Kesärenkaat pitäisi saada kohta vanteille. Mikä olisi hyvä ja edullinen paikka rengastöiden teettämiseen Oulussa.
Laittakaa vinkkejä hyväksi todetuista paikoista.
Missä teettää rengastyöt Oulussa?
Valvoja: ffp jäsenet
Euromasterilla ollu ainakin tähän asti ihan hyvä palvelu ok hintaan.
Entinen Toppilan vanne ja rengaspörssi, nykyisin tais olla juuri euromasteri on tarjonnut nopeaa ja kohtuu edullista palvelua.
Kerran käytin myös kiireessä tuolla rengas Savema tjsp hiukkavaaran suunnassa. Palvelu toimi ja oli edullista, mutta se jonkin verran krapulaisen olonen apumies sai sopimaan kaikki renkaat konttiin luukun ollessa kiinni, jota itse en koskaan onnistunut entisen auton kanssa tekemään.
Kajari tuli hattuhyllystä "läskeineen" läpi...
Kerran käytin myös kiireessä tuolla rengas Savema tjsp hiukkavaaran suunnassa. Palvelu toimi ja oli edullista, mutta se jonkin verran krapulaisen olonen apumies sai sopimaan kaikki renkaat konttiin luukun ollessa kiinni, jota itse en koskaan onnistunut entisen auton kanssa tekemään.
Kajari tuli hattuhyllystä "läskeineen" läpi...
http://www.autokumi.fi/
täältä myös pisteet tuonne... ongelmitta vaihdettiin uudet kumit
20":lle kromivanteille ja kuulemma isommatkin sujuvat ongelmitta.
työskentely oli ripeää, ja ennenkaikkea huomasi että vannetta osattiin käsitellä sen vaatimalla varovaisuudella.
täältä myös pisteet tuonne... ongelmitta vaihdettiin uudet kumit
20":lle kromivanteille ja kuulemma isommatkin sujuvat ongelmitta.
työskentely oli ripeää, ja ennenkaikkea huomasi että vannetta osattiin käsitellä sen vaatimalla varovaisuudella.
-
- -
- Viesti:
Oulun Wetteriä ei voi suositella, olivat unohtaneet tasapainottaa sieltä ostetut renkaat ja vanteet. En tiedä missä työt teettävät, mutta meinasi täristellä mahtottomasti ja noihin erittäin laadukkaisiin Volvon alkuperäisiin vanteisiin laitettiin sitten toisessa liikkeessä painoja n 390 grammaa. Eli melkein sata grammaa/17" vanne. Onneksi Wetteri on kuitenkin edullinen!
Mutta itse asiaan, k-rengas on paras. Homma toimii ja esimerkiksi vanteet kiristetään paikoilleen momenttiavaimella!
Mutta itse asiaan, k-rengas on paras. Homma toimii ja esimerkiksi vanteet kiristetään paikoilleen momenttiavaimella!
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”