Tuommoinen ärsyke on tullu oireeks..?
Jokin rele naksuttaa todella tiheään aivan sirittämällä tuolla koelaudan sulakerasialla,mikä ja miks?
Kierroksilla ehkä hiukan tihenee mutta tyhjäkäynnilläkin sirittää eikä ole jatkuvaa vaa tulee aika ajoin mutta kuitenki päivittäin!
Laturia epäilivät ja olihan siellä hiilet(säädinpaketti) ja liukurengas finaalissa joten uusivat niitä ja laakeritkin, eli laturi kunnostettu..samalla vikakoodilukijalla ilmamassamittarikin oli vaihtoa vailla ja sekin nyt uusi alkuperäinen bosch paikoilleen, nuiden jälkeen koeajon suorittivat ja vikakoodit lukivat ei vikoja,mutta nyt ite ajelin nii siritys vain jatkuu ja kuuluu(huollot tehty tänään 6.5.-09)!?
Mielestäni auto ei vedä niin kuin pitäs!?
3B Passat -98 81kw Rele nakuttaa(sirittää) koelaudan alla?
Valvoja: ffp jäsenet
Sulla kuitenkin "sirittämistä".
Mulla on kanssa -89 passatti mutta 1.8T ja siitäkin olen nyt huomannut jonkun releen välillä vetävän (ihmeellisesti).
Ensinnäkin auton kun käynnistää, noin 3 sek. niin rele naksahtaa ja kierrokset pomppaa hetkellisesti noin 2-300 rpm. Se on todennäköisesti tuosta automaatti-ilmanvaihdosta johtuva asia.
Mutta sille en ole ymmärtänyt selitystä kun ajossa, joskus paikallaan ja joskus ajettaessa vaikka noin 2k kierroksilla joku rele naksahtaa ja hieman pompsahtaa taas kierrokset.
Tuota huomannut sekä automaatti asennossa sekä economy asennossa (ilmastointilaitteessa).
Johtuuko siitä vai pitääkö etsiä muualta?
Mulla on kanssa -89 passatti mutta 1.8T ja siitäkin olen nyt huomannut jonkun releen välillä vetävän (ihmeellisesti).
Ensinnäkin auton kun käynnistää, noin 3 sek. niin rele naksahtaa ja kierrokset pomppaa hetkellisesti noin 2-300 rpm. Se on todennäköisesti tuosta automaatti-ilmanvaihdosta johtuva asia.
Mutta sille en ole ymmärtänyt selitystä kun ajossa, joskus paikallaan ja joskus ajettaessa vaikka noin 2k kierroksilla joku rele naksahtaa ja hieman pompsahtaa taas kierrokset.
Tuota huomannut sekä automaatti asennossa sekä economy asennossa (ilmastointilaitteessa).
Johtuuko siitä vai pitääkö etsiä muualta?
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”