Kuinka korkealle porukka arvostaa Euroissa tuollaisen auton kun kilsoja takana 200tkm?
Varusteitahan on aika kivasti perus gti:n nähden, mutta autokauppias ei niistä kovin paljon lisää anna? Melkein sama jos perus auton veisi tarjolle.
Golf mk3 2.0Gti 16V 20v juhlamalli 1997, hinta arvioita
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk3 2.0Gti 16V 20v juhlamalli 1997, hinta arvioita
Viimeksi muokannut vp44, 1.3.2009 12:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Olisi ehkä ihan hyvä vähän mainita mitä nämä varusteet ovat. Löytyykö esim ilmastointia vai onko kattoluukku vai kenties molemmat.Kolmi vai viisiovinen kori. Onko auto täysin alkuperäinen vai onko "koristeltu ja töönailtu" jne.
Nyt tiedossa olevilla tiedoilla autosta ei pysty oikeen rakentamaan minkäänkään laista kokonaiskuvaa.
Nettiauton tarjonnan kun katsoo läpi ni saa vähän osviittaa kyseisen ikäisistä pyydettävistä summista.
Muutamat varusteet kuten tuo 16 v moottori ja esim. ilmastointi ovat hintaa hieman korottavia varusteita.Mutta kyllä auton yleinen kunto vaikuttaa kuitenkin kaikkein eniten.
Nyt tiedossa olevilla tiedoilla autosta ei pysty oikeen rakentamaan minkäänkään laista kokonaiskuvaa.
Nettiauton tarjonnan kun katsoo läpi ni saa vähän osviittaa kyseisen ikäisistä pyydettävistä summista.
Muutamat varusteet kuten tuo 16 v moottori ja esim. ilmastointi ovat hintaa hieman korottavia varusteita.Mutta kyllä auton yleinen kunto vaikuttaa kuitenkin kaikkein eniten.
Totta helpompi arvioida.
Ajattelin, että tuo 20v juhlamalli olisi varusteiden puolesta aina liki samanlainen.
Ilmastointi manuaalinen, kattoluukku, 16v, neliovinen, metalliväri, alustasarja, kat-back.
Kirkaslasiset etu-umpiot (mk4). Alkuperäiset 16" bbs vanteet.
Siinä varmaankin oleellisimmat.
Nuo mallit alkavat olla yli 10v ikäisiä. Ehkä jotkut hinta pyynnöt liian kovia kovaan auton maineeseenkin nähden.
Alkaa saamaan jo 1.8T malleja samaan hintaan tai pienellä lisä panostuksella.
Ajattelin, että tuo 20v juhlamalli olisi varusteiden puolesta aina liki samanlainen.
Ilmastointi manuaalinen, kattoluukku, 16v, neliovinen, metalliväri, alustasarja, kat-back.
Kirkaslasiset etu-umpiot (mk4). Alkuperäiset 16" bbs vanteet.
Siinä varmaankin oleellisimmat.
Nuo mallit alkavat olla yli 10v ikäisiä. Ehkä jotkut hinta pyynnöt liian kovia kovaan auton maineeseenkin nähden.
Alkaa saamaan jo 1.8T malleja samaan hintaan tai pienellä lisä panostuksella.
Tuntuu 20-Jahren arvostus olevan suhteellisesti korkeammalla Suomen rajojen ulko-, kuin sisäpuolella, ainakin mitä olen Mobilea selaillut. Tosin 20-Jahre GTI/TDI on kovemmassa huudossa kuin bensamallit, niissä tuo varustelutaso dieseliksi on muutenkin "kohdallaan". Eipä tuossa yllä ole juuri GTI peruskaurasta poiketen mitään mielenkiintoista. Löytyykö 2-osaisia BBS vanteita 2-kierrosta?, nuo g4-look umpiotkin on jälkeempäin keulalle löytäneet tiensä, eikä ole juhlamallin ostajalle välttämättä mieleen. 16-venttiiilisyys on ainut "valtti" punaisista tikkauksista ratissa ja vaihdekepin pussissa ei lie makseta juuri extraa nupin ja mittaripohjien ohella. Manuaali-ilmastointikin, voisi olla climatronic versio ja kaikki ei edes innostu retrokuosista penkeissä ja/tai punaisista turvavöistä, hyväkuntoinen musta nahkasisusta ja mustat vyöt istuvat omaan silmäänkin paremmin. Tuollaisilla varusteilla varustettu, yksilönumeroitu 20-JAHRE LIMITED GTI/TDI oli jo tulla Itävallasta haettuakin. Yllätys ei varmaan kuitenkaan ole että hinta- ja veropoliittisista syistä kaupat jäi toteutumatta ja varmaan olisi sanomattakin selvää, että kyseinen ajoneuvo oli omistajansa silmäterä, vain kesäkäytössä ollut, +150tkm ajettu, virheetön yksilö.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa