Onnistunut hipostelu kyllä.
EDIT: vähän parempaa kuvaa vielä noista takavaloista paikoillaan:
http://i2.photobucket.com/albums/y39/he ... ti-016.jpg
Valvoja: ffp jäsenet
Onnistunut hipostelu kyllä.
Näppärää jälkeä syntyy. Maalaa tuo orkkis maski välittömästi.. ja samaan rahaan menee tuo krominen merkkikin maaliin!
Hienosti on hifit laitettu.. Tulipa komeat nuista takavaloista.
Hyvältä näyttää =) Etupuskuriin sitten vielä Cupra-R lippa :)
Samalla kun maalailet, kannattaa maalata takaluukun VW-merkin tausta mustaksi, ettei ole tuollainen haalean harmaa. Omassa se häiritsi niin, että kilikalilla maalasin sen kumilätkän mustaksi, hyvin on kestänyt kohta kaksi vuotta. ;)
korin värinen vakiomaski musta ois paras vaihtoehto. siisti tulee kyllä. kyllä se vakio alahelma on musta ainakin ihan siisti tummassa autossa korinvärisenä
Uus rekkari ja ruuvit + peitelätkät. VÄLITTÖMÄSTI ;)
Mitä mahtais poliisisedät sanoa jos heittäis kesällä rekkarin kattotelineille? niin että se kuitenkin näkyisi hyvin?
Uudet kilvet 17e ja a-konttoreilta saa. Ruuvit ja peitelätkät jostain mainitsemistas paikoista. Missä nuo on maalattu?
Muistaakseni kilpi pitää olla etuakselin etupuolella, jotta se on laillinen.
Hyvältä näyttää modit tähän mennessä! Varsinkin tuo takavaloneppailu miellyttää omaa silmää kovasti. :peukku
Ihan hyvät nuo ois maalaamossakii maalatuiks. Myllytät vähä puskuria listojen ympäriltä, niin häivyttää vähä eroa?
Niin no, maavaraa saattaa kukin tarvita joskus. Mut itse ainakin käytän autoa lähinnä ajamiseen joten näyttelyautot erikseen. Muuten on pienellä saatu bora näyttämään todella hienolta, väri on kieltämättä aika komee varsinkin vahattuna. Ootko miettiny jos OEM xenon lyhdyt laittasit nokalle?
Minkälaisia ovat muuten soundiltaan nuo ground zeron elementit? Tekeekö niillä mittään?
maalaa noi puskurin alaritilät samalla värillä kun maski.. maalattuna pysyy aina siistinä mutta muovi menee aina harmaaks
ainaanpa topiccia sen verran, että mitähän kaikkea pitää haalia kasaan kun ryhtyy vetokoukkua Borasta poistamaan? Ilmeisesti takapuskurin sisään pitäisi orkkismallinen palkki hankkia? Onko sellainen kallis? Itsellä on irroitettava Kovil, joka ei kuitenkaan tunnu irtoavan, ja tuumailin että voisihan sen väkästellä vaikka kokonaisuudessaan pois perää rumentamasta kun ei sille käyttöä kuitenkaan ole.
Omastani joskus otin koukun pois niin ei joutunu puskuriin kajoomaan ollenka... ps. nätti näky oli livenä;)
Wau, eipä ollu varoja itelläni boraan ostaa xenoniumpioita. Kunhan hiot ja puunaat nuo kiiltäviksi ennen asennusta niin on näppärät =)
saat laitettua niihin normi korkeussäätömoottorit.. katsastuksen ajaks laitat vaan halogeeni polttimot umpioon niin ei tarvi yyber kalliita automaattisäätöjä alkaa virittelemään joilla ei oikeesti mitään tee..:) Mun mielipide mutta voihan sitä turhasta maksaa ittensä kipeeks jos välttämättä haluaa:D:D:D
Eiköhän tuo ihan pätevä peli oo.. ei kyllä hinnalla oo ainakaan pilattu. Oishan se mukava kun ei tarvii joka kerta halogeeneja laittaa katsastukseen.. Tuosta lakka asiasta oon sitä mieltä että voisi toimiakkin noissa hyvin kun toi xenoni ei kuumenna läheskä niin paljoa lasia.. Joutuukohan siihen sitten laskeen ensin sen läpinäkyvän muovitartunta pohjan? ei ois ainakaan pahitteeks.. nekun on yhtä kirkkaita kun lakatkin:)
minkä Jomin alustan tilasit ja mistä? Ja kokemuksia alustasta on tervetulleita kuhan nyt alle saat... Pitäs vaan omaan Passattii tilailla kans joku halpis säädettävä.
