Firma mankeloi kaaren lommolle.
Valvoja: ffp jäsenet
Firma mankeloi kaaren lommolle.
Tilasin täksi päiväksi ajan Tuusulalaiseen firmaan etukaarien mankeloimiseen a 50€ kaari.
Jätin auton heille ja he ilmoittivat homman olevan hallussa.
Tunnin päästä kun tulin takaisin ihmettelin miksi he olivat vielä ensimmäisen kaaren kimpussa? Olivat alkaneet suoraan mankeloimaan ilman että olisivat irroittaneet/leikanneet niitä sisälokaria pitäviä kiinnikkeitä tms mitkä passatin 3b pokkauksessa yleensä edestä leikataan. Seurauksena että vasen etulokari oli mukavasti lommolla ja paikalle tullessani työntekijät hakkasivat tavallisella vasaralla ja kuumailmapuhaltimella pelliä suoraksi.
He kertoivat etteivät olleet huomanneet niitä sisälokarin kiinnitysjuttuja ja perustelivat sitä sillä etteivät olleet ennen pokanneet passatin kaaria vaan lähinnä Bemarien, eivätkä olisi näin vastuussa. joku 30minuuttia he vielä yrittivät suoristaa kaarta, mutta se meni vaan pahempaan suuntaan koska väkisin vetivät sitä mankelia kaarta vasten. Siinä vaiheessa puutuin peliin kun työntekijöistä toinen sanoi toiselle että maali alkaa vähitellen lähteä ja pyysin että mietittäisiin tässä vaiheessa mitä tehdään
Kuulemma kaarten pokkaus on aina asiakkaan vastuulla? Käsittääkseni koskee tapauksia jossa kaaret ruosteiset ja maali heikossa kunnossa ym, mutta sisältääkö se työntekijän virheetkin? Pitäisi siis itse maksaa koko lysti.
Kaikista eniten ihmetytti heidän antamansa neuvot, miten kannattaa korjata tuo lokari.
1. ehdotus. Kittiä päälle ja 7 € paikkamaali varaosakaupasta päälle...
2. ehdotus. Laitat vakuutuksen kautta ja teet lokariin tahallasi jälkiä että vakuutusyhtiö menisi halpaan!!!
En edellämainittuihin suostunut vaan sanoin ottavani asian myöhemmin esille ja ilmoittamalla asiasta firman johtajalle, joka ei ollut tilanteessa paikalla.
Mitään järkeviä neuvoja asiaan vai uutta lokaria hommaamaan vaan?
Jonkinlaista kuvaa lokarista:
http://img8.imageshack.us/my.php?image=lommo1.jpg
Jätin auton heille ja he ilmoittivat homman olevan hallussa.
Tunnin päästä kun tulin takaisin ihmettelin miksi he olivat vielä ensimmäisen kaaren kimpussa? Olivat alkaneet suoraan mankeloimaan ilman että olisivat irroittaneet/leikanneet niitä sisälokaria pitäviä kiinnikkeitä tms mitkä passatin 3b pokkauksessa yleensä edestä leikataan. Seurauksena että vasen etulokari oli mukavasti lommolla ja paikalle tullessani työntekijät hakkasivat tavallisella vasaralla ja kuumailmapuhaltimella pelliä suoraksi.
He kertoivat etteivät olleet huomanneet niitä sisälokarin kiinnitysjuttuja ja perustelivat sitä sillä etteivät olleet ennen pokanneet passatin kaaria vaan lähinnä Bemarien, eivätkä olisi näin vastuussa. joku 30minuuttia he vielä yrittivät suoristaa kaarta, mutta se meni vaan pahempaan suuntaan koska väkisin vetivät sitä mankelia kaarta vasten. Siinä vaiheessa puutuin peliin kun työntekijöistä toinen sanoi toiselle että maali alkaa vähitellen lähteä ja pyysin että mietittäisiin tässä vaiheessa mitä tehdään
Kuulemma kaarten pokkaus on aina asiakkaan vastuulla? Käsittääkseni koskee tapauksia jossa kaaret ruosteiset ja maali heikossa kunnossa ym, mutta sisältääkö se työntekijän virheetkin? Pitäisi siis itse maksaa koko lysti.
Kaikista eniten ihmetytti heidän antamansa neuvot, miten kannattaa korjata tuo lokari.
1. ehdotus. Kittiä päälle ja 7 € paikkamaali varaosakaupasta päälle...
2. ehdotus. Laitat vakuutuksen kautta ja teet lokariin tahallasi jälkiä että vakuutusyhtiö menisi halpaan!!!
En edellämainittuihin suostunut vaan sanoin ottavani asian myöhemmin esille ja ilmoittamalla asiasta firman johtajalle, joka ei ollut tilanteessa paikalla.
Mitään järkeviä neuvoja asiaan vai uutta lokaria hommaamaan vaan?
Jonkinlaista kuvaa lokarista:
http://img8.imageshack.us/my.php?image=lommo1.jpg
Joo kunhat et mee vaatii tällä asenteella mitään:
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t572994
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t572994
2. ehdotus. Laitat vakuutuksen kautta ja teet lokariin tahallasi jälkiä että vakuutusyhtiö menisi halpaan!!!
Kuulostaa kyllä sellaiselta ehdotukselta, että vakuutusyhtiöitäkin saattaisi kiinnostaa moinen yrittäjä.
Muutoinkin touhu vaikuttaa kyllä sellaiselta, että ottaisin yhteyttä Hannu Karpoon, Poliisiin tai Kuningaskuluttajaan. Uskomatonta meininkiä.
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Firmalla pitää olla vakuutus tuommoisia tapauksia varten ja jos ei "firma" ota antaa niin "mankeloijan" pussista sitten.
Itse sen sanoit:
Jos "johtaja" on samoilla linjoilla työntekijöiden kanssa, niin voi voi...
Mitään järkeviä neuvoja asiaan vai uutta lokaria hommaamaan vaan?
Itse sen sanoit:
sanoin ottavani asian myöhemmin esille ja ilmoittamalla asiasta firman johtajalle
Jos "johtaja" on samoilla linjoilla työntekijöiden kanssa, niin voi voi...
En paljasta ennenkuin puhun asiasta johtajalle, joka on viikon lomalla juuri sopivasti...
Arvaatkaa vit****** ,kun olet saamassa auton valmiiksi, jota olet pari vuotta rakennellut kaikilla ylimääräisillä rahoillasi. Odotat että saat tontittaa auton kunnolla pokkauttamalla kaaret ja laittaa Keraselta saadut rial daytonat alle kevään koittaessa.
Tuossakin korjaushässäkässä menee niin paljon aikaa että joutuu varmaan ajamaan kesän tuolla kierolla lokarilla.
Arvaatkaa vit****** ,kun olet saamassa auton valmiiksi, jota olet pari vuotta rakennellut kaikilla ylimääräisillä rahoillasi. Odotat että saat tontittaa auton kunnolla pokkauttamalla kaaret ja laittaa Keraselta saadut rial daytonat alle kevään koittaessa.
Tuossakin korjaushässäkässä menee niin paljon aikaa että joutuu varmaan ajamaan kesän tuolla kierolla lokarilla.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 12 vierailijaa