Scrat VAG muki -tilauspaikka ja hinnat selvinny-
Valvoja: ffp jäsenet
Tänään tuli gigantista mukit. Tilasin kaksi vasemman käden mukia mutta hinta olikin sama kuin kahden mukin paketilla. Eli säästin jopa 2,25€. Silmään pisti sellainen asia, että toisessa mukissa kuva on 0,5 cm ylempänä. Mutta ei tuosta pahemmin haittaa ole, koska toinen on menossa lahjaksi. Kiitokset vielä jaahille kuvasta.
Ensiksi kiitokset jaahille kuvasta!
Sitten muita huomioita Gigantin toiminnasta...
Muki onnistui hienosti, mutta samalla kertaa tilattu hiirimatto ei. Kuva näytti nettisivulla istuvan tulostusalueelle hienosti, mutta lopputuotteessa reunoille jäi valkoiset raidat. Samoin värit on jotenkin haaleat, kuin katsoisi valkoisen harson läpi. Kuvassa näyttää jopa paremmalta kuin todellisuudessa! Eli varoituksen sana jos olet sellaista kyseisestä paikasta tilaamassa.
Kustannuksia laskettaessa täytyy muistaa että tilaukseen tulee myös "aloitushinta", joka mainitaan tuon sivuston alalaidassa mutta missään muualla siitä ei mainita. Ite tilasin mukin ja hiirimaton ja hinnaksi kerrottiin joka kerta 19,50 e. Kun sitten hain kamat liikkeestä hintaa pyydettiinkin 25,99 e.
Tavarat piti vielä kaiken hyvän lisäksi hakea liikkeestä kaksi kertaa kun eivät voineet antaa molempia paketteja kerralla(hieman kyllä ihmettelin miten hiirimatto muka sopii pieneen mukipakettiin mukin kanssa :).
Hieman jäi paha maku suuhun Gigantista, mutta muki on kyllä hieno!
Sitten muita huomioita Gigantin toiminnasta...
Muki onnistui hienosti, mutta samalla kertaa tilattu hiirimatto ei. Kuva näytti nettisivulla istuvan tulostusalueelle hienosti, mutta lopputuotteessa reunoille jäi valkoiset raidat. Samoin värit on jotenkin haaleat, kuin katsoisi valkoisen harson läpi. Kuvassa näyttää jopa paremmalta kuin todellisuudessa! Eli varoituksen sana jos olet sellaista kyseisestä paikasta tilaamassa.
Kustannuksia laskettaessa täytyy muistaa että tilaukseen tulee myös "aloitushinta", joka mainitaan tuon sivuston alalaidassa mutta missään muualla siitä ei mainita. Ite tilasin mukin ja hiirimaton ja hinnaksi kerrottiin joka kerta 19,50 e. Kun sitten hain kamat liikkeestä hintaa pyydettiinkin 25,99 e.
Tavarat piti vielä kaiken hyvän lisäksi hakea liikkeestä kaksi kertaa kun eivät voineet antaa molempia paketteja kerralla(hieman kyllä ihmettelin miten hiirimatto muka sopii pieneen mukipakettiin mukin kanssa :).
Hieman jäi paha maku suuhun Gigantista, mutta muki on kyllä hieno!
Ite tilasin mukin ja hiirimaton ja hinnaksi kerrottiin joka kerta 19,50 e. Kun sitten hain kamat liikkeestä hintaa pyydettiinkin 25,99 e.
Minulla kanssa oli mukin kanssa hieman epäselvyyksiä, hinnaksi sano kassaneiti 12€ ja joitain kymmeniä senttejä päälle. Ihmettelin ääneen hintaa kun sähköpostissa oli 10,25€, katsottiin yhdessä koneelta hinta ja korjasi summan oikeaksi. Sanoi että näiden kanssa on ollut hieman epäselvyyksiä.
Eihän tässä ole isoista rahoista kyse, mutta ihme heittoja hinnoissa.
Itse tilasin mukin jo hyvää aikaa sitten. Sähköpostiin tuli ekana tilausvahvistus ja vähän sen jälkeen tuotantovahvistus. Tarkoittaakos tuo tuotantovahvistus nyt sitä että muki on jo noudettavissa vaiko ei... Kun ainakaan en itse tuosta sitä käsitystä saa.
"Tilausnumero xxxxxx-xxxxxx
Tilauksen arvo 10.25 EUR
Maksutapa Nouto liikkeestä
on käsitelty.
Tilauksesi toimitetaan seuraavaan liikkeeseen:
Gigantti HELSINKI
Visbynkuja 2
00930 Helsinki Tel.: 020 321 321"
Kun ei tuolta ole mitään muuta kuulunut vaikka on jo ihan hyvän aikaa tilauksesta.
edit. Itse tilasin 22.2 ton mukin.
"Tilausnumero xxxxxx-xxxxxx
Tilauksen arvo 10.25 EUR
Maksutapa Nouto liikkeestä
on käsitelty.
Tilauksesi toimitetaan seuraavaan liikkeeseen:
Gigantti HELSINKI
Visbynkuja 2
00930 Helsinki Tel.: 020 321 321"
Kun ei tuolta ole mitään muuta kuulunut vaikka on jo ihan hyvän aikaa tilauksesta.
edit. Itse tilasin 22.2 ton mukin.
Viimeksi muokannut Eemeli, 12.3.2008 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Juu, no siellähän se muki odotteli noutajaansa. Ja eikös se hinta sitten prkl ollut jotain muuta kuin siellä netissä ollut. Sanoin siitä sille myyjälle, mutta olisi pitänyt mennä toiselle puolelle myymälää setvimään sitä asiaa, kun ei kassalta pääse nettiin, niin annoin olla ja maksoin sen pari euroa enemmän.
Itse muki on kyllä ihan hyvää laatua. Nyt pitäs varmaan hommata kahvinkeitin ja opetella kotioloissakin juomaan kahvia. Töissä ja koulussa tulee juotua, mutta jostain syystä kotosalla ollessa ei...
Itse muki on kyllä ihan hyvää laatua. Nyt pitäs varmaan hommata kahvinkeitin ja opetella kotioloissakin juomaan kahvia. Töissä ja koulussa tulee juotua, mutta jostain syystä kotosalla ollessa ei...
Jos haluat että kuva on itsestä poispäin ja pidät kiinni oikealla kädellä niin kuppi tulee olla vasenkätinen.
Kahden kupin tilauksessa ei voi valita kuin oikeakätisenä, mutta joku oli tilannut kaksi kertaa yhden kupin tilauksen vasenkätisenä niin oli kuitenkin tullut tuolla kahden kupin tilauksen hinnalla.
Kahden kupin tilauksessa ei voi valita kuin oikeakätisenä, mutta joku oli tilannut kaksi kertaa yhden kupin tilauksen vasenkätisenä niin oli kuitenkin tullut tuolla kahden kupin tilauksen hinnalla.
Hmmmmm... tutkitaan asiaa.
Joop. Systeemi on sen verran muuttunut, että pitää mennä suoraa:
http://photo.gigantti.fi/ >>>> Valokuvalahjat >>>> muki
Joop. Systeemi on sen verran muuttunut, että pitää mennä suoraa:
http://photo.gigantti.fi/ >>>> Valokuvalahjat >>>> muki
Mulla ainakin toi muki on kestänyt todella hyvin. Ei minkäänlaista kulumaa ainakaan vielä.
Tosin ei tuota ole hirveästi tullut käytettyä, eikä mulla ole tiskikonetta (tai siis onhan mulla, kaksikin, molemmista harteista roikkuu yksi...) joten siellä se varmaan sit kuluu.
Tosin ei tuota ole hirveästi tullut käytettyä, eikä mulla ole tiskikonetta (tai siis onhan mulla, kaksikin, molemmista harteista roikkuu yksi...) joten siellä se varmaan sit kuluu.
Viimeksi muokannut Eemeli, 13.11.2008 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No jopas jopas.
Omani on mennyt ruskehtavaksi. Mutta se ei ole gigantin tuotos.
Se sentään kestänyt useita vuosia ja satoja pesukertoja =)
Pitäisköhän pistää reklamaatiota kehiin ;)
Mikronkestävyyttä luvataan ainakin.
edit: Lähetin pikaisen kysymyksen ja linkitin nuo yllä olevat ennen ja jälkeen kuvat.
Saa nähä vastaavatko ollenkaan.
Omani on mennyt ruskehtavaksi. Mutta se ei ole gigantin tuotos.
Se sentään kestänyt useita vuosia ja satoja pesukertoja =)
Pitäisköhän pistää reklamaatiota kehiin ;)
Mikronkestävyyttä luvataan ainakin.
edit: Lähetin pikaisen kysymyksen ja linkitin nuo yllä olevat ennen ja jälkeen kuvat.
Saa nähä vastaavatko ollenkaan.
Ifiltä saa näköjään myös tilattua edukkaasti:
http://www.ifolor.fi/ale/mukit4mese.html
http://www.ifolor.fi/ale/mukit4mese.html
Siinä ois uutta kuvaa;)
http://tos.pp.fi/images/scratte.jpg
Jos joku tahtoo, laittaa privaa niin lähetän spostilla sellasen missä ei oo tota (c):tä.

http://tos.pp.fi/images/scratte.jpg
Jos joku tahtoo, laittaa privaa niin lähetän spostilla sellasen missä ei oo tota (c):tä.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”