project car magazine
Valvoja: ffp jäsenet
project car magazine
onko kukkaan lukenu moista aviisia?
saako mistä?olen ostanu mikkelin r-kioskilta irtonumeroita mut nyt ei oo varmaan reiluun puoleenvuoteen näkyny ja kun olen kysyny myyjiltä ni ihmettelevät et mikä ihmeen lehti se semmonen on, ei kuulemma näy missään myyntilistoilla vaikka ovat sitä myyneet aikasemmin.
hyvä lehti, nimesä mukaisesti pelkkiä projektijuttuja.
saako mistä?olen ostanu mikkelin r-kioskilta irtonumeroita mut nyt ei oo varmaan reiluun puoleenvuoteen näkyny ja kun olen kysyny myyjiltä ni ihmettelevät et mikä ihmeen lehti se semmonen on, ei kuulemma näy missään myyntilistoilla vaikka ovat sitä myyneet aikasemmin.
hyvä lehti, nimesä mukaisesti pelkkiä projektijuttuja.
joo ei oo näkyny wwtunigia meilläkään päin.
jännä toi pjoject car magazine kun joskus aikasemmin kyselin sitä sieltä samaiselta r-kioskilta mistä olin ostanu edellisen numeron, ni kyselivät tosiaan et mikä ihmeen lehtise sellainen on ja et oonko varmasti ostanu sieltä yms, mut sit parin viikon päästä niillä olikin uus lehti hyllyssä. outoo.
onnisstuuko noitten ameriikkalaisten lehtien tilaaminen suomeen ja tuleeko niihin paljon postikuluja?
jännä toi pjoject car magazine kun joskus aikasemmin kyselin sitä sieltä samaiselta r-kioskilta mistä olin ostanu edellisen numeron, ni kyselivät tosiaan et mikä ihmeen lehtise sellainen on ja et oonko varmasti ostanu sieltä yms, mut sit parin viikon päästä niillä olikin uus lehti hyllyssä. outoo.
onnisstuuko noitten ameriikkalaisten lehtien tilaaminen suomeen ja tuleeko niihin paljon postikuluja?
Lehtipisteen (="palvelee yli 8.400 lehtiä myyvää myymälää eli lehtipistettä") jakelemat autolehdet näkee tästä: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=%2721%27
Eihän ne kioskitytöt/-naiset kaikkia autolehtiä muista, taitaa kiinnostuksen kohteet enimmäkseen olla hieman toisenlaisissa lehdissä ;)
Mulle tulee jenkeistä Car Craft niminen lehti, joka oli lehtenä pieni pettymys, mutta ei kyllä tullut vuosikertakaan maksamaan kuin vähän yli 20 euroa kotiin kannettuna. Erikoista on, että aina tulee noin kahta kuukautta "etuajassa" lehti, esim pari viikkoa sitten tuli jo joulukuun numero.
Googlella löytyy:
http://www.projectcarmag.com/
Josta löytyy linkki ilmeisesti ko lehden sivuille:
http://www.myspace.com/projectcartuner
Löytyy ainakin kansien kuvat. (En tiedä onko edes kyseessä oleva lehti??)
http://www.projectcarmag.com/
Josta löytyy linkki ilmeisesti ko lehden sivuille:
http://www.myspace.com/projectcartuner
Löytyy ainakin kansien kuvat. (En tiedä onko edes kyseessä oleva lehti??)
no katohan vaan, tota lehteä mä just tarkotin, pitänee opetella käyttämään tota googlea :)
näkyy melko harvakseltaan ilmestyvän tuolla jenkkilässäkin, mulla onkin kaikki noi ilmestyneet numerot paitsi nro:2 ja toi uusin mut sehän on ilmestynykin suht hiljattain et eiköhän toi joskus ilmaannu tänne härmänperukoillekin.pitääkin käydä taas kiskanlehtihyllyllä jos vaikka olis iloinen yllätys:)
näkyy melko harvakseltaan ilmestyvän tuolla jenkkilässäkin, mulla onkin kaikki noi ilmestyneet numerot paitsi nro:2 ja toi uusin mut sehän on ilmestynykin suht hiljattain et eiköhän toi joskus ilmaannu tänne härmänperukoillekin.pitääkin käydä taas kiskanlehtihyllyllä jos vaikka olis iloinen yllätys:)
tilasin sit suoraan jenkeistä noita vanhempia siellä ilmestyneitä lehtiä ns "bagissue" tilauksena 4 lehteä 40 taalaa lähetyskuluineen. ei paha kun r-kioskilla makso 9.20€ sillon ku joskus sattu löytymään koko lehteä.
tilasin lehdet 11.1 eikä vieläkään ole lehtiä näkyny, laitoin viestiä joku aika sitten et mikä maksaa ni tuli vastaus et toimitus 10-14 arkipäivän kuluessa. toki ei kyllä ole visaltakaan vielä velotettu.no laitoin taas äsken postia et mikä oikein maksaa, saa nähä millon tulee vai tuleeko ollenkaan.
tilasin lehdet 11.1 eikä vieläkään ole lehtiä näkyny, laitoin viestiä joku aika sitten et mikä maksaa ni tuli vastaus et toimitus 10-14 arkipäivän kuluessa. toki ei kyllä ole visaltakaan vielä velotettu.no laitoin taas äsken postia et mikä oikein maksaa, saa nähä millon tulee vai tuleeko ollenkaan.
joo eli 11.1 tilasin lehdet ja 4.2. on velotettu visalta eikä vieläkään kuulu toimitusta.
laitoin sähköpostia ni laittovat et kansainväliset toimitukset kestää kauemmin 10-15 päivää , mut kun tosta tilauksesta on kulunu jo kohta puoltoista kuukautta, vai laskeeko ne muka sen vasta siitä päivästä kun ovat veloittaaneet visaa?
pitänee rueta harkitsemaan yhteyden ottoa tonne luottokuntaan.
laitoin sähköpostia ni laittovat et kansainväliset toimitukset kestää kauemmin 10-15 päivää , mut kun tosta tilauksesta on kulunu jo kohta puoltoista kuukautta, vai laskeeko ne muka sen vasta siitä päivästä kun ovat veloittaaneet visaa?
pitänee rueta harkitsemaan yhteyden ottoa tonne luottokuntaan.
Ihan turha vielä hätäillä, veloittavat normaalisti vasta sitten kun tilaus otetaan käsittelyyn tai lähetetään eteenpäin. Ja kyllä se matka voi joskus viedä vaikka kuinka kauan kun tavara lojuu ties missä kun lähetetään halvimmalla mahdollisella kyydillä. Menee helposti jenkeistä parikin kuukautta matkoihin kun kamat sinkoilee pitkin Eurooppaa kunhan ovat ensin päässeet edes jenkkilästä ulos.
taas olin yhteydessä jenkeihin päin kun ei vieläkään kuulu lehtitoimitusta, laittoivat sähköpostia että varmista toimitus osoite, vaikka se näky olevan siinä sähköpostissa tulleeessa tilausvahvistuksessa ihan oikein . no lähetin sen taas sinne ja laitoin vielä että uusin numero olis hyvä hyvitys pitkästä odotuksesta. saas nähdä mitä vastaavat
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”