1.6d Caddy mittarivalo ja kello ei toimi

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

OQO
-

1.6d Caddy mittarivalo ja kello ei toimi

ViestiKirjoittaja OQO » 23.3.2009 22:06

Auto siis -88 Caddy 1.6D ja ongelmana on ettei mittariston taustavalo eikä kello toimi. Onko näille jokin oma sulake? Sulakekaaviota en omista mutta kun katsoin kaikki sulakkeet niin kunnossa näyttävät olevan. Jos ei niin miten mittariston saa helpoiten irti ja millaset polttimot pitää etsiä että ne sopii sinne? Entä millä tuon kellon saisi toimimaan? Se ei liiku mihinkään jos ei itse pyöritä :D Kello siis ihan viisarikello.

edit: Kello rupesi toimimaan kun löysin yhden rikkinäisen sulakkeen ja vaihdoin sen. samalla rupesi toimimaan kattovalo, radio ja tupakansytytin, mutta mittarinvalot ei pala vieläkään vaikka kaikkien sulakkeiden pitäisi nyt olla kunnossa. Onko caddyn mittaristossa edes muuta valoa kuin taustavalo? Esim kilometrimittarille oma valo? Entä onko valokatkaisijalla taustavalo?

agee
-

ViestiKirjoittaja agee » 25.3.2009 5:13

Mulla on -90 caddy. Mittarivalot lienevät samalla tavalla vaihdettavissa kun esim kakkoskori kolffissa. Caddyssä on koko kojetaulu kiinni jollain 10 ruuvilla, joten mittaristo oli muistaakseni itse neljällä ruuvilla, mut koko etupaneeli (jonka alla mittaristo siis on) on kans neljällä ruuvilla. Eiköhän se sieltä aukene, kun ruuvi kerrallaan irroittelet...:)

agee
-

ViestiKirjoittaja agee » 25.3.2009 5:14

Katkaisijoissa ei ole taustavaloja.

cbede
-

caddyn mittari

ViestiKirjoittaja cbede » 27.3.2009 9:14

mulla ihan sama ongelma oli kans caddys, kelloo en ole saanut vieläkään toimimaan, mutta caddys on ihan erilliset polttimot mittaristos. mut sit se mittari taulun piirilevy on semmonen muovinen paska. :D mittaristo on helppo saada irti jos on pienet kädet kun täytyy mittarin takaa ruuvata nopeusmittarin vaijeri irti.

pepputemppu
-

ViestiKirjoittaja pepputemppu » 7.12.2009 7:51

Lainataan vanhaa ketjua:

Onkohan Caddyssä valokatkaisijan taustavalo, lämppärin taustavalo ja tupakinsytkän "taustavalo" minkä sulakkeen takana? Mittariston taustavalot sain korjattua mutta kun yleismittarilla kokeilin niin valokatkaisijan taustavalolle ei tullut edes sähköä.

Ainakin valokatkaisija ja lämppärin taustavalot olis kiva saada toimimaan. Ja kai ne joskus ovat toimineet kun molemmille sähköpiuhat tulevat...

Tai olisiko jollakulla jotain muuta villiä arvausta mistä muualta kuin sulakkeesta voisin alkaa etsiä vikaa?

pepputemppu
-

ViestiKirjoittaja pepputemppu » 7.12.2009 8:07

Itse itselleni vastaten:

Kun osasin käyttää Googlea hakusanoillla Caddy Fuses niin vastaan tulivat seuraavat linkit:
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=36532
ja
http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35549

En tosin äkkiä löytänyt tuosta itselle apua. Pitää katsoa ajan kanssa.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”