ai ai kun on komeet.. no kohta pääse sit lähemmäs maata:) vaihdas ny jo kesärenkaat alle:D:D:D
minkä Jomin alustan tilasit ja mistä? Ja kokemuksia alustasta on tervetulleita kuhan nyt alle saat... Pitäs vaan omaan Passattii tilailla kans joku halpis säädettävä.
Tyylillä etenevä projekti ! Siisti kohde ja hyvä maku sulla ;) Peukkuja !
Mulla on Golffissa jomin korkeussäädettävä alusta. Hintaan nähden ainakin mun mielestä hyvä setti. Pystyy ajelemaan kaupungilla ilman et paikat irtoo hampaista ja sopivan jämäkkä pieneen tossutukseenkin. Ei ihan radalle sopiva alusta mut eipä noilla mopoauton tehoilla radalle kehtaa mennäkään :D Ja alusta tilattu MDComprexilta
Jos toi on alle 10/2000 vuosmallia niin se ei tarvii automaattista korkeudensäätöä, manuaalinen riittää kyllä. Voip olla hankala löytää d2s halogeenipolttimoa :D. Siisti siitä tulee ku tonttiin laittaa!
vanteiden speksit? on kyllä komeet.. kaposet vähä ehkä mutta onhan speiserit keksitty:)
Millä ET:llä noi on? Eli mahtuuko tuonne adapterit edes väliin...
Mulla on possuissa FK:n adapterit, pirun laadukkaan oloiset limput. Tosin edestä joutui rälläköimään pyöränpultteja jonkun 6-7mm lyhyemmiksi, normimittaisilla pulteilla kun olisi jäänyt kantamaan pulttien kärjet napaa vasten, kun limput on vain 15mm paksut. Limpuissa siis kierteet, ei pinnapultteja...
Jotkut noista adpatereista on pinnapulteilla, joten tuota ongelmaa ei esiinny, kannattaa varmistaa etukäteen, ettei tarvii raapia päätään jälkikäteen, niinkuin mulle kävi. :D Itsehän nimittäin tietenkin oletin, että adaptereissa olisi ollut pinnapultit ja vanteet olis tullut kiinni muttereilla... Vaan toisin kävi ja joutui hieman tekemään ekstrahommaa, että sai vanteet alle. Tuosta normaalista M14x1,5 26mm kierreosalla varustetusta lyhyempää pallokartiopulttia kun ei ainakaan rengasliikkeen mukaan edes saa mistään.
eikös se niin ole että kaiken saa kaikkeen sopimaan sovittamalla:D:D
nonii.. mä pistän kanssa venyttelen kesäpallot alle kanssa alku viikosta niin tuu ihmettelee taas. Odottelen kyllä mielenkiinnolla lopputulosta tontituksen ja uusien vanteiden kanssa:)
tässä autossa on kyllä makua :) näyttääkö siltä et saat auton kiikalaan mennes "kuntoon" ? =)
Olipas hyviä "randomi kuvia autosta maanläheisempänä", tosin kolme viimeisintä linkkiä antoi saman kuvan.
Itse en lähtisi moiseen hommaan, vakaajatakoon kohdistuu kuitenkin aika rajuja voimia ajossa...
tosiaan vakiotakavalot on katsastuksen takia paikoillaan, en ole saanut aikaiseksi vaihtaa vielä kristalleja takaisin
Miksi ne ylipäätään piti ottaa pois? Eikös noissa FK:n kristalleissa ole kaikki hyväksynnätkin? Kyllä nuo ainakin täälläpäin kelpasivat katsastuksessa...
Mutta tontitus näyttää hyvältä, laitahan kuvia kunhan saat vanteet alle - mielenkiinnolla odotellaan lopputulosta :)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa