GT vento merkkaa reviiriä ja vuoto melko varmasti öljypohjan tiiviste joka vuotaa kuskinpuolen vetoakselin läheisyydestä.
Koneena 66kw ADZ vai mikä hitto se nyt oli.
Eli minkälainen homma vaihtaa tuo tiiviste? Pitääkö ohjaustehostin tms purkaa pois?
Yritän kaverin nosturille päästä vaihtamaan, tallin lattialla ei oikein kiinnosta maata.
Venton öljypohjan tiivisteen vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Keväällä vaihdoin 1.8 Jettaani öljypohjan, siinä ei tarvinnut ot-pumppua irroittaa mutta pumppu lieneekin hieman erilainen, ainakin hihnoja on kaksin kappalein.
Laatikon ja koneen välistä vauhtipyörän kivisuojus pois ja öljypohjan ruuvit auki, pohja pois ja uusi tiiviste paikoilleen ja pohja+kivisuoja takas. Orkkistiivistettä käyttäen ei tarvi edes leikkiä liimojen kanssa, tiivari kun on kumin sisään vulkanoitu alumiinilista. Helppo homma.
Samalla vaihtuu öljyt kätevästi, kannatta myös putsata samalla ö-pumpun sihti, sieltä löytyy yleensä kaikennäköistä ryönää..
Laatikon ja koneen välistä vauhtipyörän kivisuojus pois ja öljypohjan ruuvit auki, pohja pois ja uusi tiiviste paikoilleen ja pohja+kivisuoja takas. Orkkistiivistettä käyttäen ei tarvi edes leikkiä liimojen kanssa, tiivari kun on kumin sisään vulkanoitu alumiinilista. Helppo homma.
Samalla vaihtuu öljyt kätevästi, kannatta myös putsata samalla ö-pumpun sihti, sieltä löytyy yleensä kaikennäköistä ryönää..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa