Mikä DVD -soitin kotiteatteriin n. 100€ hintaluokassa?
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä DVD -soitin kotiteatteriin n. 100€ hintaluokassa?
Mikähän olisi sopiva laite? Tuota kävin jo ihmettelemässä ja vaikutti ihan viksulta laitteelta.
Valokuitukaapelia ei ilmeisesti enää oikein käytetä? Nykyään tulee ääni dvd:ltä vahvistimelle valokuitua pitkin mutta näistä uusista laitteista sitä ei näytä löytyvän enää. Ilmeisesti sillä oranssilla koaksiaalilla saa hoidettua saman asian? HDMI:tä ei siis löydy vahvistimesta eikä tykistä mutta ääni olisi kiva saada digitaalisena ulos.
Valokuitukaapelia ei ilmeisesti enää oikein käytetä? Nykyään tulee ääni dvd:ltä vahvistimelle valokuitua pitkin mutta näistä uusista laitteista sitä ei näytä löytyvän enää. Ilmeisesti sillä oranssilla koaksiaalilla saa hoidettua saman asian? HDMI:tä ei siis löydy vahvistimesta eikä tykistä mutta ääni olisi kiva saada digitaalisena ulos.
Mä en sonyn tuotteisiin koskisi. Pioneerilla on asiallisia pelejä, ei taida ihan 100e saada vielä tingittyä, mutta vähän lisää... Omasta taisin maksaa 120e tms.
Kysele http://www.hifihuone.fi
Kysele http://www.hifihuone.fi
^ Ja selkeät suomenkieliset valikot!
Itsellä ollut kohta 9 vuotta silloin testivoittoja kerännyt Sony DVP-NS400D.
Maksoi tuolloin ~3000mk. Toiminut aina loistavasti ja toimii edelleen.
Nykyisin kyllä tulee useimmiten DVD:t kastottua PS3:lla sen hyvän skaalaimen takia.
Itsellä ollut kohta 9 vuotta silloin testivoittoja kerännyt Sony DVP-NS400D.
Maksoi tuolloin ~3000mk. Toiminut aina loistavasti ja toimii edelleen.
Nykyisin kyllä tulee useimmiten DVD:t kastottua PS3:lla sen hyvän skaalaimen takia.
En ole isommin jaksanut. Kovasti noi kaverit joilla hemmabiolaitteita, niin sanoo että erot on aika selkeitä, kun on se laadukas tykki ym. Mulla 32" taulutelkka, ex Onkyo (hyväpeli, tais olla 650e @ vuonna 2002) muttei HDMI:tä eikä Componenttia kuvalle, ostin ton perus pioneerin, pioneer pesi onkyon kuvanlaadussa selkeesti.. HDMI:tä käyttäen.
Jos kattelee leffoja joskus ja jouluna, jostain perustelkasta, en hirveetä ressiä asiasta ottaisi. Mutta jos tykillä katselee.. eroja takuulla alkaa löytyä.
Jos kattelee leffoja joskus ja jouluna, jostain perustelkasta, en hirveetä ressiä asiasta ottaisi. Mutta jos tykillä katselee.. eroja takuulla alkaa löytyä.
OK, pohdin vain että riittäiskö pelkkä PS3 hoitamaan tuon kuvapuolen p720 tykille?
Tällä hetkellä soittimena joku 6 vuotta vanha sony dvp-ns76H.
Edit: Korjattiin soittimen malli.
No, joo, kyllä mäkin mielelläni boikotoisin sonya mutta en tiedä sitten kiinnostavampaa vehjettä PS3 vaihtoehdoksi.
Tällä hetkellä soittimena joku 6 vuotta vanha sony dvp-ns76H.
Edit: Korjattiin soittimen malli.
No, joo, kyllä mäkin mielelläni boikotoisin sonya mutta en tiedä sitten kiinnostavampaa vehjettä PS3 vaihtoehdoksi.
