4-ovinen pick-up
Valvoja: ffp jäsenet
4-ovinen pick-up
onko noita (suomen)markkinoilla minkä verran? ja rajottaako laki lavan koon käyttökelvottoman pieneksi. olis vaan paljon käteväpi tollanen 4-ovinen näin niinku perheelliselle.
Kaverilla on tuommoinen.
On vain rekisteröity kuorma-autoksi.
Takaovien kahvat ovat tuossa karmissa eli ensin pitää avata etuovi.
Viidelle tais olla jopa rekisteröity ja ihan kohtalaiset istumatilat tuossa on takana.
Löytyy noita konserniltakin.
kliks
klaks
On vain rekisteröity kuorma-autoksi.
Takaovien kahvat ovat tuossa karmissa eli ensin pitää avata etuovi.
Viidelle tais olla jopa rekisteröity ja ihan kohtalaiset istumatilat tuossa on takana.
Löytyy noita konserniltakin.
kliks
klaks
Ja hiluxia saa neliovisena.
Tuollainen löytyy yhdeltä tutulta. 6 paikkainen. :)
http://www.nettiauto.com/1618660
nettiauton hakukriteereihin jos laittaa 4ovea ja avolava ni löytyy 92 ilmoitusta.
Tuollainen löytyy yhdeltä tutulta. 6 paikkainen. :)
http://www.nettiauto.com/1618660
nettiauton hakukriteereihin jos laittaa 4ovea ja avolava ni löytyy 92 ilmoitusta.
Vähän kuin toi Pekan laittama, mutta piirun verran härskimpi:
http://www.nettiauto.com/2193523
Ja on vanhempikin... ;)
http://www.nettiauto.com/2193523
Ja on vanhempikin... ;)
Jos nyt kuitenkin pysytään ihan käyttöautoissa niin onhan noita , pakettiauto?
Liekkö sitten tuossa totta tuo mitä nykyinen omistaja on laittanut että oli rek. viidelle ja yhäkin pakettiauton statuksella.
Liekkö sitten tuossa totta tuo mitä nykyinen omistaja on laittanut että oli rek. viidelle ja yhäkin pakettiauton statuksella.
No miksei tommonen Dodge Ram tai Chevyn Silverado Crew-Cabilla vois olla käyttiksiä?
Käsittääkseni ei vie dieselinä edes merkittävästi enempää kuin joku transit-pakettiauto ja pitäähän jotkut sellaisiakin käyttiksinä?? :D
Noiden isompien hinnat on siksi kohdallaan kun kevyt kuorma-autoissa ei ole autoveroa, varusteita noissa uudemmissa on jo ihan kivasti. Tosin onhan se Cummins moottorilla vähän rekka-auton kuuloinen.
Mutta jos ovien määrästä on valmis tinkimään niin hommaa Dodge Ram SRT 10, joka taas ei kuulosta ainakaan kuorma-autolta...
Edittiä vielä, saahan tota SRT10:äkin pitkällä hytillä.
Käsittääkseni ei vie dieselinä edes merkittävästi enempää kuin joku transit-pakettiauto ja pitäähän jotkut sellaisiakin käyttiksinä?? :D
Noiden isompien hinnat on siksi kohdallaan kun kevyt kuorma-autoissa ei ole autoveroa, varusteita noissa uudemmissa on jo ihan kivasti. Tosin onhan se Cummins moottorilla vähän rekka-auton kuuloinen.
Mutta jos ovien määrästä on valmis tinkimään niin hommaa Dodge Ram SRT 10, joka taas ei kuulosta ainakaan kuorma-autolta...
Edittiä vielä, saahan tota SRT10:äkin pitkällä hytillä.
Tääsä syksyllä kun autoa ittelle etsin, nii kävin katsomassa muutamaa vm. 94 -96 Dodge ramia cumminssin moottorilla ja nelivetosena kuuden hengen hytillä, aivan mahtava vekotin! Semmosen olisin voinu ostaakkin mut noi ylläpitokulut vaikutti olevan sitä luokkaa et täytyy keräillä hiukan rahaa ostaa sit hukan myöhemmin sellanen. Pelkästään vaihteiston öljyt maksaa sellaset 250€ kun sitä automaatti laatikon öljyä hulahtaa sinne kevyet 16 litraa +perät. Moottoriöljyä menee sellaset yli kymmenen litraa ja niitä kun vaihtelee sit sen kymppitonnin välein huom kilometrin välein... Noi oli vaan esimerkkejä mitä tuli mieleen + sit varaosia ei löydy ihan motonetistä...
Mut sellanen on kyllä pakko saada mahdollisimman pian! :D
Mut sellanen on kyllä pakko saada mahdollisimman pian! :D
srt10:iä ei tosiaan muistaakseni saa isoimmalla hytillä. Muita bensakoneisia sen sijaan saa tietenkin isoimmallakin. Kyllä tuonne quad cabin taaksekkin hyvin mahtuu, ainut ongelma mielestäni on vain kirkonpenkkimäinen istuma-asento, eli selkänoja on tosi pysty.
Itsellä takana lähinnä Dodge Rameilla varmaan +10tkm ajoa. Tuollaiseksi autoksi ihan mukava ajaa. Sisusta aika työkonemaista, ei hirveän laadukas, mutta mukitelineitten koko riittää ainakin Suomessa ;) Vähän harrastepohjaltahan tuollainen taitaa olla pakko Suomessa ostaa, ei mitään harvinaista ainakaan tuttujen autokannassa että jotain isompaa hajoaa, oletan nyt ettei euroopassa ole hirveästi isoja komponentteja varastossa, mutta voin olla väärässäkin. Juuri pari kuukautta yhdellä tutulla pamahti tuo cumminsin dieselkone, ja toisella bensakoneisesta jakolaatikko.
Komiahan tuommoinen Suomessa on, kun ei paljoa noita isoja autoja ole. Mutta oikeen mitenkään ei järjellä pysty hiukaankaan tuollaisen hankkimista perustelemaan. Vaikka eihän niitä kukaan osta järjellä, miehet fiiliksellä ja naiset värin mukaan.
Itsellä takana lähinnä Dodge Rameilla varmaan +10tkm ajoa. Tuollaiseksi autoksi ihan mukava ajaa. Sisusta aika työkonemaista, ei hirveän laadukas, mutta mukitelineitten koko riittää ainakin Suomessa ;) Vähän harrastepohjaltahan tuollainen taitaa olla pakko Suomessa ostaa, ei mitään harvinaista ainakaan tuttujen autokannassa että jotain isompaa hajoaa, oletan nyt ettei euroopassa ole hirveästi isoja komponentteja varastossa, mutta voin olla väärässäkin. Juuri pari kuukautta yhdellä tutulla pamahti tuo cumminsin dieselkone, ja toisella bensakoneisesta jakolaatikko.
Komiahan tuommoinen Suomessa on, kun ei paljoa noita isoja autoja ole. Mutta oikeen mitenkään ei järjellä pysty hiukaankaan tuollaisen hankkimista perustelemaan. Vaikka eihän niitä kukaan osta järjellä, miehet fiiliksellä ja naiset värin mukaan.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa