Katselin tuossa gigantin ja markantalon navigaattoreita.
Valmistajan sivuiltakaan ei oikein tunnu erot selviävän niin tietäisiko täällä joku?
Onko isoimmat erot automaattisessa yö-/päivä-tilassa, ohjelmaversiossa, tuulilasipidikkeessä ja uudemmassa ei olisi muistikorttipaikkaa?
Automaattinen yötila olisi kiva, mutta ei mikään must juttu. Teline on ainakin vanhemmassa vähän kenkku, mutta kaikkeen sitä tottuu. Muistikorttipaikka sen sijaan olisi ehdoton. Onko uudemmassa sitä?
Vielä jos joku tietäisi kertoa mitä ohjelmaversiota tuohon uudemmannäköiseen tarjotaan? Vanhempaan on 8.010.
Tottakai vanhempaankin laitettaisiin uudemman puukotettu ohjelma, mutta olishan se kivempi jos laite olisi uudempaa suunnittelua.
Akunkestossa ei varmaankaan ole havaittavaa eroa?
Halvempien Tomtomien eroja?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Automaattisen yötilan ainakin itse olen ottanut pois päältä (oliko mulla nyt tomtom go520 tms). Rupesi ärsyttämään kun mielestäni se ei toiminut niin kuin olisin halunnut. Yö/päivätilan vaihto on niin helppo ja nopea että ei sillä niin väliä vaikkei automaattinen olekkaan. Sen sijaan automaattinen kirkkaudensäätö on paljon parempi.
Automaattinen yötila olisi kiva, mutta ei mikään must juttu
Kokeile Suntimea: http://www.webazar.org/tomtom/suntime.php?lang=uk
Toimii ainakin aidossa ja alkuperäisessä ONE:ssa, jossa myös SD-korttipaikka ;)
E: Melkeinpä veikkaisin ettei kummassakaan mallissa ole korttipaikkaa koska kartat ovat sisäisessä muistissa. Toisessa vaan on giga muistia ja toisessa puoli. TomTomin sivuston mukaan XL Classic Regional -mallissa ei ole korttipaikkaa.
E2: TomTom myy sivustollaan USA:n karttoja SD-kortilla ja kehuu sen sopivan seuraaviin malleihin: GO 300, GO 500, GO 510, GO 710, ONE, ONE - 2nd Edition, ONE IQ Routes Europe, ONE IQ Routes Regional.
Viimeksi muokannut SS, 19.4.2009 15:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”