Viimeksi muokannut SR2001, 16.1.2009 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eipä taida kellään olla mitään mallia suositella...? :)
Gigantissa oli joku Pioneerin soitin 99€ mutta vähän epäilyttää, että on Pioneerin "hinnat alkaen" malli.
e: taisi siis olla tämä DV310S. Tuo sopisi värinkin puolesta hyvin.
Onkohan järkeä panostaa vähän enemmän, esim. DV410VK tai DV610AVK ??
Eikö noissa tosissaan sitä valokuituliitäntää enää ole missään?
Pioneerilla on asiallisia pelejä, ei taida ihan 100e saada vielä tingittyä, mutta vähän lisää...
Gigantissa oli joku Pioneerin soitin 99€ mutta vähän epäilyttää, että on Pioneerin "hinnat alkaen" malli.
e: taisi siis olla tämä DV310S. Tuo sopisi värinkin puolesta hyvin.
Onkohan järkeä panostaa vähän enemmän, esim. DV410VK tai DV610AVK ??
Eikö noissa tosissaan sitä valokuituliitäntää enää ole missään?
Vaikka Tuollainen
Mulla olis ylimääräisenä jokin tuota vastaava? laite, ja jos joku sen vaikka vantaalle tarpeeseen kuskaa niin hommahan olisi bueno. Viimeksi kun kokeilin niin kaukosäätimen paristoissa oli virtaa.
Muovirimpulahan se on, mutta ei taida kaupastakaan satasella patarautaista saada. ..kai sillä kymmenkunta leffaa on katseltu. En jaksa nyt papereita siitä etsiä, mutta ei siinä näppejään polta, ja jotain dokumenttia ennen luovutusta pyrin sen hankinnastakin etsimään.
...ai niin. Muistaakseni toi mun laite ei skaalaa hd-materiaaliksi, ja tästä olen melkoisen varmakin.
SR2001 "Järkevissä" hintaluokissa taitaa ainoastaan OPPO tehdä yhtä hyvää kamaa kuin PS3 on DVD-pyörittimenä. Jos sulla on pleikkakolmonen, eikä sen tuuletin häiritse liiaksi, niin et taida ihan pikkurahaan parempaa laitetta leffoillekaan saada.
Mulla olis ylimääräisenä jokin tuota vastaava? laite, ja jos joku sen vaikka vantaalle tarpeeseen kuskaa niin hommahan olisi bueno. Viimeksi kun kokeilin niin kaukosäätimen paristoissa oli virtaa.
Muovirimpulahan se on, mutta ei taida kaupastakaan satasella patarautaista saada. ..kai sillä kymmenkunta leffaa on katseltu. En jaksa nyt papereita siitä etsiä, mutta ei siinä näppejään polta, ja jotain dokumenttia ennen luovutusta pyrin sen hankinnastakin etsimään.
...ai niin. Muistaakseni toi mun laite ei skaalaa hd-materiaaliksi, ja tästä olen melkoisen varmakin.
SR2001 "Järkevissä" hintaluokissa taitaa ainoastaan OPPO tehdä yhtä hyvää kamaa kuin PS3 on DVD-pyörittimenä. Jos sulla on pleikkakolmonen, eikä sen tuuletin häiritse liiaksi, niin et taida ihan pikkurahaan parempaa laitetta leffoillekaan saada.
PS3:ssa on yksi huono puoli, ulostulo äänelle on JOKO optinen TAI HDMI
Tuo on minuakin ärsyttänyt tuossa, kun pienet pelisessiot kelpaa kyllä pelata television kaiuttimilla, eli ääni menisi HDMI-kaapelia pitkin, mutta vakavammat pelailut ja leffaillat viettää mieluummin äänen mennessä optisesti kotiteatterivahvistimeen.
Voisivat kyllä pistää jakoon päivityksen, joka mahdollistaisi molempien audioulostulojen yhtäaikaisen käytön.
Jollain kikkailulla kyllä jo nykyisin saa molemmat valituksi. Itse en ole kokeillut.
Tässä joku video aiheesta ja lisää löytyy releated -listasta.
http://www.youtube.com/watch?v=NTJJTS5InHU
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”