onko nyt näin että jos joutuu vaihtamaan bägin ohjainlaitteen niin täytyy olla täysin sama numero vanhassa ja "uudessa käytetyssä" boxissa että muu auto sen kelpuuttaa ja ilmeisesti vielä vaihdon jälkeen "naittaa" kaikki yhteen sopivaksi??
voiko airbagin boxikaa ihan itsestään hajota kun valo palaa ja merkkiliikkeen testeri ilmoitti kaikki bagit, anturit ja ohjainyksikön vialliseksi eli siis boxi menisi vaihtoon.. toisen korjaamon testeri ei edes päässyt sisään. kesällä valo syttyi myös ja silloin testeri antoi kuitenkin nollata vian ja ilmoitti viaksi liian alhaisen jännitteen... muistaakseni valo syttyi uudelleen eräänä syksy/pakkas aamuna kun virta oli loppunut.
lisä virtaa olen pari kertaa antanut mutta boosterilla joka sen n.12v antaa tai alle ja hitsannut ym en ole tehnyt eli missä vika, onko boxi tosiaan vaihdettava kun arvokaskaan ei uusi ole onneksi... alkaa kypsyttää tämä rahan meno tohon romuun (1/2 vuoden aikana mittaristo eli ajonesto, moottori, turbo, kytkin ja nyt bagin boxi.)
takaisin aika jolloin autoissa käytettiin vielä kärkiä ja konehuoneessa oli 3 johtoa.
passat -97 airbagin ohjainlaite ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
-
- -
- Viestit: 37
- Liittynyt: 19.5.2008 15:11
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa