Hiusten kasvun lopettaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
Hiusten kasvun lopettaminen?
Olisin kiitollinen jos joku kertoisi miten hiusten kasvamisen saa lopetettua?
Nyt hiusten leikkaamiseen kuluu noin 20€ vuodessa, ja mielestäni se on liikaa.
Pään upottaminen lipeään ei auta.
Muita keinoja?
Muita keinoja?
Jutusta päätellen oletkin kokeillu jo tuota lipeäkylpyä.
Itse en kyllä kovin huolissani olis jos 20e/v kuluilla hiuksen leikkuusta selviää. Mut kait se on tää yleinen taantuma mikä saa ihmiset sekaisin.
Itsellä tuo kasvun hidastuminen tuli geeneissä ja siirryin sitte leikkaamaan itse. Vaati tosin laadukkaan niittokoneen oston.
Itse en kyllä kovin huolissani olis jos 20e/v kuluilla hiuksen leikkuusta selviää. Mut kait se on tää yleinen taantuma mikä saa ihmiset sekaisin.
Itsellä tuo kasvun hidastuminen tuli geeneissä ja siirryin sitte leikkaamaan itse. Vaati tosin laadukkaan niittokoneen oston.
Viimeksi muokannut andeRS, 5.3.2009 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joitakin vuosia sitten tekivät kaverille polttari källin.. hiukset oli puoleen selkään ulottuvat ja helvatan paksut.. isäntä sammui sitten jossain vaiheessa iltaa ja hiukset olivat ajelleet ensin pois ihan kokonaan ja sen jälkeen hiusvahaa tms. ainetta päänahkaan ja silkkiliinalla kiillotus..
aamulla oli ollut päänahka todella kiiltävässä kunnossa, mutta källistä oli tullut vähän ajateltua pahempi, eli hiuksia ei kasva vieläkään päässä.. ihan joitain yksittäisiä hiuksia siellä täällä, mutta kalju on muuten
aamulla oli ollut päänahka todella kiiltävässä kunnossa, mutta källistä oli tullut vähän ajateltua pahempi, eli hiuksia ei kasva vieläkään päässä.. ihan joitain yksittäisiä hiuksia siellä täällä, mutta kalju on muuten
-
- -
Olisin kiitollinen jos joku kertoisi miten hiusten kasvamisen saa lopetettua?
Muita keinoja?
Tuommoisen kanssa olen minä pärjännyt ;)
Itse kun leikkaa, ei ole muilla mitään sanomista =D
Kun tukanleikkuu maksaa parturissa normaalisti sen ~20€/kerta, niin taidat suosia jonkinlaista röllipeikko-lookkia kun sulla on vuosikulut ne samat 20€?
Kannattaa ottaa ne hiukset silloin kerralla talteen ja myydä, niinhän ne tekee nuoret tytötkin jossain köyhässä Aasian maassa, myyvät hiuksensa ja niitä sitten asennellaan täällä sivistysmaissa naisille omien hiuksien jatkoksi.
Kannattaa ottaa ne hiukset silloin kerralla talteen ja myydä, niinhän ne tekee nuoret tytötkin jossain köyhässä Aasian maassa, myyvät hiuksensa ja niitä sitten asennellaan täällä sivistysmaissa naisille omien hiuksien jatkoksi.
itse suosin tuota natsilookkia ihan vaan tilanteen pakosta:)
hiukset kasvaa, mutta takaraivoon jääpi tikkataulu;)
2003 hääkuvan oton jälkeen kaljuksi ja yhä jatkuu.
viime vuonna kokeilin kasvattaa tuota hiuslaitetta, kunnes vaimo sanoi että ajappa poies se me ollaan menos ihmisten ilmoille...
paras ja silein ratkaisu gillette mach3 kerran viikossa 6vuoden ajan jo ja toimii...
voit tietenkin upottaa pääsi vaikka naftatynnyriin tai vaikka jopa kokeilla kosaania...
hiukset kasvaa, mutta takaraivoon jääpi tikkataulu;)
2003 hääkuvan oton jälkeen kaljuksi ja yhä jatkuu.
viime vuonna kokeilin kasvattaa tuota hiuslaitetta, kunnes vaimo sanoi että ajappa poies se me ollaan menos ihmisten ilmoille...
paras ja silein ratkaisu gillette mach3 kerran viikossa 6vuoden ajan jo ja toimii...
voit tietenkin upottaa pääsi vaikka naftatynnyriin tai vaikka jopa kokeilla kosaania...
Jos ei lipeä auta, niin toimisiko perinteinen intiaanitemppu, eli päänahka irti?
En kyllä suosittele kokeilemaan, mutta joku näyttää testanneen asiaa kulmakarvoilla ja suht toimivalta näyttää.
Linkit voi sisältää voimakkaita kohtauksia ja niitä ei suositella herkille henkilöille.
http://news.bmezine.com/2009/01/05/full ... w-removal/
http://news.bmezine.com/2009/01/12/eyeb ... sy-update/
En kyllä suosittele kokeilemaan, mutta joku näyttää testanneen asiaa kulmakarvoilla ja suht toimivalta näyttää.
Linkit voi sisältää voimakkaita kohtauksia ja niitä ei suositella herkille henkilöille.
http://news.bmezine.com/2009/01/05/full ... w-removal/
http://news.bmezine.com/2009/01/12/eyeb ... sy-update/
Äitee on parturikampaaja, maskeeraaja, meikkaaja jne. Ja tekee myös karvojenpoistoa sokerilla. Sillä kuulemma kun muutaman kerran vetää niin ensin hidastuu kasvu ja saattaa loppua kokonaan. Mahtaisikos tuollane soveltua hiuksiin? Tosin se sokerilla poisto tietenkin maksaa :D Nyt en vaan muista kuinka paljon.
ihon siirto pakarasta? muoto vois olla aika lähellä, ku muistaa jättää reiän paikalleen pakaraan, ettei tu toinen silmäkulma sitte ryppyseks... :D
Mäkin vuoden 98 jälkeen ollu aina "kalju", paitti häissäni 2002, jolloin karva oli huisit 20mm. Ei o elämä tullu kalliiks ku eka tukkakone makso muistaakseni 27markkaa ja se kesti vuoteen 2004 asti, ja tää uus jonka ostin toisen hajottua makso 9,90 euroa, joten mun tukanleikkuut 11 vuoden ajalta on maksanu about 14,50 eskoo :D (jos ei sähköä lasketa)
Tosin ei se peilikalju o koskaan tolla konstilla. Ja höylätessä tullee aina rupia :(
ps. se on köyhä joka säästää...
Mäkin vuoden 98 jälkeen ollu aina "kalju", paitti häissäni 2002, jolloin karva oli huisit 20mm. Ei o elämä tullu kalliiks ku eka tukkakone makso muistaakseni 27markkaa ja se kesti vuoteen 2004 asti, ja tää uus jonka ostin toisen hajottua makso 9,90 euroa, joten mun tukanleikkuut 11 vuoden ajalta on maksanu about 14,50 eskoo :D (jos ei sähköä lasketa)
Tosin ei se peilikalju o koskaan tolla konstilla. Ja höylätessä tullee aina rupia :(
ps. se on köyhä joka säästää...
-
- -
Ja inttilegenda kertoo myös, että kun kiilottaa päänahkansa sillä intin kenkälankilla, niin loppuis kasvu siihen paikkaan.
Läksiäispilana lankattiin kapiaisten vessan rengas (oli musta jo ennestään).
Eipä ole tullut kyseltyä pysähtyikö karvojen kasvu =D
ps. ko. tapahtumasta on jo muutama vuosi aikaa...
-
- -
mielestäni 20e vudessa ei ole paha hinta! itse pidin vuoden siiliä intin jälkeen, jostain syystä, varmaan käytännölisyyden takia.. nykyään käyn kerran kuussa 5e laaki. ei sekään paha mielestäni. joskus maksoin sen 20e kerta joka oli mielestäni kiskontaa siitä työstä jonka tyttö juotu tekemään.. osta kone ja ajele sillä ja loput partakoneella!! ja taas mennään!! =)
-
- -
^ joopa. Tän ketjun innoittamana laskin, että taitaa mennä lähemmäs 400 euroa vuodessa näihin parturointimaksuihin. No, kukin tyylillään.... :D
Ja toinen äärilaita, eli "sähkökulut".
Itseltäni lainaten:
Tuommoisen kanssa olen minä pärjännyt ;)
Itse kun leikkaa, ei ole muilla mitään sanomista =D
Muut menee varmaan sille ja välille...
Itse suosin kanssa tuota omaa leikkuria joita löytyy marketeista pilkkahintaan ja kestää vuosia.
Kyllähän sen hiustenkasvun saa tietenkin loppumaan jos kaljuun hinkkaa kaikki mahdolliset tekniseksi liuottimeksi luokiteltavat aineet mitä autotallista löytyy mutta kannattaa muistaa että ne aivot sijaitsee siinä välittömässä läheisyydessä, joten saattaa mennä pääkin vähän sekaisin.
Kyllähän sen hiustenkasvun saa tietenkin loppumaan jos kaljuun hinkkaa kaikki mahdolliset tekniseksi liuottimeksi luokiteltavat aineet mitä autotallista löytyy mutta kannattaa muistaa että ne aivot sijaitsee siinä välittömässä läheisyydessä, joten saattaa mennä pääkin vähän sekaisin.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”