S4:n tai 2.0T FSI:n haku Saksasta

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

AcesHigh
-
Viestit: 20
Liittynyt: 15.5.2006 16:27

S4:n tai 2.0T FSI:n haku Saksasta

ViestiKirjoittaja AcesHigh » 4.1.2009 3:47

Onko jotain tiettyä paikkaa mistä kannattaa autoa lähteä ensiksi hakemaan, onko tullut hyviä kokemuksia joistakin liikkeistä tai vastaavasti huonoja? Entä yksityisiltä ostaminen?

Kommentteja mielellään myös mitä mieltä vm. 2000-2002 S4:stä ollaaan yleisesti, kestääkö turbot, jne? 1999 mallissa oli pakosarjan ja turbojen kanssa ilmeisesti ongelmaa.

Kakslitrasen vuosimalli olis 2003-2004, siihenkin jos saisi kommentit niin olisin kiitollinen.

sik
-
Viestit: 610
Liittynyt: 22.4.2004 0:57

ViestiKirjoittaja sik » 4.1.2009 23:37

Kakslitrasen vuosimalli olis 2003-2004, siihenkin jos saisi kommentit niin olisin kiitollinen.


Tuossa tapauksessa taitaa olla tyytyminen vapariin tai 1.8T:n, 2.0TFSI tuli -05 -->.

AcesHigh
-
Viestit: 20
Liittynyt: 15.5.2006 16:27

2.0TFSI -05

ViestiKirjoittaja AcesHigh » 7.1.2009 23:18

Joo niinpäs onkin, mutta joka tapauksessa sitä ollaan etsimässä.

Nyt kun käytettyjen autojen hinnat on laskeneet niin onko ylipäänsä järkeä hakea Saksasta, muutaman liikkeen katsottuani myyjät tinkii autoista yli parituhatta euroa ja vieläkin tuntuu olevan pieni tinkivara kaupantekopäivää varten. Ja hinnat on jo hyvin lähellä silloin toisiaan jos ottaa huomioon että ei se Saksan reissu ihan ilmainen ole. Taitaapi tulla kaupat ihan kotomaassa.

Whitebe
-
Viestit: 281
Liittynyt: 17.12.2006 20:49

ViestiKirjoittaja Whitebe » 8.1.2009 13:47

tuokin on ihan auto kohtaista miten hinnat menee.
Esim ollaan isälle hankkimassa 3c passattia highline varusteilla 70tkm ajettu auto maksaa saksassa n.14000+n5000-6000€ veroa suomessa halvin highline oli 25000€ ja ajettu 3kertasesti

kaikkihan on aina niin suhteellista

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 8.1.2009 15:51

monessakohan saksanmaan autoissa mittarilukemat pitävät paikkansa,siellähän niitä rukkauspajoja piisaa


Whitebe
-
Viestit: 281
Liittynyt: 17.12.2006 20:49

ViestiKirjoittaja Whitebe » 8.1.2009 16:55

ja sitten tarkennusta vielä tohon autoon eli auton piti olla 2.0tdi vähintään 140hp koneella ja manuaali vaihteet highline varusteet. max kilometrit oli alle 100

hehe huvittavaa tuo mittarin pyöritys legenda. eiköhän kilometrit pidä kutinsa 99% autoista, eriasia on näiltä turkkilaisilta ostettu auto. eih

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 8.1.2009 17:04

hehe huvittavaa tuo mittarin pyöritys legenda. eiköhän kilometrit pidä kutinsa 99% autoista, eriasia on näiltä turkkilaisilta ostettu auto. eih


nämä vastaavanlaiset legendat pyörii muussaki asioissa ku mittarinpyörityksissä.. eipä ainaskaan itsellä vielä oo viinasta näkö lähteny. OT

Whitebe
-
Viestit: 281
Liittynyt: 17.12.2006 20:49

ViestiKirjoittaja Whitebe » 8.1.2009 19:06

muuten mitenkäs suomeen tuotaessa kun suurimmassa osassa passateista ei ole pesureita vaikka olis xenon valot tehdas asennettuna? onko ne sitten lailliset suomessa?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 8.1.2009 21:13

hehe huvittavaa tuo mittarin pyöritys legenda. eiköhän kilometrit pidä kutinsa 99% autoista, eriasia on näiltä turkkilaisilta ostettu auto. eih


eikös ne saksassa just ole 99% autokauppiaista turkkilaisia? =D

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 9.1.2009 10:16

muuten mitenkäs suomeen tuotaessa kun suurimmassa osassa passateista ei ole pesureita vaikka olis xenon valot tehdas asennettuna? onko ne sitten lailliset suomessa?

Xenonien kanssa pitää olla pesurit ja automaattisäätö, tämä on sääntö on voimassa kaikissa EU-maissa.

LAITURI
-
Viestit: 87
Liittynyt: 11.8.2003 14:35

ViestiKirjoittaja LAITURI » 12.1.2009 16:55

No on kohtuullisen erilaisia vehkeitä vaikka molemmat tavallaan A4 sarjaa ovat. Noista kahdesta itse ottaisin ilman muuta S4:sen. Tai sellaisen siis myös omistin reilut kaksi vuotta ja noin 100tkm. Itsellä ei ollut mitään murheita turbojen, pakosarjojen jne. osalta. Autolla oli myynti vaiheessa ajettu 175tkm. 2000 -> on tosiaan facelift malli, joten siinä on korjattu nuo pahimmat pakosarja ongelmat. Autossa oli Karalan lastu.

Et mainninut oliko takoitus tuoda 2.0 TFSI nelikkona vai etuvetona? Nelikko puoltaa jo paikkaansa ässän hankinnassa. Tuo 2.0TFSI on uudempaa tekniikkaa ja siitä syystä voi olla myös houkutteleva vaihtoehto. Mikään peto liikkumaan ei A4 tuolla koneella ole, mutta joillekin se riittää. Lastulla saa noin. 250 ulos, jolloin luonne on jo hieman mukavampi.

Eli jos ajat paljon osta A4 ja jos ajat vähemmän ja haluat hauskan ja tehokkaan quattron ostos on ilman muuta S4.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa