Mitäs Pukki toi?
Valvoja: ffp jäsenet
Mitäs Pukki toi?
...tai sai.
Ittelle Pukki toi Moccamasterin, uutta puhelinta, sukkaa, rukkasta(sain siis rukkaset),suklaata.
Ittelle Pukki toi Moccamasterin, uutta puhelinta, sukkaa, rukkasta(sain siis rukkaset),suklaata.
Mää varmistin lahjansaannin itse jo tiistaina, kun tuli käytyä autokaupoilla :D
Nyt on pihassa Ford Ranger vm. 2000 4x4, oli pakko vaihtaa merkkiä, kun ei tuo volkkari oo valmistanu lava-autoja, muuta kuin Taro:a joskus muinoin. Mutta nyt on veturi trailerille, et saa näitä harraste autoja kuskata :D
Kyllä se pukki muisti minuaki vielä jouluaattona, mm. rahaa, vaatteita ja lahjakortti.
Nyt on pihassa Ford Ranger vm. 2000 4x4, oli pakko vaihtaa merkkiä, kun ei tuo volkkari oo valmistanu lava-autoja, muuta kuin Taro:a joskus muinoin. Mutta nyt on veturi trailerille, et saa näitä harraste autoja kuskata :D
Kyllä se pukki muisti minuaki vielä jouluaattona, mm. rahaa, vaatteita ja lahjakortti.
PeliAsema3 tuli ostettua jo aikaisemmin itselle lahjaksi. Muuten ei tullut mitään paitsi tyttöystävältä lahja ja anopilta kaljapullon jäähdytin! =D
Budabestii on vedetty niin että välillä on ihan paha olo!
Muutenkin vietin antimaterialistisen joulun. En ostanut lahjaa kuin muijalle ja koiralle. Perheenjäsenille lahjojen toimittaminen on sellainen logistinen järjestely että on sovittu ettei kukaan osta kenellekään. =D
Budabestii on vedetty niin että välillä on ihan paha olo!
Muutenkin vietin antimaterialistisen joulun. En ostanut lahjaa kuin muijalle ja koiralle. Perheenjäsenille lahjojen toimittaminen on sellainen logistinen järjestely että on sovittu ettei kukaan osta kenellekään. =D
-
- -
Ekan lahjan tuoja ei ollut pukki vaan luontoäiti. Napsautti porot sopivasti tielle ja ajelin sitte sopivasti päälle. Vastaan tuli auto ja just ku sain pitkät takas päälle niin rupes kolisee- Maski, valot ja molemmat etukaaret meni. Tais mennä jotain muutaki ku jarruttessa ravistaa ja puoltaa vasemmalle vähän. Tiedossa vihdoinki 1.8 koneella juokseva rabbit, esittely tulee kunhan lunastan auton itselleni. Siinäki joululahja sitten :D
Itse pukki toi sitte, Xbox 360 ja gta iv, sukkia, bokserit, kalsarit, samppoota, dödöä, suklaata, töppöset, alkoholijuomaa, kaulahuivi, laavalampun, kotikylän kyläkirjan yms. :P
Itse pukki toi sitte, Xbox 360 ja gta iv, sukkia, bokserit, kalsarit, samppoota, dödöä, suklaata, töppöset, alkoholijuomaa, kaulahuivi, laavalampun, kotikylän kyläkirjan yms. :P
pukki toi vesi-ja viemäri liittymälaskun. Kunnalta sitä yritin reilut 2,5 vuotta sitä yritin saada,mutta aina vaan sanottiin,että emme osaa laskea. Lähetin joulupukille sähköpostin jossa toivoin sammatin kunnanvirkailijoille laskutaitoa ja itselleni liittymä laskua.
Laskun sain,sitä en tiedä saiko virkailijat ala-asteen matematiikan kirjaa.
Laskun sain,sitä en tiedä saiko virkailijat ala-asteen matematiikan kirjaa.
Pukki toi germaaniasta 2004 vuosimallin diesel passatin neljällä vetarilla -ja sylinterillä. Toivomuslistalla oli kylläkin highline varustelu, jossa pukilla kusi nyt hieman, mutta muussa varustelussa sitten kuitattiin. Värikin oli väärä, mutta kadotkoon nyt parkkikselle.. Ehkä olisi pitänyt olla vieläkin kiltimpi, eikä olla tuhmapoika - kokoaikaa piparia ronkumassa.
Pukki toi vähn kaikkea kirjoista keittiötarvikkeisiin, mutta sain myös sellaisen peruutuskameran eli joku värinäyttö ja langaton kamera. En vain keksi mitä sillä tekisin kun autooni en sellaista kyllä asenna. Ovisilmäkin kävi mielessä, mutta siinäkin suhteellisen turha. Ideoita?
Edit: Tuo kamera tuli yhden toisen ostoksen kaupanpäälliseksi ja faija vaan antoi sen mulle kun ei itsekkään keksinyt sille mitään käyttöä.
Edit: Tuo kamera tuli yhden toisen ostoksen kaupanpäälliseksi ja faija vaan antoi sen mulle kun ei itsekkään keksinyt sille mitään käyttöä.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Pukki on juoksennellut hieman miten sattuu, ja enimmäkseen erilaisia nautintoaineita (pääasiassa alkoholia ja suklaata) tuonut. Itse hieman jelppasin vanhaa ukkoa, ja omatoimisesti järjestänyt vuoden lopulla G25n sekä pelipenkin ,ja kuin pisteeksi iin päälle löytyi tänään postilaatikosta Ferrari Challenge. ..parin kuukauden sairasloma voi alkaa.
Mokkamasteri (niinkuin monilla muillakin), Vedenkeitin, Mikro, kattila, aterimia, matto, pipo, vaatetusta, suklaata, vihreitä kuulia, kahvia (moccamaster laatikossa :D) ja ite tuli hommattua parit DVD:t.
Volkkari sai kännykkä telineen (imukuppi version) ja paljon TLC:tä.
Mä oon tainnut olla tooosi kiltti tai sitte meillä on vaan isohko perhe. :D
Ehkä paras joulun jutuista oli kuitenkin se että ajoin joulu aattona päälle kolmesataa kilsaa ollakseni siskoni perheen ja vanhempieni kanssa. Rankka reissu, mutta palkitsi kun porukat yllättyi ja siskon mukulat oli niin loistavia. Siellä kasattiin legoja ja traktoria. :)
Volkkari sai kännykkä telineen (imukuppi version) ja paljon TLC:tä.
Mä oon tainnut olla tooosi kiltti tai sitte meillä on vaan isohko perhe. :D
Ehkä paras joulun jutuista oli kuitenkin se että ajoin joulu aattona päälle kolmesataa kilsaa ollakseni siskoni perheen ja vanhempieni kanssa. Rankka reissu, mutta palkitsi kun porukat yllättyi ja siskon mukulat oli niin loistavia. Siellä kasattiin legoja ja traktoria. :)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”