoinen juu. Ajettavuus oli suorastaan kohtalainen alustamuutosten jälkeen, eikä lyönyt edes kolmosella enää runtua juuri koskaan. Juutuubista voi löytyä videonpätkää ennen alustamuutosta...

Kaikenkaikkiaan tuo edellinen setti oli toimiva, mutta täytyyhän harrastusten jatkua... ;)

peeki
-
Viestit: 1313
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 2.6.2009 20:56

kyllä mulle tuo alta 200hp riittää näin aluksi...

peeki
-
Viestit: 1313
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 2.6.2009 22:30

tuota ecua yritin irrottaa katsoakseni sen numeron.. ahdasta on kun tuo eberikin on tiellä ja kaiken lisäksi keskisormi on paketissa!

Eli:
ecun päällä oleva suojamuovi pois niin että näkyy johtosarja ja eculle menevä letku... pitääkö seuraavaksi nostaa johtimien liitintä ja irtoaako liitin nostamalla? siellä kyljessä on sitten 2 ruuvia joita löysäämällä ecu pitäisi kaiken järjen mukaan tulla nostamalla pois se siitä peltisestä telineestä?

Kiitos jos joku voisi valaista asiaa...

janneza
-
Viestit: 268
Liittynyt: 18.8.2004 21:44

ViestiKirjoittaja janneza » 3.6.2009 14:36

jo siihen menee alipaineletku niin tuo tieto riittää... eli sitten vaan keksit paikan joka tinaa sinulle kannat. =)

peeki
-
Viestit: 1313
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 3.6.2009 17:13

yksi piirikö sinne vaihdetaan ja minkälainen kanta sinne tinataan; lähinnä jalkojen määrä ja rasteriväli taitaa olla vakio? Haen sen tuolta elektroniikkakeskuksesta sitten ja vien sen tuonne laten elektroniikkaan, se korjailee muutenkin abs ym bokseja vaasassa suvilahdessa...

sittenhän saan "vakiopiirin" laitettua takaisin paikoilleen esim. auton vaihtaessa omistajaa...

janneza
-
Viestit: 268
Liittynyt: 18.8.2004 21:44

ViestiKirjoittaja janneza » 4.6.2009 11:23

Kaksi vaihtoehtoa: joko dil 28 tai 2 kpl plcc 32 ...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa